Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ergo har man ikke annsatt svensker i norge for norsk avdeling, men to nordmenn i sverige for for kundeservice/marketing som utgjør norsk avdeling. Som er en helt grei måte å være konkuransedyktig på. Det som dog er litt synd er at disse to ikke kan avlaste hverandre ved sykdom, ferie osv. som vi ser nå.

 

Med dette konseptet burde de dog ha små problemer med å utkonkurere norske nettbutikker som Netshop mm. Men prisene og det langvarige kundeservicenivået blir jo også avgjørende. Komplett og deres partnere får de nok ikke has på. Mulig kan de også konkurere godt med en del webmercs i norge som Amentio osv.

 

Det blir uansett spennende å se fremover og jeg følger alltid med før jeg kjøper noe men jeg synes det er langt mellom gode tilbud. Jeg finner så og si alltid varen billigere hos norske nettbutikker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Da går vi mot slutten av nok en arbeidsdag, og fortsatt ikke snurten å se av svar på mailen jeg sendte kl 6 i går morges. Tydelig at Henrik har ferie ja. Spørs hvor mange av de kundene han på egenhånd hadde skaffet Dustin fortsatt er der når han kommer tilbake, hvis det her er slik Dustin egentlig opererer

Det må da for pokker være måte på å være kravstor også. Folk tar ferie, folk blir syke, folk dauer - live with it. Faen til whining med en gang det er noe man må vente på!

Lenke til kommentar

De burde klare å dekke opp en (evt to, tviler på at begge normennene har tatt ferie på likt). Jeg har selv ventet over en dag på svar (sendte først direkte til Henrik, som svarte samme dag at han var på ferie. Autoreply hadde vel vært en fordel der)

 

Lurer på hvilken KPI de jobber etter...

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme beskjed (eller, fikk til kl 2 :p) Jeg fikk dem til å levere pakken på nærmeste postkontor slik jeg kunne hente den der.. Evt kan du ringe til Dustin og klage. Jeg synes det er litt skuffende. Du har også hjempådøren service til Posten, koster 200-300,- elns så kommer de med pakken på døren :) (usikker på om det noe begrensning på størrelsen)

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis en veldig grei sjef, så får henta ut tingene enten i ettermiddag eller i morgen. Men synes det er dårlig ja, når jeg nå må ordne med henger og styre selv, mens jeg tross alt har betalt for å få det levert. Dette er vel mer et problem som ligger hos posten enn hos Dustin, men jeg kommer til å sende i vei en mail allikevel.

Lenke til kommentar

Er "hjem på døren" noe annet enn PAL? Og er det meg som ikke fikk med meg dette alternativet da jeg bestilte...?

 

Hvis PAL er Postens eneste alternativ for levering av store varer (som feks. flatskjerm) kommer de raskt til å slite i konkurransen mot andre transportfirmaer. Har fått ting en del varer levert fra Schenker tidligere og de var veldig fleksible.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt hjem på døren flere ganger fra andre bedrifter. Om de faktisk kommer virker litt random.

 

Husker en gang jeg bestilte skjerm, kabinett og innmat. Jeg var student og satte av forventet ankomstdag til å være hjemme. Jeg ble mildt sagt forbannet når jeg oppdaget at de "hadde vært på dør, ingen hjemme". Ingen telefon, ingen hadde ringt på. Jeg fikk SMS fra posten, så nummeret til telefonen hadde de tydeligvis. Navnet stod selvsagt på ringeklokken.

Da var det ut i Bergensregn og bære hjem pakker fra posten. Ble 2 turer som hver tok 10 minutt.

Kjenner det irriterer meg litt den dag i dag.. :)

Lenke til kommentar

Posten var j*vlige på det å "være innom" uten å faktisk være det. Men tror de har blitt bedre. Iallefall har mine to siste erfaringer med de vært god! :)

 

Kan legge til at PAL ikke er helt det samme som hjem på døren service ja. PAL er noe BRING har, mens hjem på døren har posten..

 

 

 

Da fikk iallefall jeg svar fra Dustin :) Rett under 1 dag, ikke helt optimalt, men har vært med på treige folk..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Posten har en lang tradisjon for å forsøke å levere uten å ha vært innom, ja. Jeg ble hjemme den dagen jeg regnet med tv-en skulle komme, og post-fyren ringte og lurte på om jeg var hjemme, og om han kunne komme om en halvtime. Så hjalp han meg å bære tv-en opp til øverste etasje. :wee: Så godt inntrykk denne gangen.

 

Savner imidlertid mer ingfo fra Dutin sin side om hvordan leveringen skulle foregå. Stod ingenting om når pakken ble elevert, jeg fikk heller ingen beskjed om hvilken dag den ville bli kjørt ut, men måtte bare gjette på at den ble kjørt ut samme dag som den kom til Bergen (og dermed, hvilken dag den kom til Bergen). Hverken Posten eller Bring sine sider inneholdt noe nyttig informasjon over hodet.

Lenke til kommentar

Dustin burde oppdatere med at hjemleverings tiden varierer fra plass til plass og at det i mange tilfeller ikke er levering på kveldstid. Men når dette skjer er vanskelig å si da det har mye med posten sitt system og resurser å gjøre.

 

De pleier som regel å ringe, evt at du får en SMS hvor det står ca tidspunkt du må være hjemme..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

3 dager siden jeg sendte mail til supporten deres, og fortsatt ingenting. Når Henrik kommer igjen fra ferie sender jeg han en mail og ber han ta opp mangel på support hos de svenske apene som substituerer for han. Det her går ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...