Theo343 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg ser ikke hvor jeg missforstår noe eller at han snakker om veldig høy feilrate Endret 7. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Theo: Du må da skjønne at to ødelagte skjermer ikke regnes som en feil på noe de har produsert 100 000 enheter av (eksempeltall). Hadde derimot 10 000 av dem vært ødelagte, så kan vi begynne å snakke om feil og feilrater.Si at de har 500 ødelagte skjermer, av 100 000 produserte. Da vil det være 0.5 promille. Strengt tatt ingenting. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare meg eller går det ikke ann å gå fra studenforsiden til den vanlige forsiden ut å logge ut? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare meg eller går det ikke ann å gå fra studenforsiden til den vanlige forsiden ut å logge ut? Hva er forskjellen? Sånn unntatt prisene selvfølgelig.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ser ikke hvor jeg missforstår noe eller at han snakker om veldig høy feilrate ALLE modeller enheter med pikselfeil - det gjelder alle produsenter. Det han sier er at det ikke er kjente problemer med noen modeller og pikselfeil. Siden ALLE modeller har noen enheter med pikselfeil, uansett, betyr det at de ikke har spesielle problemer med nooen modeller så vidt han kjenner til. Om du ikke forstår at du misfrosto, betyr ikke det at du ikke misforsto i utgangspunktet, men at du må plusse på enda en manglende forståelse. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg tror ikke det, svaret er rimelig klart Jeg forstår hva dere tolker, gjerne vil ha det til osv., men det er ikke det han sier. Endret 7. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror ikke det, svaret er rimelig klart Jeg forstår hva dere tolker og forsøker å si, gjerne vil ha det til osv., men det er ikke det han sier. Du nekter å forstå at LG ikke regner to (eller 50) ødelagte tver som et problem? Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare meg eller går det ikke ann å gå fra studenforsiden til den vanlige forsiden ut å logge ut? Hva er forskjellen? Sånn unntatt prisene selvfølgelig.. Vanlig forside har jo romjulsalg (30+ produkter) osv, student derimot har kun ni produkter. med link til ordinær startside, som bare er en link til samme siden (DynamicPage.aspx?PageID=1751) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare meg eller går det ikke ann å gå fra studenforsiden til den vanlige forsiden ut å logge ut? Hva er forskjellen? Sånn unntatt prisene selvfølgelig.. Vanlig forside har jo romjulsalg (30+ produkter) osv, student derimot har kun ni produkter. med link til ordinær startside, som bare er en link til samme siden (DynamicPage.aspx?PageID=1751) Aha.. jeg har svensk dustin, og der er det samme fremside for student og vanlige, så trodde det var likt i norge også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her varer jula til påske ja. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 noen andre en meg som synes DH siden er veldig treg i dag/ det siste ? :S Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 noen andre en meg som synes DH siden er veldig treg i dag/ det siste ? :S Ja, litt halvtreg. Må snart ha mere lagring til skiten her, noen tilbud på G Dustin? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 samme her, hvis de kunne kjørt et greit tilbud på 2tb disker så hadde jeg kjøpt noen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Her varer jula til påske ja. Hvis det er romjuls tilbudet du snakker om, så varer det til 10 januar. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann, og godt nytt år! @Cruzader: Håper vi klarer å løse dette, vi skal sende det defekte chassiet til Norco i USA så får de plundre litt på det og se hva som har gått feil. I mellomtiden får du et nytt tilsendt. @Gråimport: Vi informerer under spesifikasjoner hvilke språk som er på TV og manualer. Der det ikke finnes norske manualer med, finnes de på produsentens hjemmeside, hvor vi er behjelpelige med å ta frem dette. TV'ene er ikke andresortering, men kjøpes fra LG UK evnt Samsung UK. (England). Vår distributør i englands kjøper inn usannsynlige mengder varer på en gang, derfor kan vi og flere andre ha veldig lave priser. Vi har også Samsung Nordic-produkter i butikken, men de ligger en del høyere i pris. (Dette oer ofte TV'er me **50/70 i slutten på navnet). Som grunnregel, så ligger importerte TV'er under LG INT/ SAMSUNG INT i produktlisten (når man sorterer etter produsent), og nordiske modeller ligger under SAMSUNG / LG (uten INT. på slutten) Om det mot all formodning går åt skogen med Dustin Norge, kommer Dustin AB i sverige ha garantiansvar, og Dustin AB kommer IKKE gå i graven med det første, DET garanterer jeg Forøvrig så stiller vi med samme garantier som LG/Samsung hva gjelder pixelfeil (Nordisk). Det er ikke offisiellt skrevet på siden, men se noen sider tidligere så ser dere hva jeg mener @Betaling/Reservasjon: Vi trekker beløpet ved betaling. Når man bestiller restnoterte varer, kan man velge å betale senere, slik at man får en atuomatisk beskjed når produktet er på lager, og link til betalingen. Ved en eventuell avbestilling der ordren er betalt, setter vi tilbake beløpet på kundens konto @Førpriser: Jeg går en runde på dette igjen, hva jeg vet skal dette være på vei inn i produktsystemet. @Studentrabatt: Mailen bruker vi som en bekreftelse på at kunden er student. I fall der kunden ikke har studentmail, tar vi gjerne imot en scan av studentbevis/leg, og skriver opp dette på kundekortet. @Captain Ødegård: You cracked the Studentcode! . Vi vurderer forøvrig å kalle det Eksboks Tre-seksti, for å få det grammatisk korrekt, X er jo ikke mye brukt i norsk språk. Fra spøk til revolver, vi fikser. @Mandela: Jeg sjekker opp med Produktavdelingen. @D4fF: Du kan også bruke www.dustin.se, der finnes alle svenske produktanmeldelser, samme artikkelummer som på norske siden @Solsviken: Vi holder på med oppbygging av ny søkemotor. Helt ny. Jeg gleder meg som et barn på julaften. Vi som jobber her bruker også sidene ganske mye, og søkemotoren er interressant iblandt... @Panter: Gode poeng. At TV-salg ikke innrapporteres svartes på med glimten i øyet. Den almenne forumbruker her har kansje en viss instilling til TV-lisensen? Selvfølgelig er det også slik at vi strekker oss når vi er nye, men jo lengre vi strekker oss nå, jo bedre blir de faste rutinene når alle er på plass, som returer, hva vi bytter, hva som skal til før vi kompenserer m.m. Og det er ikke slik at vi girt bort mer enn vi kan, vi holder oss fremdeles innenfor rimelighetens grenser, og unngår røde tall. Ikke allt er solskinn og glede, det finnes også tilfeller der vi og kunde ikke har kommet til enighet, eller at kunde kansje ikke har fått alt som han vil. Heldigvis er dette sjeldent, da vi ofte kommer til enighet. @Tee: Vi tar selvfølgelig kunden på alvor, uavhengig av om kunden har kjøpt en kabel til 20kr eller en tv til 35. Tar man ikke kunden på alvor har man allerede tapt. @LG-Mailen: Om noen lykkes med å få en produsent til å svare at "Yes, we DO have serious issue with our panels" send meg gjerne en kopi. Tommelregel er at en produsent aldri har kjente feil eller mangler. Når det er sagt, har vi ikke sett mer feil med LG enn Panasonic/Samsung/Sony etc, de ligger rundt det normale. Ha en flott dag! =) //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Tommelregel er at en produsent aldri har kjente feil eller mangler. Nettopp Ergo et standard svada svar. Flott innlegg som alltid forøvrig. Kommer dere med noen "nyttårstilbud"? Håpet dere ville endre tilbudsvarene fra "romjulssalget" ved nyttår. EDIT: Dog.. Om noen lykkes med å få en produsent til å svare at "Yes, we DO have serious issue with our panels" send meg gjerne en kopi.Merkverdig at man alltid må bevege seg i ekstreme ytterkanter i ordlag. Faktisk innrømmer produsenter at de har fått tilbakemeldinger om noe problemer av og til. Det behøver ikke være det ekstreme . Endret 8. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann, Som Biskop sa, så varer salget til 10 januar. //HB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har forstått at romjulsalget varer til 10. januar, men dere kommer ikke med noe "nyttårssalg" som har andre varer? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nettopp Flott innlegg som alltid forøvrig.Lever du fortsatt på et håp om at du ikke misforsto mailen? Grei avklaring i forbindelse med garanti i hvert fall, da blir det en LG 42LH2000 eller en LG 42LH3000. Det kommer litt an på madammen. Også må det dobbelsjekkes at innganger og utganger tilfredsstiller kravene på begge modeller. Skulle gjerne kjøpt en hjemmekinoreceiver med det samme, men det er dessverre meningsløst å bruke penger på lyd mens man vi bor i leilighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå