ShadowMaster Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jo flere kokker jo mere søl Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Derfor man stusset på Bataljon? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hello! I can assure you, only our top technicians are working on this issue! Klarte ikke dy meg. Men, igjen, fra spøk til revolver, jeg tror vi begynner å nærme oss en løsning på det, sia begynner å virke bedre og bedre //HB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Haha så bra Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Haha, gøy med en bedrift med humor Vel, får vente litt til med bestilling av Tv da. (Dere er forresten dyre i denne kategorien kontra andre bedrifter, men anser det som greie penger med tanke på servicen deres ) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg fant dem billigere enn konkurrenter da jeg bestilte Panasonic fra dem (Pixmania er ikke en konkurrent..) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 TV (eller noe annet over en hundrelapp) kjøper man ikke fra pixmania nei, med mindre man er villige til å dra dem for retten hvis det skulle skje noe med produktet. TV-en min kom i dag! Må finne ut hvorfor i H*** htpc-en min ikke vil gi lyd over hdmi (det kommer i hvert fall ikke ut av tv-høyttalerne, men det orner seg vel. Kobler om forsterkeren så lenge. Dustin er forresten definnitivt billigst på 42" fra LG. Ang. pixelfeildiskusjonen på denne modellen ser det ut som min er perfekt, men har ikke rukket å se etter enda. Analoge sendinger ble litt grumsete so forventet), så jeg vil ikke anbefale tv-en til det hvis man sitter veldig nært - men det problemet har man jo på alle lcd/plasma tv-er. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 De som velger Pixmania er det noe galt med (No offence), men å kjøpe produkter til 15.000 eller mer er rett og slett totalt bak mål når Pixmania viser en så totalt nedverdigende og useriøs måte og behandle kunder på. Derav betaler jeg gjerne mer for ett produkt fra dustinhome. (Snakk om ca 2.000 faktisk fra en sammenlignbar butikk, for all del IKKE amentio eller pixmania) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) snip Hehe det er det her som er digg med dere på Dustin; dere oppfører dere som folk, ikke roboter. Slik forestiller jeg meg supportavdelingen til de forskjellige nettbutikkene: Komplett: Netshop: Pixmania: CDON: Amentio: Dustin: Endret 12. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Pixmania var ganske dead on! CDON passa og ganske bra Synes at amentio var litt ryddig... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Tror han mente att Amentio er sparsomme og gjerrige Ellers en artig liste! Edit: Bildet til Amentio ble endret fra en bitte liten skrivebordplass til ett skap? Endret 12. januar 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Haha, roflmao, alle er dead-on med mine erfaringer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Bestilte mitt nye kabinett ifra DH på fredag, fant ut at jeg sparte 300kr på det så Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Haha enig med bIsk0p at bilde av pixmania var dead on!... fekk meg ein god latter. Men må si eg har problem og connecte meg til dustin. Kjem ikkje inn på siden før 15-25 sek. Håpe det blir fikset snarest og at den nye søkemotoren kjem. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Haha enig med bIsk0p at bilde av pixmania var dead on!... fekk meg ein god latter. Men må si eg har problem og connecte meg til dustin. Kjem ikkje inn på siden før 15-25 sek. Håpe det blir fikset snarest og at den nye søkemotoren kjem. De jobber med saken, mener at det begynner å bli bedre. Får håpe voltmeter hjelper søkingen etter hva som er problemet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Edit: Bildet til Amentio ble endret fra en bitte liten skrivebordplass til ett skap? Ja fant ut at de er såpass billige at de hadde passet godt med kontor i et bøttekott. Tenkte egentlig på kontoret til janitor i scrubs, men fant ikke det bildet Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Er det bare hos meg, eller ble alle produktene borte?! ~ Mortis EDIT: Tilbake nå. Endret 12. januar 2010 av Mortis Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Hullu! Captain Ødegaard: Fantastisk bra, spesiellt Pixmania. Er de virkelig så ille? Aldri våget å prøve selv. Skapte mye latter her på kontoret i alle fall! :woho: Siden er også oppe og går igjen, etter at herr Multimeter jobbet dag og natt. //HB Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 har DH veldig dårlig hastighet på serverene eller noe, synes det alltid tar lang tid og navigere rundt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det går iallefall mye raskere nå enn det har gått i det siste! Enda bedre kunne det vært, men nå går det iallefall an å bruke siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå