lain Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Feil sted å spørre. Send dem en mail. De er normalt veldig behjelpelige. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Feil sted å spørre.Send dem en mail. De er normalt veldig behjelpelige. hmm er du sikker?, De er ikke normale der!, De er kjempe greie! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Dette har sikkert blitt tatt opp før, men hva med oss studenter som ikke har mailadresse fra studiestedet? Her hvor jeg studerer (priv. høyskole) har vi ikke noe slikt, så eneste adressen min er en gmail-adresse. Har dog studentbevis, og ved handel hos andre (Apple, bl.a.) har jeg sendt inn en scanning av det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Dette har sikkert blitt tatt opp før, men hva med oss studenter som ikke har mailadresse fra studiestedet? Her hvor jeg studerer (priv. høyskole) har vi ikke noe slikt, så eneste adressen min er en gmail-adresse. Har dog studentbevis, og ved handel hos andre (Apple, bl.a.) har jeg sendt inn en scanning av det. Har du ikke skole mail, kan du sende inn scanning av studentbevis, så får du student konto Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Aaaaw man! Da var pakka mi med TV, PS3, høytalere, m.m. utsatt fra 26. jan til 11. feb siden høytalerne lar vente på seg Litt surt når jeg bestilte 17. des, men sånn kan det vel gå når man absoulutt skal ha én bestemt vare og denne ikke er på lager... Edit: Men ståa er den samme hos konkurrentene (de får også inn høytalerne først d. 11. feb, OG de ligger fra 1000,- og oppover høyere i pris) så her ligger ikke problemet hos Dustin, bare så det er nevnt. Edit2: Og der var varene plutselig på Hamar gitt. Gledelig overraskelse Endret 27. januar 2010 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Neeeeiiiiiii, dustinhome har ansatt svensker til å svare på mails... Og de kan somsagt ikke lese Norsk.. Som igjen gjør at jeg får idiotiske svar som ikke gjør at jeg kommer noen steder. Hjelper ikke å prioritere rask tilbakemelding når svaret du får bare er svada. Tror at om jeg skal ha en reklamasjon og møtt samme kundebehandler så ville jeg fått STORE problemer. vurderer å avbestille pc'en jeg har bestilt og bestille fra komplett... EDIT: Ble bestilt på fredag, og er ikke pakket i dag.. vi får se hvor lang tid dette tar. Endret 25. januar 2010 av WiSLE Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Haha... svenske kundebehandlere som skulle ønske de kunne norsk er herlige. Vært borti slike flere plasser. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 hvorfor ikke sende mail direkte til henrik eller per olav (de to som har brukeren her som har lagt mailen sin i DH bruker en sin signatur) ? "Dustin Home, Simply Faster! www.DustinHome.no [email protected] & [email protected]" det jeg gjorde når jeg lurte på noe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis dere trenger folk til å svare på mail så snakker og skriver jeg både norsk og svensk flytende.. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Skal gjøre det fremover. Da oppstår heller problemet når dem har ferie Men vi får se, håper at min ordre blir sendt snart, og at det ikke oppstår noen problemer.. hvorfor ikke sende mail direkte til henrik eller per olav (de to som har brukeren her som har lagt mailen sin i DH bruker en sin signatur) ? "Dustin Home, Simply Faster! www.DustinHome.no [email protected] & [email protected]" det jeg gjorde når jeg lurte på noe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Henrik tar ikke ferie! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Dustinhome sendte min pakke i dag kl 08 og fikk den i dag kl 17.00 Men de sendte meg en samsung 1.8 (eller 2.5 tommer) 160 gb harddisk til 399 kroner i stedet for min DVD brenner samsung til 189. Men da fikk jeg denne harddisken som jeg ikke trenger til 200 kroner billigere da :S! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Litt skuffet over Dustin nå. Sendte mail i dag tidlig fordi jeg trengte kjapt svar på noe og var på tur på forelesning som startet før supporten åpnet, så tenkte at med deres normale svartider gikk det fort. Ikke noe svar enda, og nå er det for sent, men ironisk nok var spørsmålet om en vare med forventet lagerdato i dag som jeg ville forsikre meg at kom på lager id ag, og som så fikk forskyvet datoen før i dag. I tillegg leste jeg her at svensker nå besvarer email, noe som i mine øyne er helt uakseptabelt og grunnen til at jeg ikke bruker CDON mye. At de ikke lenger er spesielt aktive er heller ikke noe godt tegn. Håper virkelig ikke at suksessen til Dustin skal ha så eksponensielt negativ effekt på kundeservicen som den har hos andre suksessbedrifter, men det virker slik. Skjønner jo at flere kunder = mindre tid til overs, men å ansette svensker til å besvare norske kunder uansett om bedriften orginalt er svensk synes jeg ingenting om. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Må nesten samtykke litt med deg der Captein Ødegård, svenske kundebehandlere er håpløst! Det alene vil holde meg bort fra dustinhome (Har lagt igjen godt over 20 k siden jul). Litt av sjarmen med Dustin var jo også att de var her, synd om den skulle bli borte. Att man ikke kan forvente svar innen 10 minutter burde alle ta som en selvfølge, men att alle bedrifter i Norge burde klare og svare innen en arbeidsdag burde man ta som en selvfølge. (Slakter ikke dere for noe som helst her dustin, dere svarer kjapt som fy ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Svar innen 4 timer bør man kunne forvente. I hvertfall i løpet av dagen. Men haster det bør man jo ringe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Kan innrømme at jeg er enig i at de ikke kan ansette svensker til å svare på norske mailer, jeg sitter selv på support for svenske og danske kunder og sliter ganske sterkt når det går muntlig. Alle mailer går igjennom google translate. Tror at vi har blitt litt bortskjemte på svartiden, så at de ikke svarer på 10 min lengre, er helt greit. Men i løpet av en dag burde vi kunne forvente. Jeg sendte mail i dag morges, får se når svaret kommer. (Av gammel vane sendte jeg direkte til Henrik, så kan gå på en blemme der hvis han er syk...) Jeg håper virkelig at Dustin detter akterut! Jeg har blitt så glad i butikken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Fortsatt ikke noe svar her. Det lover ikke bra :/ ikke at jeg har bruk for svaret nå, men uansett Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Så rart, jeg fikk svar først etter 2 timer også etter 6 timer. Synes det gikk knallfort jeg istedet for noen som bruker 24 timer å svare. Har bare hatt gode erfaringer med dustinhome utenom at jeg fikk en feil vare som var verdt mer enn den jeg betalte for x) Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hva er galt med svensker? Nekter du å handle mat om ho i kassa er svensk? Folk er for kravstore etter min mening, men om de mener de for bedre service et annet sted, er det jo ikke verre enn å stikke dit. Jeg er veldig fornøyd med supporten jeg har fått til nå, men så forventer jeg ikke svar på mail 5min etter jeg har sendt forespørsel heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå