Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, har fått med meg at det er studentrabatt på store deler av sortimentet (yay!). Men det ble snakket om studentkampanjer, og de har jeg ikke sett noe til. Dessuten var det andre problemer jeg nevnte i det forrige innlegget mitt. :ermm:

Alt er ok på den svenske siden etter hva jeg har hørt, det burde heller ikke være veldig vankselig å fikse, men hvis side 2282 er "kampanjesiden" til dustin så kan du bare bytte bookmark til http://www.dustinhome.no/DynamicPage.aspx?PageID=2282.

Lenke til kommentar

vel, sjekk pingen da.. Vg.no svarer helt fint.

ping www.dustinhome.no

Pinger www.dustinhome.no [194.132.19.6] med 32 byte data:

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Ping-statistikker for 194.132.19.6:

Pakker: sendt = 4, mottatt = 0, tapt = 4 (100% tap),

C:\Users\Morten>ping www.vg.no

Pinger www.vg.no [195.88.55.16] med 32 byte data:

Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=17ms TTL=247

Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=22ms TTL=247

Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=21ms TTL=247

Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=29ms TTL=247

Ping-statistikker for 195.88.55.16:

Pakker: sendt = 4, mottatt = 4, tapt = 0 (0% tap),

Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder:

minimum = 17ms, maksimum = 29ms, gjennomsnittlig = 22ms

Edit: godt mulig dustinhome ikke godtar å bli pinget.

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

iAudio Cowon S9 16GB koster 2704 kr på komplett med frakt.

iAudio Cowon S9 16GB koster 1674 kr på dustin med gratis frakt og studentrabatt på hele 615 kr (chrome)!. Titanium koster 1888 kr med rabatt og 2129 uten.

iAudio Cowon S932GB koster 2191 kr på Dustin inkludert frakt. Da med studentrabatt, som var på 188 kr.

Så prisforskjellen på komplett og dustin er over 1000 kr med studentrabatt og gratis frakt. Tilsvarende kan du kjøpe 32 gb med gratis frakt og spare rundt 400 kr fra Komplett's S9 med 16 gb.

Dustin er uslåelig når du er student iallefall.

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt mange lovord om hurtigheten til Dustin er jeg litt skuffet over at TV-en min, som ble bestilt fredag, fortsatt ikke har rørt seg. Jeg ble positivt overrasket da jeg fikk beksjed om at den var på vei fredag i halv fire-tiden, men i følge sporingen har den fortsatt ikke kommet til fraktselskapet enda - de har kun mottatt melding om sendingen. Forventet jo ikke at den skulle bevege seg på søndag, men regnet me at den ville flytte på seg på lørdagen.

De kjører kanskje ikke til Norge på lørdger? Jaja, har egentlig ikke tid til ny tv nå uansett, så.. :p

Lenke til kommentar

er fornøyd hittil :)

bestilte kabinettet 21/12 og hentet det på posten 24/12, lite minus at det tok fyr opptil flere ganger men var grei behandlingstid på rma.

stort pluss at de ikke ventet på at kabinettet mitt var tilbake med de før sende ut et nytt, så fikk levert det doa/svidde på posten samtidig som hentet erstatningen istedenfor 2turer på posten :)

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt mange lovord om hurtigheten til Dustin er jeg litt skuffet over at TV-en min, som ble bestilt fredag, fortsatt ikke har rørt seg. Jeg ble positivt overrasket da jeg fikk beksjed om at den var på vei fredag i halv fire-tiden, men i følge sporingen har den fortsatt ikke kommet til fraktselskapet enda - de har kun mottatt melding om sendingen. Forventet jo ikke at den skulle bevege seg på søndag, men regnet me at den ville flytte på seg på lørdagen.

De kjører kanskje ikke til Norge på lørdger? Jaja, har egentlig ikke tid til ny tv nå uansett, så.. :p

Hvis du bestiller tidlig på dagen (formidag) så burde pakken ha bitt registrert hos din lokale postterminal. bestilte selv deler på fredag, dog senere. Pakken har derfor ikke blitt registrert enda. Så nei, de jobber nok ikke med pakker i helgene, ikke dustinhome sin skyll :)

Lenke til kommentar

Hvis du har bestilt før kl 3 (4 hvis du er heldig) blir en bil kjørt fra Sverige til Norge (terminal i Oslo) på kvelden/natten. Posten har kun utkjøring i helgene (lørdag), ikke registering/prosessering av pakker. Så du må nok vente til i dag før du se noe bevegelse på pakken. Anbefaler forresten å bruke posten sin sporings tjeneste, litt mer detaljer der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...