Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV (eller noe annet over en hundrelapp) kjøper man ikke fra pixmania nei, med mindre man er villige til å dra dem for retten hvis det skulle skje noe med produktet. TV-en min kom i dag! Må finne ut hvorfor i H*** htpc-en min ikke vil gi lyd over hdmi (det kommer i hvert fall ikke ut av tv-høyttalerne, men det orner seg vel. Kobler om forsterkeren så lenge.

Dustin er forresten definnitivt billigst på 42" fra LG. :p

Ang. pixelfeildiskusjonen på denne modellen ser det ut som min er perfekt, men har ikke rukket å se etter enda. Analoge sendinger ble litt grumsete so forventet), så jeg vil ikke anbefale tv-en til det hvis man sitter veldig nært - men det problemet har man jo på alle lcd/plasma tv-er.

Lenke til kommentar

De som velger Pixmania er det noe galt med (No offence), men å kjøpe produkter til 15.000 eller mer er rett og slett totalt bak mål når Pixmania viser en så totalt nedverdigende og useriøs måte og behandle kunder på.

Derav betaler jeg gjerne mer for ett produkt fra dustinhome. (Snakk om ca 2.000 faktisk fra en sammenlignbar butikk, for all del IKKE amentio eller pixmania)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
snip

Hehe det er det her som er digg med dere på Dustin; dere oppfører dere som folk, ikke roboter.

Slik forestiller jeg meg supportavdelingen til de forskjellige nettbutikkene:

Komplett:

Agent%20Smith.jpg

Netshop:

confused.jpg

Pixmania:

tumbleweed.jpg

CDON:

capt4f3ec3f22b7b430c950a0383a537036dsoccer_euro_2008_sweden_spain_eur101.jpg

Amentio:

organizing_broom_closet_ms.jpg

Dustin:

famous-cartoon-character-bart-simpson.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Haha enig med bIsk0p at bilde av pixmania var dead on!... fekk meg ein god latter.

Men må si eg har problem og connecte meg til dustin. Kjem ikkje inn på siden før 15-25 sek. Håpe det blir fikset snarest og at den nye søkemotoren kjem.

De jobber med saken, mener at det begynner å bli bedre. Får håpe voltmeter hjelper søkingen etter hva som er problemet! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Edit: Bildet til Amentio ble endret fra en bitte liten skrivebordplass til ett skap?

Ja fant ut at de er såpass billige at de hadde passet godt med kontor i et bøttekott. Tenkte egentlig på kontoret til janitor i scrubs, men fant ikke det bildet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...