Wibla Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, da var det ikke mye norco å spore lenger, ¿que pasa? Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Når det står 1-3 dager på lagerstatus på en vare, vil det da si det er 1-3 dager til de har det på lager eller 1-3 dager til de mottar fra fjernlager å varen kan sendes? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Når det står 1-3 dager på lagerstatus på en vare, vil det da si det er 1-3 dager til de har det på lager eller 1-3 dager til de mottar fra fjernlager å varen kan sendes? Ingen som vet? Betyr at det er forventet inn på lager om 1-3 dager. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor mange prosent er det man pleier å få på studentrabatten? Kommer vell mye ann på innkjøps prisen, men sånn ca. Har kamera og utstyr så vet ikke hva som er best å gjøre, student rabatt eller sende mail og prøvd og få en pakke med litt avslag på noe av tingene. Kommer nok på ca. 7-8000 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Har du ikke en studentaccount du kan logge inn på selv og se med? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Har ikke handlet der før så nei men da vet jeg det, takk for det! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Som sagt, du er kun student dersom du går på universitet eller høyskole. Studentrabatten gjelder stort sett alle varer, og det vil ikke stå som rabatt, alle prisene er bare lavere. Stort sett opp til 10%. (noe høyere på de billigere varene) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hei DH! Har dere muligheten for å ta inn kabinettet på undersiden/sidene til en Acer Aspire 5920G? Ser at dere har en delevelger på sidene, men det står at dere ikke har det i systemet og at jeg må kontakte DH.se. Hadde vært veldig veldig takknemlig om dette var mulig. MVH Marius Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Har student konto der. Veldig genialt med gratis frakt, så trenger jeg ikke å samle opp bestillingene mine. kjøpte en bærebar data der. fikk vel rundt 300 kr i rabatt + gratis frakt. så kjøpte jeg noen harddisker, og da fikk jeg bare 50 kr i rabatt. Men så kjøpte jeg 2 vifter som jeg fikk over 50 prosent rabatt på, så der var jeg veldig fornøyd. Varierer altså veldig fra vare til vare.... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Dustinhome er genialt, bare å krysse fingrene for at de holder koken her i Norge. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Det må vi satse på . Jeg sjekker alltid DH før jeg bestemmer meg for et kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Hva ble det av med den studentkampanjen som det var snakk om? Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Åssen er det med å bestille nå kontra imårra tidlig? vil ordren bli behandlet raskere om jeg bestiller nå eller kan jeg like godt bestille imorgen tidlig? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Åssen er det med å bestille nå kontra imårra tidlig? vil ordren bli behandlet raskere om jeg bestiller nå eller kan jeg like godt bestille imorgen tidlig? Gammelt ordtak; "Hvorfor utsette til imorgen det du kan gjøre idag?" Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Sikkert en fordel å komme før i køen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Med tanke på at ting ikke blir sendt før i 3-4 tiden på ettermiddagen (eller, det blir vel på middagen.. ) så har det ingenting å si om du bestiller nå eller i løpet av morgen dagen. DH har godt nok apparat, så varen vil bli med uansett (Tar forbehold om at varen er på lager og du ikke bestiller 5 min før bilen kjører...) Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Da var varer bestilt, bare forferdelig kjipt at de ikke får inn harddisken jeg bestillte før 04.02:/ Sa de hadde noen inne igår og at de fikk nye 10stk idag, men det hadde visst blit omgjort av leverandøren. Men sender de varene de har på lager med engang eller venter de til alt er på lager før de sender? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hva ble det av med den studentkampanjen som det var snakk om? Den leter jeg også etter. Håper den inkluderer SSD. Gjerne billige små som er godt egnet til laptop. 30-80 gb Lenke til kommentar
shaker Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Bestilte noen deler fra komplett og dustin på lørdag (eller hvar det søndag?) ... komplett fikk delene på lager i går kveld og nå ligger pakken i Oslo. Pakken fra dustin ser ikke ut til å ha forlatt lageret selv om jeg fikk sporingsnummer for 24 timer siden ... ikke spesielt imponert over leveringstiden. Endret 19. januar 2010 av shaker Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Bestilte noen deler fra komplett og dustin på søndag ... komplett fikk delene på lager i går kveld og nå ligger pakken i Oslo. Pakken fra dustin ser ikke ut til å ha forlatt lageret selv om jeg fikk sporingsnummer for 24 timer siden ... ikke spesielt imponert over leveringstiden. Komplett har litt kortere vei fra lager til Oslo Men har du sjekket sporingen på posten sine sider? Jeg vil uansett tro at varen er kjørt til Oslo (kveld/natt til tirsdag) og ligger der og venter på registrering. Et problem ved metoden Dustin bruker, er at de kjører en lastebil med varer, noe som fører til at det tar lenger tid før alle varene er registret i Oslo. Komplett har vel en postbil som henter en eller to ganger per dag, noe som gjør at de sender færre pakker om gangen og det blir da brukt mindre tid på å komme igjennom pakkene i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå