fff2008 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei Jobber med en krimnovelle og trenger litt hjelp. Personen i fortellingen skal lure omgivelsene til å tro at han er død. Jeg tenkte da at han kunne forsøke å gjøre seg selv skinndød. Er det noen som vet hvordan man kan frembringe denne tilstanden? Noen har kanskje sett noe av dette på en film eller lest om det i en bok? Eller er det noen som har noen andre forslag til hvordan personen kan lure omgivelsene sine til å tro at han er død? All tilbakemelding mottas med stor takk! PS: han har med seg en lege på lureriet som skal bekrefte at han er død, så det behøver ikke være så voldsomt raffinert, men det må i det minste kunne lure personene som finner ham/ser ham. mvh fff2008 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skinndød sees ellers ved noen forgiftninger, nær-drukning, enkelte hjerteanfall, generell avkjøling og enkelte ganger etter elektrisk støt. Tror ikke det er almentviten hvordan man gjør det med eventuelle medisinske middler. Og hvis det er det så vet hvertfall ikke jeg hvordan. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg leste om det i en bok som heter Ti små negerbarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå