bIsk0p Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann, Som Biskop sa, så varer salget til 10 januar. //HB Jeg blir litt svimmel over all informasjon jeg har mellom ørene Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heihei! 2stk på lager av LG42LH3000, er du kjapp rekker du det Ikke noe nyttårssalg, men kommer kansje en liten kampanje for studenter, og flere kampanjer dukker opp fremover. Biskop: Du får snart sende oss et lønnskrav. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Nettopp Flott innlegg som alltid forøvrig.Lever du fortsatt på et håp om at du ikke misforsto mailen? NgZ: Nå er det på tide å rulle inn kvalmen og trollingen! Her er du helt på jordet som vanlig. Endret 8. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå er det på tide å rulle inn kvalmen og trollingen! Her er du helt på jordet som vanlig.Åja, men hvis du SIER jeg er det, så. *ert,ert* @Dustin: Neeei, då må hun komme seg inn kjapt, så vi kan bli "enige" om å kjøpe" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Nå er det på tide å rulle inn kvalmen og trollingen! Her er du helt på jordet som vanlig.Åja, men hvis du SIER jeg er det, så. *ert,ert* @Dustin: Neeei, då må hun komme seg inn kjapt, så vi kan bli "enige" om å kjøpe" Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden Endret 8. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden Hele jævla nettet blir bomba av fjortissaktivitet! Hmm, frister å kjøpe Antec300. Tar litt mindre plass enn serverkassa jeg har nå. Endret 8. januar 2010 av aGal Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Derfor verdsetter man mer de plassene slik slås ned på Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, Enig med at vi roer oss med hetsingen nå. Goooosh-fra-baaah, eller noe sånt. Beskjeden fra tidligere er at om det sporer av for mye kan tråden legges ned, det vil vi vel ikke? Furthermore, ved eventuelle kontakter direkte til meg, ta det gjerne på mail (står under) i stedet for PM. Thanks! //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da har jeg fått roccat kave og Windows 7. Innstalert windows 7 og plugget i Kave, men får ingen lyd i headsettet! Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da har jeg fått roccat kave og Windows 7. Innstalert windows 7 og plugget i Kave, men får ingen lyd i headsettet! Noen som vet hva som er feil? Merk nå at denne tråden heter: *ny HW-butikk i norge: Dustin* og ikke *hjelp jeg har et problem med headsettet mitt* Uansett.. kanskje du har glemt å installere en lyddriver til headsettet ditt? eller glemt å skru opp volumet på det? glemt å skru opp lyden på hvilken enn applikasjon det er du mangler lyd fra? (jaa.. noen glemmer faktisk det!) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Står at det skal komme lyd, men det kommer ingenting uansett. Men tar dette i en annen tråd Lenke til kommentar
wiak Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden Hele jævla nettet blir bomba av fjortissaktivitet! Hmm, frister å kjøpe Antec300. Tar litt mindre plass enn serverkassa jeg har nå. dude jeg kjøpte en Antec300 fra dustin til servern men ente med at den ble min gaming pc så se opp... for det! Endret 8. januar 2010 av wiak Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fikk en del komponenter i dag fra dustin. Leveringstid / suport osv er veldig bra, men jeg la merke til at flere av eskene hadde tydelige skader på seg. deriblant CPU / kabinett osv. Er ikke posten sin skyll i og med at alle komponentene var pakket inn i en større eske. Tydeligvis blir ikke alt behandlet like fint. Jeg snakker såklart ikke om små rifter osv i eskene, men at flere hjørner var ordentlig trøkt inn slik at komponenter / kabinett var synlig uten og åpne eskene. Ikke særlig fornøyd med dette. Får se om alt fungerer som det skal når jeg snart nå har ferdig bygd. Dustin får en liten (-) pga dette. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bestilte på tirsdag ettermiddagen, og varene kom idag. Utrolig kjapt levert. Alt fungerer som det skal, så her får Dustin en stor + fra meg.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fikk kjøpt TV-en, og ifølge Dustin er den på vei. Så de er raske der. I følge sporingen er den kun registrert og ikke faktisk sendt, men det er jo bra de tar unna etter hvert, sp man kan være sikker på at den blir med traileren i morgen. Om det er Posten som leverer paller for Dustin også, så tar vel det to dager fra Oslo ti, Bergen, det er i hvert fall standard tror jeg. Men joda, rask "utsending" og et pluss fra meg for å få en mail med beskjed om at den er sendt og. Det er flere, men ikke alle, som gjør det. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 dude jeg kjøpte en Antec300 fra dustin til servern men ente med at den ble min gaming pc så se opp... for det! Skal gå fint, er lei av 25 kilos PC. Får vekta ned på 12-15 kilo med nytt kabinett. Er vel mere bruks PC enn server, men er denne pcn som lagrer det meste av data. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 når det står "Beregnet levering" er det hos DH eller kunden ? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 da har jeg vært og sendt gamle norco kassen samt hentet nye, burde vel ofre ei geit eller noe i den duren for lykke før montere serveren i nye kassen og slå på Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke noe nyttårssalg, men kommer kansje en liten kampanje for studenter, og flere kampanjer dukker opp fremover. Har ikke helt skjønt dette med spesielle studentrabatter. Forsiden har jo hatt de samme 9 produktene siden jeg fikk studentkonto i slutten av november. Hvor er det man egentlig ser disse studentkampanjene? Når man er logget inn som student er det heller ikke mulig å se den ordinære forsiden med alle tilbudene. Man må logge ut for å se dem, og så logge inn igjen for å kjøpe dem som student. Veldig dumt. Det er riktignok en link nederst på forsiden der det står "ordinær forside", men den fungerer ikke. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Man har spesiell studentrabatt på...... alt Nesten hvertfall. Mener det ble sagt at de satte tak på fortjenesten på alle studentproduktene, slik at man får mest rabatt på de "overprisede" tingene. I tillegg er gratis frakt utrolig bra, spesielt dersom man trenger småting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå