Sk!ppy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei. Jeg har 5000 kr til rådighet, Jeg har et håndkamera med 20-50 mm linse tror jeg, veldig usikker. Hp Pavilion Dv7-1010eo. Hva burde jeg da kjøpe? Jeg liker å ta bilder, og vil ha kvalitet. Jeg vil også ha muligheten til å spille spillene mine ( Garrysmod, Counter Strike source ) uten at pc'en crasher. Hva sier du? Hvorfor får jeg ikke til vote? Endret 17. september 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 To vote, you must contact a Moderator.... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Da burde de fjerne valget for avstemming da..? Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du bør velge kamera, helt klart.... deretter kan du spare til ny PC. Med kamera får du mange gode minner som er uendelig mye mer verdt enn enn å spille spill på PC. Ett godt kamera trenger du heller ikke bytte ut før det er ødelagt så du jeg vil ihvertfall si at å prioritere kamera først er det beste. En PC vil uansett være gammel om ett år, ihvertfall en PC til 5000 kr. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Et argument MOT kamera er jo at jeg kommer til å bruke det masse første to ukene, og etterhvert kommer jeg ikke til å bruke det såå mye, og gidder ikke drea rundt på det siden det er så stort speilreflekskamera Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 siden det er så stort speilreflekskamera Stasjonær pc er større... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Den skal jeg ikke bære rundt for å få bruke Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Som ivrig hobbyfotograf skulle man kanskje tro jeg anbefalte speilrefleks, men ikke i dette tilfellet. Skal du bare knipse masse bilder i 2 uker og så legge det fra deg i lang tid, er ikke dette bare bortkastede penger - men da har du helt sikkert ikke bruk for speilrefleks heller. Altfor mange som tror de er proffe fotografer bare de får et speilreflekskamera i hånda, men ved å kjøre alt på auto og verken viser interesse eller ork til å lære, da kan de like gjerne bruke et random kompaktkamera. Sier ikke at du nødvendigvis er av den typen, men kjøp deg heller en grei pc som du også kan bruke som et verktøy til bilderedigering senere. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 pappa har speilrefleks, Men greia med at jeg vile kjøpe selv er at jeg får ikke låne det, siden jeg tar alltid bedre bilder enn han Kjører ikke allt på auto Justerer ISO, Manuelt focus o.l Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Et argument MOT kamera er jo at jeg kommer til å bruke det masse første to ukene, og etterhvert kommer jeg ikke til å bruke det såå mye, og gidder ikke drea rundt på det siden det er så stort speilreflekskamera Vel, da er vel ikke interessen helt på plass for å kjøpe speilrefleks heller da. Bedre å ha ett lite kamera som blir brukt enn ett stort ett med bedre kvalitet som ligger hjemme. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Et argument MOT kamera er jo at jeg kommer til å bruke det masse første to ukene, og etterhvert kommer jeg ikke til å bruke det såå mye, og gidder ikke drea rundt på det siden det er så stort speilreflekskamera Vel, da er vel ikke interessen helt på plass for å kjøpe speilrefleks heller da. Bedre å ha ett lite kamera som blir brukt enn ett stort ett med bedre kvalitet som ligger hjemme. +1 on topic: Speilrefleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå