-=CH=- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvis du kjenner noen som røyker, eller kansje du røyker selv, vil jeg anbefale deg og se denne filmen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) "En liten påmindelse til alle som røyker, her får du se noen av de negative effektene ved og røyke, og flere er der. Man må ikke være egoist, slutt og røyk i dag " La merke til denne teksten. Visste du at staten går i overskudd med ti milliarder hvert eneste år på tobakksavgifter etter at utgiftene vi røykere koster samfunnet? Det er faktisk vi som betaler for den billige barnehageplassen din. For pensjonen til din bestemor. For uføretrygden til tanta di. Røyk mer! Hjelp Norge å gå rundt! PS: Ord delings feil får deg til å virke u ser i øs Endret 18. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) "En liten påmindelse til alle som røyker, her får du se noen av de negative effektene ved og røyke, og flere er der. Man må ikke være egoist, slutt og røyk i dag "La merke til denne teksten. Visste du at staten går i overskudd med ti milliarder hvert eneste år på tobakksavgifter etter at utgiftene vi røykere koster samfunnet? Det er faktisk vi som betaler for den billige barnehageplassen din. For pensjonen til din bestemor. For uføretrygden til tanta di. Røyk mer! Hjelp Norge å gå rundt! PS: Ord delings feil får deg til å virke u ser i øs Hva er vel en billig barnehage plass, en pensjon til bestemor, eller en uføretrygt til tante hvis du ikke får leve til og oppleve den. Norge hadde hatt mer penger hvis ingen hadde røykt, for når det kommer til det skrittet hvor du må ha lege hjelp pga røyk er det mye dyrere en milliard overskuddet til staten. Og til og med du, som legger deg opp i ordelingsfeil må sjønne at livet er mer vert en og få ting billigere. PS: ikke min film, bare informerer resten av gjengen her på forumet om filmen, den traff vertfall hjem hos meg Endret 18. september 2009 av -=CH=- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, nei og atter nei. Vi hadde IKKE hatt mer penger om ingen hadde røykt. Det der er rett og slett tull og propaganda. Vi tjener så grovt på den røyken at et hvert forsøk på å si noe annet bare er latterlig. Ikke vær egosistisk står det. Det bør tilsi at vi bør ofre oss selv for felleskapets goder. La oss røyke oss grå og kolsrammet. Det er til alles beste! Klart at det innebærer personlige tragedier, men det kan vi ikke bry oss om. Det hadde vært egoistisk! Jeg hadde gladelig ofret både helse og velvære om jeg hadde sikret mine slektningers sosiale sikkerhet. Kan du si det samme? Eller er du en egoistisk ikke-røyker som kun tenker på deg selv og din egen helse? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 La oss røyke oss grå og kolsrammet. Det er til alles beste! Klart at det innebærer personlige tragedier, men det kan vi ikke bry oss om. Det hadde vært egoistisk! Jeg hadde gladelig ofret både helse og velvære om jeg hadde sikret mine slektningers sosiale sikkerhet. Kan du si det samme? Eller er du en egoistisk ikke-røyker som kun tenker på deg selv og din egen helse? skulle likt og sett deg si det til din familie, eller kansje til og med barna dine, for når de første skulle få kols, tror jeg nok at du ville hatt andre tanker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hvorfor skal jeg si det til mine barn? Jeg ofrer meg jo for dem allerede! Og du svarte meg ikke... Mener du din helse og velverd er så mye mer verd enn andre sine at du ikke en gang kan unne deg en liten nytelse som ikke bare du liker, men som er til hele samfunnets beste? Endret 18. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mener du din helse og velverd er så mye mer verd enn andre sine at du ikke en gang kan unne deg en liten nytelse som ikke bare du liker, men som er til hele samfunnets beste? Uten tvil. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dette mener jeg er ett prisnipp. Herregud, det er opp til hver enkelt hva de putter i seg av substanser! Som det er i dag eier snart staten kroppen din, kontrollerer hva du spiser ved å skatte gode fete ting og ulovligjør andre. Det er bare trist at "moralister" som dette skal løpe rundt og forkynne hvordan andre skal leve. Lenke til kommentar
mrbravo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 "En liten påmindelse til alle som røyker, her får du se noen av de negative effektene ved og røyke, og flere er der. Man må ikke være egoist, slutt og røyk i dag "La merke til denne teksten. Visste du at staten går i overskudd med ti milliarder hvert eneste år på tobakksavgifter etter at utgiftene vi røykere koster samfunnet? Det er faktisk vi som betaler for den billige barnehageplassen din. For pensjonen til din bestemor. For uføretrygden til tanta di. Røyk mer! Hjelp Norge å gå rundt! PS: Ord delings feil får deg til å virke u ser i øs Hadde vært morsomt å se hvor du henter fakta for dette regnestykket der. Og da mener jeg hele regnestykket med totalkostnader rundt røyking. Ser for meg det som en rimelig heftig avhandling, for ringvirkningene kan dras rimelig langt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg røyker og slutter, slik videoen anbefaler. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg røyker og slutter, slik videoen anbefaler. Så bra Lykke til Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) ,.,.,.,.,......... Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Røykte først, snuser nå. Har regnet ut hvor mye jeg bruker i året på snus, men bryr meg ikke. Snuser fordi det er godt, noe det var fra starten av. Dog var ikke røyk godt i starten, men tøft, fordi man var ung og idiot. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Er snus mye bedre for kroppen enn røyk? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Det er forsåvidt også sant. Men det har forsåvidt ingenting å gjøre med at jeg snuser i dag, istedet for å røyke. Endret 19. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har hverken røyket, snust, drukket (alkohol..) eller forsøkt tyngre stoffer i mitt liv. Ikke har jeg planer om det, heller. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) ................................ Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Røyking er tøft. Snusing er teit. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har hverken røyket, snust, drukket (alkohol..) eller forsøkt tyngre stoffer i mitt liv. Ikke har jeg planer om det, heller. Ikke jeg heller, og jeg er 16 år. Føler at jeg ikke har noe behov for det da jeg har en dårlig opplevelse med alkohol siden jeg kjenner en alkoholiker og ser bare negative ting i alkohol. Lignende opplevelser bidro til min avholdsstatus også. Andre folk kan gjøre som de vil, men jeg har alltid sagt nei. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis du kjenner noen som røyker, eller kansje du røyker selv, vil jeg anbefale deg og se denne filmen Ja for de er sikkert ikke klar over dette allerede. Pekefingrene dine kan du holde for deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå