Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dårlig pris, men huff høy terskel hehe. Det magiske tallet ligger nok rett under 10K for min del.

9999,- som kampanjepris el., da smeller jeg til med betalingskortet. (skal uansett ha flere ting).

Orker nok ikke vente på U2711, så 3008 til en pen pris er alternativet. Vurderte først U2410 men har hatt en grei 24" i mange år og skal jeg ha noe nytt bør det gi mer enn bare bedre bildekvalitet for å forsvare pengebruken.

Responstiden på 3008WFP er muligens litt høy, men greit nok om ikke inputlagg er et problem. Blir brukt til alt fra spill, skrivebord til filmtitting.

Henrik? :D

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ikke merket noe til inputlag i FPS, ghosting i bilspill ol. heller? Vel da venter jeg bare spent på Henrik for å se om jeg tarn helt ut i år eller ikke hehe.

Men det er jo nå på vinteren jeg bruker det mest så det må bli i februar. Da kan jeg flytte ut 40" LCD TVen så jeg får hd-film i TV stua og kan koble opp PS3, 360 og PC sammen på denne skjermen i stedet (har HDMI switch). Den blir ikke uklar i 720p og 1080i/p?.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

1080i har jeg ikke prøvd men jeg synes den funker veldig bra i de to andre (blir derimot sorte streker over og under da dette ikke er samme aspect ratio som skjermen er lagd for)

edit*

btw, den kommer med innebygget usb hub, minnekort leser og vga, dvi, displayport, usb og strøm kabel ;)

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Litt sorte felter for 16:9 oppløsninger er helt greit. Eller er jo 16:10 det jeg ønsker.

btw, den kommer med innebygget usb hub, minnekort leser og vga, dvi, displayport, usb og strøm kabel

Mye av det jeg har på min 2405 (hatt i 4-5 år nå) mao :). Derfor jeg ønsker å gå for enten U2711 eller 3008, får mye av det jeg har blitt vant til :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Den dagen en nettbuikk sender ny vare samme dagen som de før høre om en DOA, og ikke venter på returen, da handler jeg der nesten uansett pris. Siste jeg fikk fra Dustin var selv en PS3 250GB, så kunne like gjerne vært meg, og det hadde vært mektig surt.

Lenke til kommentar
Den dagen en nettbuikk sender ny vare samme dagen som de før høre om en DOA, og ikke venter på returen, da handler jeg der nesten uansett pris. Siste jeg fikk fra Dustin var selv en PS3 250GB, så kunne like gjerne vært meg, og det hadde vært mektig surt.

Der kunne de jo hatt en praksis hvor kunder som har handlet mye, og aldri har tullet med returer, betaling osv tidligere, får tilsendt ting før retur. Forstår veldig godt at man ikke kan gjøre dette med alle kunder, noen vil utnytte det, andre vil påstå at det er feil på fungerende produkter etc.

Lenke til kommentar

ja.. enig..

har en retursak på komplett nå.. "3-5 dager".. idag er 5 dagen.. det skjer sikkert ikke noe.. så må jeg vente til over helja før jeg klager.. for det står jo tross alt 3-5 dager.

da går det 3 dager til.. kanskje jeg er heldig og får den neste mandag/tirsdag.

utrolig kjedelig når man mangler en del for at pcen skal fungere

Lenke til kommentar

Heisann!

@Theo: U2711 er nå oppe på siden, levering 24/02: http://www.dustinhome.no/pd_5010380195.aspx

@Returer: Oftest sender vi ut ny vare før vi har fått den gamle i retur, litt avhengig av kundehistorikk og hvilket produkt det er selvfølgelig. Vi legger da opp en internfaktura på 60 dager, og om returen ikke er kommet inn innen det purres det, og vi sender evnt krav om varen ikke kommer inn.

@Merkoen: Ingen toll. Du handler fra Dustin Norway AS, som er norskregistrert firma, og betaler 25% norsk moms ved kjøp. Ingen ytterligere kostnader tilkommer etter kjøpet. :)

//HB

Lenke til kommentar
@Returer: Oftest sender vi ut ny vare før vi har fått den gamle i retur, litt avhengig av kundehistorikk og hvilket produkt det er selvfølgelig. Vi legger da opp en internfaktura på 60 dager, og om returen ikke er kommet inn innen det purres det, og vi sender evnt krav om varen ikke kommer inn.

Du er en gullgutt Henrik!

Takk for elskverdig service og nytt wlankort :)

3 minutt etter bestilling hadde du oppdatert ordren...

Tror ikke jeg hadde klart å gjort det raskere selv om jeg satt klar. Merkelig hvordan du klarer å ta telefonen, svare på forumet og oppdatere ordren min på samme tid. Slik som du multitasker, så skulle man nesten tro du egentlig heter Henriette.

<3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

SUpert angående returer ved feil, det er en ekstra sikkerhet som er kjekk å ha. Har ikke akkurat god erfaring med feilsendt/DOA ordre fra Komplett og NetShop. PÅ dem virker det som om de mener kunden har gjort noe feil og er til bry i slike tilfeller

Lenke til kommentar

ikke for å gjøre dette til en tråd til noe annet enn noe som handler om dustin, men siden jeg allerede uttalte meg negativt om komplett noen poster opp, så må jeg rette opp og si at jeg sendte de mail, og fikk raskt svar at de sendte ny psu til meg idag. mye bedre enn den jeg hadde. veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...