GamerX Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei, leter etter at bil spill til Pc eller PS3 der jeg kan "pimpe/style & trimme" bilen(e) mine. (Dette er jo i det fleste bil spill i dag ikke sant, men jeg vil også ha muligheten til å kjøre i "freeroam") Lengter igrunn etter et ala' Need for Speed: Underground2 type spill. Takk, for all eventuell hjelp Endret 17. september 2009 av GamerX Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei, leter etter at bil spill til Pc eller PS3 der jeg kan "pimpe/style & trimme" bilen(e) mine. (Dette er jo i det fleste bil spill i dag ikke sant, men jeg vil også ha muligheten til å kjøre i "freeroam") Lengter igrunn etter et ala' Need for Speed: Underground2 type spill. Takk, for all eventuell hjelp Juiced 2: Hot Import Nights f.eks? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Skal ikke mye lesing/leiting å finne noe du liker. Bare bruk filterene... http://www.spillverket.no/anmeldelser/?catId=32 Endret 18. september 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå