Cruzative Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skal formatere PC'en min og installere Windows 7. Men får ikkje formatert partisjonen med Vista.. Det er ein 3 år gammal Laptop, og eg har ikkje cd'en som fulgte med PC'en når eg kjøpte den. Etter å ha snakka med ein som har meir peiling enn meg i dette, seier at det ikkje er mulig å formatere den partisjonen, og at det kjem til å koste ca 1000 om ei bedrift skal gjere det. ER dette rett? han anbefalte meg til å kjøpe en ny harddisk til PC'en (blir ca 400) Any suggestions? kva anbefala dykk? ' og om eg får formatert den kva me driverane? ville vore takknemlig om eg hadde fått en liten guide i korleis formatere Vista, og installere W7, og kva eg skal gjere me drivarane.. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 og eg har ikkje cd'en som fulgte med PC'en når eg kjøpte denSikker på art det er en cd? og ikke OS logger på en egen liten partisjon? For eks boot-F(x) og du kan legge inn org OS uten CD? Og hva har du prøvd? Formatere vista i win7 install? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå