Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les litt lengre ned Theo343.

"Fra fjesboka (Facebook)"

At Dustin trenger flere folk er ingen nyhet, og Theo, ikke ta alt så bokstavelig ;)

Fasan for en gretten gjeng hehe, jeg lurte på om han jobbet i Dustin uavhengig av fjesbok eller ei :).

Hva med å endre overskrifte til

"Vil HTML5 erstatte Flash Video?"

huh?

Feil tråd ja :D

Henrik:

Blir flott med flere ansatte :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Tror vi alle har postet i feil tråd noen ganger :p Kan bli "litt" mange tabs , hehe.

Nei, verken jobber eller kommer til å jobbe i Dustinhome tror jeg ;)

Enn så lenge må man flytte til Sverige for å jobbe for dem. Hadde ikke det vært tilfellet, kunne jeg vurdert det :) Det er snakk om et Oslo kontor, så blir kanskje en mulighet for de som bor der..

Lenke til kommentar

Kostnadseffektivt å ha alt på ett sted, så jeg håper de fortsetter med det egentlig. God service og greie priser gull :)

*Funderer på hva lønna de operer med er, siden folk flytter fra gode lønninger i Norge. Så vidt meg bekjent er alt dyrere i Sverige i forhold til lønna de har, men ikke vet jeg. Noen som kan bekrefte eller har fakta om dette?*

Lenke til kommentar

Folk flytter ikke fra gode lønninger i Norge til Sverige.

Faktisk er arbeidsinnvandringen mye større fra Sverige inn i Norge enn motsatt.

Det er høyere lønninger i Norge enn i Sverige, men til gjengjeld betaler svenskene noe mindre i skatt enn det vi normalt gjør. Så det blir vel litt sånn hipp som happ - men lønningene i noen sektorer er klart forskjellige.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å benytte seg av angreretten ved kjøp av skjerm? Vurderer å delta i Dells store panellotteri, men vet ikke om jeg gidder dersom retur av en dårlig (men per Dells definisjon ikke defekt) skjerm kommer til å koste dyre dommer. Må vel sendes tilbake til Sverige, og forestiller meg at det er dyrt.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med å benytte seg av angreretten ved kjøp av skjerm? Vurderer å delta i Dells store panellotteri, men vet ikke om jeg gidder dersom retur av en dårlig (men per Dells definisjon ikke defekt) skjerm kommer til å koste dyre dommer. Må vel sendes tilbake til Sverige, og forestiller meg at det er dyrt.

Jeg svarte deg i tråden om skjermen, men du så kanskje ikke det.

Du betaler ikke for frakt, du får pakkelapp ifra DH, og trenger bare å få den til nærmeste postkontor/postibutikk.

Lenke til kommentar

For dere som har problemer med pixels:

* A possible cure for a Stuck pixel, as reported by Forum users, is to try using Dead Pixel Tester (DPT)

http://www.dataproductservices.com/dpt

* Once downloaded, start it by double-clicking DPT.exe

* Check Auto Cycle

* Change the speed to 250 (the fastest speed in milliseconds that it changes the background color)

* Let it run for 5 minutes and see if it unstuck the pixel. If not, try 10 minutes, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...