Linnn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei Er det noen som kan hjelpe meg å vektorisere en logo? Har prøvd i illustrator i lang tid nå, men får ikke alle bokstavene like med pen tool. Gjelder spesielt A og R.... Har lagt logoen ved. Hadde vært supert viss noen hadde kunne gjort det, eller gitt meg tips om hvordan jeg kan få det til selv Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er fort gjort med f.eks InkScape. Men det ser ut til at det bare støtter MacOS og Linux. Last opp et litt større bilde så kan jeg se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Linnn Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det er fort gjort med f.eks InkScape. Men det ser ut til at det bare støtter MacOS og Linux. Last opp et litt større bilde så kan jeg se hva jeg får til. Problemet er at dette er det største jeg har. Eneste mulighet er å forstørre dette, men da blir det så kornete. Har windows, så da går vel ikke det programmet. Prøvde Vector Magic, men det ble ikke så bra. Endret 18. september 2009 av Linnn Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ok, det er litt vanskelig å se hvordan fontene egentlig er, men jeg laget et lite utkast her. Det er mulig du må justere litt på det i etterkant. Vektor-formatet er SVG. EDIT: skal prøve å legge ved bildet i privat melding til deg. Endret 18. september 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå