Gå til innhold

Skal lage photoshop toturials. Noen ønsker?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg driver en god del med photoshop og har i det siste vært inne på å lage toturials videoer.

Det jeg nå har tenkt å lage er enkle toturials på video hvor jeg går gjennom det folk måtte ønske.

Tingene jeg vil gå gjennom er først og fremst på "nygegynner-nivå" men også for de litt mer videkommende.

Er det noen ønsker?

De jeg har tenkt på så langt:

- Hvordan speile skrift

- Hvordan lage gode svart/kvitt-bilder

- Hvordan skarpe opp bilder

- Hvordan resize og legge på rammer på bilder

- Hvordan lage panorama-bilder

- Hvordan lage slike "jordklode-bilder" (Dårlig forklart men)

Jass. Egentlig det folk måtte ønske :) Det meste finnes jo på nett fra før, men det kunne vært kjekt å laget slike videoer.

Skrik ut med ønsker! Jeg kan helt sikkert stå til hjelp :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noe som er veldig kjekt med tutorials-videoer er at man beskriver hva man gjør trinn for trinn. Har du i så fall tenkt å snakke norsk?

Tror du du kan lage et tutorial om hvordan man speiler/lager speilbilde til gjenstander som for eksempel kabinettet under?

post-169569-1254004140_thumb.jpg

Jeg vil gjerne også se hvordan du ville laget et jordklode-bilde, og hvordan du "skarper opp" bilder ;)

Lenke til kommentar

han tenker nok mer på High pass-oppskarpingen.

Når det gjelder oppskarping, og kanskje flere andre temaer synes jeg du burde vise flere metoder som gir litt forskjellig utseende. Kanskje vise forskjellen på unsharp mask og High pass til oppskarping.. ikke alle som vet forskjellen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...