mosle Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heisann, har nå hatt min moped siden 2007, den har jeg bare hatt problemer med helt siden jeg kjøpte den. Her er noen av dem, og ingen har de klart å utbedre : Jeg har opptil flere ganger fått motorstopp langs veien, da har det vært mye bensin på tanken, og oljetanken har vært tilnærmet full. Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har fått start på den, og det har ikke vært noen reaksjon når jeg har vridd om nøklene. Den har begynt å dra dårligere, og jeg har problemer med å komme meg opp bakker til vanlig, og akslerasjonen er så dårlig at det medfører store problemer for meg å kjøre i rundkjøringer, og andre plasser hvor jeg må stoppe opp. Både når jeg har den i revers og drive, lager den lyder som gjør at det høres ut som om hele motoren skal løsne. Hva synes dere jeg burde gjøre ? Jeg har jo lagt ut 3000 på reparasjoner,pluss at mopeden selv kostet meg 20 000 kroner, ganske mye for en 16åring, og ingenting har blitt bedre, og de er ikke interessert i at jeg skal ta innbytte til en ny moped hos dem, og de har opptrådt arrogant overfor meg, jeg er rett og slett drittlei. Jeg må da ha noen rettigheter ! Mvh Mathias Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du prøvd å bytte gir-oljen? pleier å virke på min moped, akselerasjonen og toppfart blir drastisk forbedret Lenke til kommentar
mosle Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Kan jo gjøre et forsøk Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 syns ikke 3000kr var så mye i velikehold/reperasjoner på 3 år. kan ikke regne med at den går feilfritt. hvilken moped er det? er det atv? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Det er en SMC Mistral, så det er Atv ja Det er bare så irriterende når det dukker opp nye feil for hver uke nærmest. Har jo bare hatt lappen siden juli, så den har jo nesten ikke blitt kjørt. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 sjekk variator rullene ang det med aks og farta Lenke til kommentar
mosle Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Har bestilt meg nye nå Vet ikke helt om jeg vil trimme, kan det skade motor, eller skal det gå fint om for eksempel tar en trimpotte og setter på større dyse, ser litt på powerfilter også Tar gjerne imot forslag på trim Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 er ikke vits å bestille nye variator ruller om du ikke har sjekket om det er dem da motoren blir ikke noe serlig skadet av trim, men trenger kanskje litt mer velikehold. kommer an på hvor mye trim du har. vet ikke om de selger trim potte til smc mistrial, er ikke alle atv de selger til. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Har sjekket dem ser du Vet at det finnes trimpotte til mistral... Holder på å lete nå Endret 19. september 2009 av mmolsen Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ok, var dem kantete? så litt etter trim potte til den jeg og, men fant ikke noe. som et tips så er det ikke lov å snakke om trim på diskusjon.no. spør på mopedportalen om det heller. men mopedportalen.com er visst nede nå, er nokk oppe og går i morgen Lenke til kommentar
mosle Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Okei, dropper den diskusjonen da Den ene variatorrullen hadde et svært hakk over seg. Skal se om det var det som har vært problemet hele tiden da Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ok, var dem kantete? så litt etter trim potte til den jeg og, men fant ikke noe. som et tips så er det ikke lov å snakke om trim på diskusjon.no. spør på mopedportalen om det heller. men mopedportalen.com er visst nede nå, er nokk oppe og går i morgen Er kanskje litt vanskelig å finne potte til den, men bare å lete så finner man nok. ^^ TRAGISK, at mp er nede, blir så trist Lenke til kommentar
mosle Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 ok, var dem kantete? så litt etter trim potte til den jeg og, men fant ikke noe. som et tips så er det ikke lov å snakke om trim på diskusjon.no. spør på mopedportalen om det heller. men mopedportalen.com er visst nede nå, er nokk oppe og går i morgen Er kanskje litt vanskelig å finne potte til den, men bare å lete så finner man nok. ^^ TRAGISK, at mp er nede, blir så trist Haha:P du er ikke den eneste som blir trist ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå