anordne Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde også store ytelse problemer på dustin i går. Trykte på lagring og så ikke til at det skjedde noe som helst, gikk flere minutter før det kom opp ny side, dette gjentok seg flere ganger. Men fikk lagt inn bestiling og betalt. Tredje ordren hos dustin på under en måned. Veldig bra med studentrabatt også Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Siden er da like rask og fin som andre nettbutikker. (omtrentlig, litt tregere muligens) Endret 13. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan fungerer student rabatten, bestilte meg et nytt kabinett. Kunne jeg fått rabatt på det? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan fungerer student rabatten, bestilte meg et nytt kabinett. Kunne jeg fått rabatt på det? Rabatten kommer automatisk om du legger inn studentmailen din på brukerkontoen din. Dette gjelder såklart ikke videregående skole osv, men kun universitet/høyskole. Er ikke alltid man sparer så mye. Eks kan være en harddisk som koster 679,- så får studentene den til 649,- Det er liksom den gratis frakten man kan spare penger på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Studentrabatt = gratis frakt i grove trekk. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 @Dovito/Teac: Studentrabatten kommer ikke automatisk bare man legger inn studentmailen. Om man allerede har et konto, send oss en mail på [email protected] med kundenummer og studentmail, og be om å få omgjort konto til studentkonto. Om man ikke er kunde fra før, så er det en egen registrering for studenter, på www.dustinhome.no/student Bare for å klare opp eventuelle misforståelser Tips til de med studentkonto: Søk på deltaco //HB Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) edit: Sendt inn info på mail etter kjeft fra bIsk0p Endret 13. januar 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den heller mail om disse tingene Mreinha da aktiviteten til DH her varierer veldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg vil være student >< Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så bli student da. Koster i mange tilfeller bare rundt 500 spenn per halvår. Kjenner flere som bare betaler studentavgift uten faktisk å gå på noen forelesninger eller eksamner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, starter på videregående til sommeren da. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Søsken? Bekjente? Det finnes ikke problemer, bare løsninger Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) jeg teller som student enkelte steder, varierer litt tar et par sertifiseringer på et privatdrevet studiested som det heter på fint, har betalt student/semester avgiftene men blir noe mellom videregående og høyskole så noen steder blir jeg godtatt som student og andre ikke. Endret 13. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Søsken? Bekjente? Det finnes ikke problemer, bare løsninger Har en fetter, men han bor på vestlandet han har heller ikke betalt studentavgift tror jeg. Bor i Oslo, så jeg ville måtte betalt frakt Voss-Oslo. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 DustinHome Bestilt hovedkort, prosessor, skjermkort, strømforsyning og ram nå! Gleder meg til det er i hus, da blir det stasjonær-pc igjen! ~ Mortis Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 synest det cooler master scout ser fristende ut bredt nok så ikke v8 kjølern blir stikkende ut siden som på det jeg har nå, bra håndtak for bæring og stormguard for sikring av kabler til headset/mus/tastatur på lan. er vel kanskje påtide bytte ut ide cd-rommene mine til sata også, ene er jo bokstavelig talt kun cd-rom også Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Captain Ødegaard: Fantastisk bra, spesiellt Pixmania. Er de virkelig så ille? Aldri våget å prøve selv. Skapte mye latter her på kontoret i alle fall! :woho: Pixmania er værre. En ting at de har tilnærmet ingen kundeservice, men de ignorerer norske forbrukerrettigheter totalt. Pixmania er greit om du godtar at du ikke vil få noen hjelp om noe skulle oppstå av problemer med produktet du har kjøpt. For de fleste lommebøker er dette russisk rulett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tips til Dustin: Dere snakker ikke veldig godt med prisguiden, kan det se ut som. Flere varer mangler der, blandt annet Harmony 525 (som dere faktisk er 1kr billigere enn den billigste der nå på). Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 har lagt inn min andre ordre nå og må si jeg er veldig fornøyd med Dustinhome til nå Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 alexbalibander; er jo svært uinteressant å vite at du er fornøyd, når du ikke forteller hvorfor du er fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå