Ssu Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Starter å skrive sms, står i tekstfeltet (der man skriver meldingen), og holder inne knappen med (* T9), men ingenting skjer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Mobilen er ny. (Rettelse: angivelsen av T9/ABC/abc etc oppe i høyre hjørne endres når jeg trykker på knappen, men brukermanualen sier: Slik skriver du inn tekst i XT9-modus 1. Trykk og hold på *T9-tasten. 2. I menyen klikker du på XT9 Norsk. Dette finner jeg ikke) Ssu Endret 17. september 2009 av Ssu Lenke til kommentar
Ssu Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Starter å skrive sms, står i tekstfeltet (der man skriver meldingen), og holder inne knappen med (* T9), men ingenting skjer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Mobilen er ny. (Rettelse: angivelsen av T9/ABC/abc etc oppe i høyre hjørne endres når jeg trykker på knappen, men brukermanualen sier: Slik skriver du inn tekst i XT9-modus 1. Trykk og hold på *T9-tasten. 2. I menyen klikker du på XT9 Norsk. Dette finner jeg ikke) Ssu Da har jeg fått svar fra HTC, dette ser ut til å være en bug. De forventer retting/patch på denne snarlig. Ssu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå