Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke rettigheter har jeg ? (angående moped som jeg bare har hatt problemer med)

mosle

Anbefalte innlegg

Heisann, har nå hatt min moped siden 2007, den har jeg bare hatt problemer med helt siden jeg kjøpte den.

Her er noen av dem, og ingen har de klart å utbedre : Jeg har opptil flere ganger fått motorstopp langs veien, da har det vært mye bensin på tanken, og oljetanken har vært tilnærmet full. Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har fått start på den, og det har ikke vært noen reaksjon når jeg har vridd om nøklene. Den har begynt å dra dårligere, og jeg har problemer med å komme meg opp bakker til vanlig, og akslerasjonen er så dårlig at det medfører store problemer for meg å kjøre i rundkjøringer, og andre plasser hvor jeg må stoppe opp. Både når jeg har den i revers og drive, lager den lyder som gjør at det høres ut som om hele motoren skal løsne.

Hva synes dere jeg burde gjøre ? Jeg har jo lagt ut 3000 på reparasjoner,pluss at mopeden selv kostet meg 20 000 kroner, ganske mye for en 16åring, og ingenting har blitt bedre, og de er ikke interessert i at jeg skal ta innbytte til en ny moped hos dem, og de har opptrådt arrogant overfor meg, jeg er rett og slett drittlei. Jeg må da ha noen rettigheter !

Mvh Mathias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, var dem kantete? så litt etter trim potte til den jeg og, men fant ikke noe. som et tips så er det ikke lov å snakke om trim på diskusjon.no. spør på mopedportalen om det heller. men mopedportalen.com er visst nede nå, er nokk oppe og går i morgen :)

Er kanskje litt vanskelig å finne potte til den, men bare å lete så finner man nok. ^^

TRAGISK, at mp er nede, blir så trist :cry:

Lenke til kommentar
ok, var dem kantete? så litt etter trim potte til den jeg og, men fant ikke noe. som et tips så er det ikke lov å snakke om trim på diskusjon.no. spør på mopedportalen om det heller. men mopedportalen.com er visst nede nå, er nokk oppe og går i morgen :)

Er kanskje litt vanskelig å finne potte til den, men bare å lete så finner man nok. ^^

TRAGISK, at mp er nede, blir så trist :cry:

Haha:P du er ikke den eneste som blir trist ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...