Flimzes Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ville bare oppdatere min sak med gigabyte hovedkortet uten s/pdif, den svenske avdelingen har nå sendt braketten, det var ingen problemer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Les litt lengre ned Theo343. "Fra fjesboka (Facebook)" At Dustin trenger flere folk er ingen nyhet, og Theo, ikke ta alt så bokstavelig Fasan for en gretten gjeng hehe, jeg lurte på om han jobbet i Dustin uavhengig av fjesbok eller ei . Hva med å endre overskrifte til "Vil HTML5 erstatte Flash Video?" huh? Feil tråd ja Henrik: Blir flott med flere ansatte Endret 5. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tror vi alle har postet i feil tråd noen ganger Kan bli "litt" mange tabs , hehe. Nei, verken jobber eller kommer til å jobbe i Dustinhome tror jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tror vi alle har postet i feil tråd noen ganger Kan bli "litt" mange tabs , hehe. Nei, verken jobber eller kommer til å jobbe i Dustinhome tror jeg Enn så lenge må man flytte til Sverige for å jobbe for dem. Hadde ikke det vært tilfellet, kunne jeg vurdert det Det er snakk om et Oslo kontor, så blir kanskje en mulighet for de som bor der.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kostnadseffektivt å ha alt på ett sted, så jeg håper de fortsetter med det egentlig. God service og greie priser gull *Funderer på hva lønna de operer med er, siden folk flytter fra gode lønninger i Norge. Så vidt meg bekjent er alt dyrere i Sverige i forhold til lønna de har, men ikke vet jeg. Noen som kan bekrefte eller har fakta om dette?* Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk flytter ikke fra gode lønninger i Norge til Sverige. Faktisk er arbeidsinnvandringen mye større fra Sverige inn i Norge enn motsatt. Det er høyere lønninger i Norge enn i Sverige, men til gjengjeld betaler svenskene noe mindre i skatt enn det vi normalt gjør. Så det blir vel litt sånn hipp som happ - men lønningene i noen sektorer er klart forskjellige. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvis jeg ikke husker mye feil, så betaler svenskene enda mer skatt enn vi gjør i Norge. Men de har vel ikke så mye bompenger og slike ekstrating som det er i Norge (men de har TV-lisens de også). Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Noen som vet hvordan Dustin håndterer det når en bestiller flere varer og en eller flere ikke er på lager. Sendes alt når det kommer inn eller sendes det som er inne med engang? Endret 7. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 De venter normalt til alt er på lager, var det jeg fikk svar om på mail. Men da jeg ønsket å få ting fort, fikk jeg tilsendt hva som var på lager med engang. Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har erfaring med å benytte seg av angreretten ved kjøp av skjerm? Vurderer å delta i Dells store panellotteri, men vet ikke om jeg gidder dersom retur av en dårlig (men per Dells definisjon ikke defekt) skjerm kommer til å koste dyre dommer. Må vel sendes tilbake til Sverige, og forestiller meg at det er dyrt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ved angrerett, er det vel kunde som står på frakt. Ser ikke for meg at det blir noe ekstremt dyrt til Sverige.. Snakk med Dustin og se hva dem sier. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Varen returneres innen Norge, ikke til Sverige. Men kontakter man Dustin får man en ferdigfrankert returlapp. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har erfaring med å benytte seg av angreretten ved kjøp av skjerm? Vurderer å delta i Dells store panellotteri, men vet ikke om jeg gidder dersom retur av en dårlig (men per Dells definisjon ikke defekt) skjerm kommer til å koste dyre dommer. Må vel sendes tilbake til Sverige, og forestiller meg at det er dyrt. Jeg svarte deg i tråden om skjermen, men du så kanskje ikke det. Du betaler ikke for frakt, du får pakkelapp ifra DH, og trenger bare å få den til nærmeste postkontor/postibutikk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Veldig bra, da tar også jeg sjangsen på en Dell skjerm fra Dustin . Skal ha et par ting derfra nå som jeg har samlet opp før jeg handler. Endret 8. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har sjølv kjøpt Dell skjerm fra Dustin og kan ikkje si anna konge service. Den er like bra pakket inn som du bestille den direkte fra dell og du har same garantien som om du bestilte fra dell. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 For dere som har problemer med pixels: * A possible cure for a Stuck pixel, as reported by Forum users, is to try using Dead Pixel Tester (DPT)http://www.dataproductservices.com/dpt * Once downloaded, start it by double-clicking DPT.exe * Check Auto Cycle * Change the speed to 250 (the fastest speed in milliseconds that it changes the background color) * Let it run for 5 minutes and see if it unstuck the pixel. If not, try 10 minutes, etc. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Dustin: Når kan dere få inn denne skjermen og til hvilken pris? Dell Ultrasharp U2711 EDIT: Evt. Kan dere gi et godt tilbud på Dell 3008wfp? Endret 9. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg kjøpte dell 3008wfp fra dustin og den kom også i den orginale STORE esken Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Fikk du god pris? Embalasje og alt skal jo være orginalt som med alt annet Dustin selger. Endret 9. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 det jeg mente er at man slipper et ekstra lag rundt om esken er stor/god nok;), ja ble da ganske grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå