Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også store ytelse problemer på dustin i går. Trykte på lagring og så ikke til at det skjedde noe som helst, gikk flere minutter før det kom opp ny side, dette gjentok seg flere ganger. Men fikk lagt inn bestiling og betalt. Tredje ordren hos dustin på under en måned. Veldig bra med studentrabatt også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan fungerer student rabatten, bestilte meg et nytt kabinett. Kunne jeg fått rabatt på det?

Rabatten kommer automatisk om du legger inn studentmailen din på brukerkontoen din. Dette gjelder såklart ikke videregående skole osv, men kun universitet/høyskole.

Er ikke alltid man sparer så mye. Eks kan være en harddisk som koster 679,- så får studentene den til 649,- Det er liksom den gratis frakten man kan spare penger på.

Lenke til kommentar

@Dovito/Teac: Studentrabatten kommer ikke automatisk bare man legger inn studentmailen.

Om man allerede har et konto, send oss en mail på [email protected] med kundenummer og studentmail, og be om å få omgjort konto til studentkonto.

Om man ikke er kunde fra før, så er det en egen registrering for studenter, på www.dustinhome.no/student

Bare for å klare opp eventuelle misforståelser :)

Tips til de med studentkonto: Søk på deltaco ;)

//HB

Lenke til kommentar

jeg teller som student enkelte steder, varierer litt :p

tar et par sertifiseringer på et privatdrevet studiested som det heter på fint, har betalt student/semester avgiftene men blir noe mellom videregående og høyskole så noen steder blir jeg godtatt som student og andre ikke.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354
Søsken? Bekjente? Det finnes ikke problemer, bare løsninger :)

Har en fetter, men han bor på vestlandet han har heller ikke betalt studentavgift tror jeg.

Bor i Oslo, så jeg ville måtte betalt frakt Voss-Oslo.

Lenke til kommentar
Captain Ødegaard: Fantastisk bra, spesiellt Pixmania. Er de virkelig så ille? Aldri våget å prøve selv. Skapte mye latter her på kontoret i alle fall! :woho:

Pixmania er værre. En ting at de har tilnærmet ingen kundeservice, men de ignorerer norske forbrukerrettigheter totalt.

Pixmania er greit om du godtar at du ikke vil få noen hjelp om noe skulle oppstå av problemer med produktet du har kjøpt. For de fleste lommebøker er dette russisk rulett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...