Bjarnemann Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heisann Har begynt å røyke litt på fest i det siste. Som oftest en cigar eller to, men er ikke fremmed for at jeg bommer noen røyk heller. Skjer ikke vær gang, men kanskje et par ganger i måneden. I tillegg hender det jeg tar en cigar uavhengig av fester og slikt, men bare for kosens skyld. Skjer nok ikke mer enn et par ganger i måneden, det heller. Så kan det også nevnes at jeg ikke røyker cigar helt slik det skal, men inhalerer det meste. Noen her som vet hvor farlig dette er, og hvor mye det evt påvirker kondisjon og styrke? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvor ofte er ny og ne? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Et par tre ganger i måneden totalt sett. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 3 cigarer i måned tror jeg ikke er så farlig. Gjør kansje kondisjonen din litt dårligere, men ikke mye.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Eller kanskje 4-5 Endret 18. september 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvis du først har anlegg for lungekreft så skal det ikke så mye til. Hvis ikke kan du holde på sånn en stund uten store problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå