NoNamesLeft Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei! Jeg leter etter et spill der jeg kan bygge meg et samfunn og styre det med økonomi og sånt. Der man bygger byer (helst fortid) og sånt. Elsker sånne spill, men klarer ikke å finne noen. Endret 17. september 2009 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Stronghold er jo et fint middelalderspill. Om du føler at det er ligg for moderne, så kan du jo prøve settlers (men styr unna de nyeste) I Anno serien kan du også finne mange timer med morro. Et spill jeg ofte anbefaler er Tropico 1, men dette er satt til 50 tallet. (prøvde akkurat demoen til 3eren som snart kommer, og det er nesten som eneren) og for ikke å glemme Sim City da. Det er jo pappaen til de aller fleste by byggespillene. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Har vel prøvd Sim city! (Gikk til hel*ete) Stronghold har jeg spilt i mange timer! Vurderer Anno! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå