Taraldsvik Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Grunnet elendig lyd på en aldrende TV, vurderer jeg innkjøp av headset. Er det noen som har anbefalinger/erfaringer de føler for å dele? Tenker da hovedsaklig på produkter jeg kan få kjøpt her i landet, som Sharkoon X-tatic (?), eventuelt overgangspluggen fra Steelseries kombinert med andre typer headset. Maxpris ca. 1500,- Lenke til kommentar
skatestad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ville anbefalt deg denon. ta en kikk på hifiklubben eller www.hifiklubben.no Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 regner med du skal ha dedikert xbox headset? om du ikke har planer om å bruke voice kan jeg anbefalle sharkoon, 5,1 surround.. er genialt i spill, men er sugent å bruke til voice, musikk og helt sikkert film.. om du skal ha til voice og, så mener jeg turtle beach sitt skal være mye bedre (sikkert bedre generelt) men prisen er nok en god del stivere enn sharkoon'en... Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg var i samme situasjon som deg for nøyaktig 4 dager siden, men siden jeg hadde surround headsett kjøpte jeg stereo og jeg er ikke misfornøyd. Kjøpte disse Siberia Icemat du får kjøpt mic x360 adapter fra gamezone, da har du headsett med mic som ikke stikker ut, passer perfekt sammen og lyden er herlig. Lagd for gaming så du hører hvor skuddene kommer fra for å si det sånn. EDIT; Ser nå at det var til tv bruk men likevel da. Endret 19. september 2009 av bjelleklang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå