Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Brukte Bring sin. og den er i Oslo nå. Jeg visste at Posten kjørte pakker lørdag så da regnet jeg liksommed at de registrerte dem og. :p

Litt mer frakt enn Dustin nå (igjen), men er det noen som har bestilt TV derfra som kan fortelle meg hvordan pallfrakt blir levert av Posten? Jeg innbiller meg at sånt blir levert på døra, men det blir det kanskje ikke? Og hvis det blir det, er bærehjelp opp til 4,5. etasje inkludert i frakten, tro? xD Bæringen er egentlig ikke noe problem, men har ikke bil tilgjengelig, så håper den kommer på døra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min eksterne harddisk (2 måneder gammel) krasja for litt siden, i går sendte jeg én - 1 - mail til dustin hvor jeg spurte hva jeg skulle gjøre (sende den inn eller noe annet). I dag fikk jeg en mail tilbake hvor det blant annet sto "Jeg ordner med en ny harddisk til deg", samt en annen en der det sto:

Antall	Rest	Benevnelse	Artikkelnummer	á pris (NOK)	Rad total (NOK)
1	1	SAMSUNG S2 PORTABLE 500GB USB 2.0 PIANO BLACK	5010364700	0,00	0,00

Jeg har ikke vært borti mye reklamasjonssaker før, men DET er hva jeg kaller god kundeservice. Dustin har mitt (uoffisielle) kvalitetsstempel. Pluss studentrabatt på varer og frakt, genialt. Kredz&kudoz, jeg vet at dette er en butikk jeg kommer til å handle fra.

Lenke til kommentar

Ja, jeg må føye meg inn i rekken som er imponert over kundeservicen deres. Skrev mail i dag morges og fikk svar omtrent før jeg hadde rukket å trykke på "send" :p

Eneste kritikkpunkt jeg har så langt, som jeg har nevnt tidligere, er at det godt kunne vært lagt inn litt flere sorteringsalternativer på datakomponentene - eksempelvis HDDer etter størrelse.

Lenke til kommentar
Mayday-Mayday!

Sidene deres er sirup. Håper det er noe dere ser på, ellers kan jeg garantere at det blir færre impulskjøp fra den siden...

http://code.google.com/speed/public-dns/

http://www.opendns.com/

^^

Tror ikke det er dns-serveren som er problemet. Enkelte ganger gir jeg opp hele sia til Dustin Home. Det tar rett og slett for lang tid å navigere rundt på sia. Ingen problemer med min kablede 15mbit fiberlinje..

Lenke til kommentar

Som fleire andre har skrive i det siste er nettstaden merkbart treigare enn det konkurrerande nettsider er. Ikkje akkurat noko kvalitetsstempel, og eg vonar de snart kan få nettstaden dykkar opp på ein akseptabel fart. Per no klokka "Hjemmekino og Hifi" delen av butikken inn på 23.5 sekund. Latterleg raskt :sleep:

Satsar på at alt ordne seg til helga ;) Dersom det er vedvarande problem med sida burde det kanskje få opp eit banner på framsida som beklaga det? Eg vil heller ha problem med ei nettside som eg på førehand er opplyst om enn problem som "ingen" har høyrd om...

Lenke til kommentar

Sidene deres er dessverre alt for treige til tider. Dette MÅ de få skikk på, ellers hjelper det ikke hvor bra priser og service de yter. Jeg stiller i allefall høye krav til at sidene skal være raske når jeg surfer innom dem.

Håper virkelig det er noen på dustinhome som er klar over hvor treige sidene er til tider. For dette MÅ det skje noe med med en gang.

Når de får fart på sidene sine er de nok en av de absolutt beste webshoppene jeg vet om :)

Lenke til kommentar

nå er jeg egentlig litt iritert, jeg har tenkt og kjøpe dell 3008wfp skjermen så har den økt med over 700kr siden søndag (var ikke i kampanje eller noe som helst)

økte med 200 til mandag så 500 nå >:

dette synes jeg var rart, vurderer faktisk og kjøpe fra dell isteden

Lenke til kommentar
Tror ikke det er dns-serveren som er problemet. Enkelte ganger gir jeg opp hele sia til Dustin Home. Det tar rett og slett for lang tid å navigere rundt på sia. Ingen problemer med min kablede 15mbit fiberlinje..

Enig... jeg sitter på 100mbit. Dustin er treg som frossen sirup... alle andre sider (sider fra AUSTRALIA!) fyker opp på skjermen før jeg klarer å reagere!

Forstår ærlig talt ikke hva som er problemet med den sida der altså... dustin.se er jo en drøm å navigere på... hvorfor ikke den norske?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det går sirup når jeg ser dette!

www.dustinhome.no IP:

194.132.19.6

www.dustinhome.no server location:

Stockholm in Sweden

www.dustinhome.no ISP:

Kungliga Tekniska Hogskolan

www.dustinhome.se IP:

194.132.19.2

www.dustinhome.se server location:

Stockholm in Sweden

www.dustinhome.se ISP:

Kungliga Tekniska Hogskolan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...