hojohansen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fikk meg Zyxel P2602HWT i dag, etter at den gamle speedtouch begynner å knote litt. For meg er ZyXEL et helt ukjent merke. Noen som har denne boksen? Hvordan er den? Har ikke koblet den opp ennå. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fikk meg Zyxel P2602HWT i dag, etter at den gamle speedtouch begynner å knote litt. For meg er ZyXEL et helt ukjent merke. Noen som har denne boksen? Hvordan er den? Har ikke koblet den opp ennå. Kjenner ikke til boksen, dog så er Zyxel et veldig kjent merke som leverer _meget_ godt utstyr! Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg kan fortelle at Zyxel P2602HWT, var noe jeg fikk av Telenor da min gamle ADSL routeren daua. Jeg har ingen formening om denne routeren er noe bedre enn andre, det er ikke noe jeg har peil på. Endret 20. september 2009 av Decoman Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fikk meg Zyxel P2602HWT i dag, etter at den gamle speedtouch begynner å knote litt. For meg er ZyXEL et helt ukjent merke. Noen som har denne boksen? Hvordan er den? Har ikke koblet den opp ennå. Kjenner ikke til boksen, dog så er Zyxel et veldig kjent merke som leverer _meget_ godt utstyr! Kan diskuteres Skal ikke si at deres firewall's er noe særlig gode ... Huff! Lenke til kommentar
Rim Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Skal ikke si at deres firewall's er noe særlig gode ... Huff! Hva er problemet med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå