BAT Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Da KINGSTON V DRIVE 40GB SSD drøyde og drøyde med å komme inn på lager så fikk jeg istedet for samme pris en INTEL X25-V 40GB og den ble sendt samme dag jeg sendte mail. En stor til Dustin for god jobb nok en gang! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har veldig lyst på en rød x100e... Er det noe dere får inn snart? Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Da var varer bestilt, bare forferdelig kjipt at de ikke får inn harddisken jeg bestillte før 04.02:/ Sa de hadde noen inne igår og at de fikk nye 10stk idag, men det hadde visst blit omgjort av leverandøren. Men sender de varene de har på lager med engang eller venter de til alt er på lager før de sender? Ingen som vet? Betalte åsså inatt, men ordren min står fortsatt som ikke fakturert? Synes det forøvrig er dårlig at det ikke står beregnet ankomst på lagerstatus! Det står en 1-3 dager, men når du først bestiller så kommer beregnet levering opp. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 da var mine to kolli på totalt 22,2kg fra DH framme på det lokale postkontoret gleder meg til en av husets bilister kommer hjem Lenke til kommentar
wowfreaks22 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Er det mulighet for at dere tar inn seasonix x650 eventuelt x750? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) bah så hadde ikke stokke omlastning terminal kjørt begge kolliene til postkontoret så den største pakka som jeg hadde/har mest lyst på fikk jeg da ikke men må si det nye tastaturet er deilig å bruke kjøpte et slikt sett Endret 19. januar 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Bestilte noen deler fra komplett og dustin på lørdag (eller hvar det søndag?) ... komplett fikk delene på lager i går kveld og nå ligger pakken i Oslo. Pakken fra dustin ser ikke ut til å ha forlatt lageret selv om jeg fikk sporingsnummer for 24 timer siden ... ikke spesielt imponert over leveringstiden. Opplevd det samme her nå i dag, mht frakta til Dustin så burde det vært registrert inn i Oslo i dag. Så noe rart er det. De andre gangene jeg har bestilt, så har pakken vært i Oslo dagen etter det ble sendt. ~ Mortis Lenke til kommentar
shaker Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 32 timer siden jeg fikk sporingsnummer og står fortsatt bare "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" på posten.no Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 32 timer siden jeg fikk sporingsnummer og står fortsatt bare "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" på posten.no Har bestillt noe diverse fra DUstin, det er ganske vanlig tilsynelatende, Coory-on bulksplit virker som kanskje brukes når ting kommer fra utlandet? Når man taster inn sporingsnummeret er det derfor ingen informasjon hos posten før det har kommet inn hit, noe som kan ta litt tid (dette er delvis spekulasjonsbasert) AtW Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Et problem ved metoden Dustin bruker, er at de kjører en lastebil med varer, noe som fører til at det tar lenger tid før alle varene er registret i Oslo. Komplett har vel en postbil som henter en eller to ganger per dag, noe som gjør at de sender færre pakker om gangen og det blir da brukt mindre tid på å komme igjennom pakkene i Oslo. Nå må du rulle inn, du mener vel ikke seriøst at du tror Komplett har besøk av en postbil 2 ganger om dagen og med det får sendt ut alt? Neidu, Komplett får besøk av lastebiler de og for frakt av varer, de kommer riktignok fra Posten, Tollpost etc. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 vil nesten anta med såpass mye som komplett omsetter for/sender at de setter fra seg en henger på ene lasterampen deres som hentes/byttes 1-2ganger daglig av hver speditør. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Heisann, Back from the future, again. @Borninsin: 1-3 adager betyr fjernlager, tar 1-3 dager før vi har på vårt lager og kan sende til deg. All denne inforn og mere til står forøvrig under salgsvillkår @Moppskaft: Skal begynne og poppe opp fremover nå. @Wibla: Les side 87-88 . @Captain Ødegård: Den skal ut i et studentmagasin i slutten av mnd tror jeg, ikke 100% sikker der, er markedsavdelingen som holder i trådene. @Sen leveranse: PNL (Transportøren Sthlm-Oslo), ble tatt litt på sengen av snøfall i midsverige, og leveranser til Norge som sendtes mandag er dessvere forsinket med et døgn. Beklager dette, men de skal dukke opp i Oslo i løpet av dagen idag. Hvem skulle tro at det kom snø? Nå? Midtvinters, et steinkast fra nordpolen? Uhørt! (Skal ikke raljere mer, det var MYE snø) @Postbil/Lastebil/Vogn/Lager: Kan tenke meg at Komplett har lignende løsning som oss. Vi har 2-4 vogner fra svenske Posten ved lageret, som byttes etter behov, samt 1 Norge-vogn, og 1-2 Danmark-vogner. Disse fylles og settes til side, så kommer Posten og PNL og henter med trekkvogn mot slutten av dagen //HB Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Ser ut som pakken kom til Oslo i dag tidlig Satser på at posten greier å få den til postkontoret i løpet av dagen. Edit: kl er 16:00 og pakken har enda ikke endret status Endret 20. januar 2010 av shaker Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 @Borninsin: 1-3 adager betyr fjernlager, tar 1-3 dager før vi har på vårt lager og kan sende til deg. All denne inforn og mere til står forøvrig under salgsvillkår Dette stemmer jo ikke.. Mange varer det står 1-3 dager på hvor det kommer opp en liten skrift under varen at denne ikke er på lager før da og da? Kompis bestillte på natt til tirsdag en WD caviar black 640gb som det stod 1-3 dager, men den ankommer ikke før 04.02 som han fikk med seg etter han hadde bestillt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ja jeg bor midt i dette snøuværet, kom meg nesten ikke ut fra parkeringsplassen på skolen en dag etter massiv snø, måte ut og grave med føttene. Først regna det underkjølt regn, så det ble is over alt, og så snødde det ~20-25cm snø oppå det igjen, ikke de beste forholdene å kjøre på. Spør igjen jeg: Får dere inn en rød Lenovo Thinkpad x100e snart? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 fader a tungt det var å bære den nye pakka fra postkontoret og hjem Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Dere må da kunne SLÅ Komplett/MPX i pris på HTC HD2 (når dere en gang får den på lager)? http://www.dustinhome.no/pd_5010374253.aspx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 fader a tungt det var å bære den nye pakka fra postkontoret og hjem Skulle du ikke få den kjørt hjem da hehe. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 fader a tungt det var å bære den nye pakka fra postkontoret og hjem Skulle du ikke få den kjørt hjem da hehe. klarte ikke å vente Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Må få takket Dustinhome med knall kundeservice. Sendte de mail inatt ang å bytte WD caviar black 640gb med en 500gb samsung spinpoint siden WD disken ikke var på lager(på lager om 2 uker), etter en missforståelse ang lagerstatusen på den varen og fikk svar idag tidlig at de byttet ut 640gb disken med en 1tb disk til samme prisen og at den sendes idag. Thumb Up for Dustin. Dette blir min faste nettbutikk fremover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå