Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Om du ser under reviews på dustinhome, så ser du at noen har skrevet akkuratt den tilbakemeldingen på dustinhome, akkuratt som folk kan skrive tilbakemeldinger på komplett.no, og en bug har sikkert ført til at den har havnet der 4 ganger.

Jepp, at dette eller noe liknende (f.eks. duplikater begge steder, men fjernet etterpå fra dustinhome.se) kan ha skjedd er plausibelt. Det får uansett produktet til å rangeres kunstig høyt, men det er jo vesentlig at Dustin ikke kan lastes for dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med at de pakket og sendte ut varene neste virkedag når jeg bestilte. Men siden de sender fra varehus i sverige så ble det en extra dag i Oslo tydligvis. Og pakken brukte fra onsdag 30 til idag den 4 til og komme til stavanger. Tragisk... Jevla langhelg med søndager. hehe :p Irritert på at posten nå :p

Synes nå de burde klart og sende pakken fra Stavanger på lørdag, but noooes :p

JAJA LA GÅ! :p i mårå e ann på plass jaffal :)

Lenke til kommentar

Er strålende fornøyd med å ha kjøpt et Logitech MX5500 desktop for kun 1099,-!

Og studenter får avslag på nesten alle varene(5-10%), samt fri frakt! Du må registrere deg med studentmailen:) Vinterens billigste butikk blir dermed ENDA billigere..

Rask frakt også (2-3 dager fra Sverige i romjula)

Lenke til kommentar

En annen ting jeg kom på ang gråmarkedsdiskusjonen:

-De sier det er produsentens pikselgaranti som gjelder. Da må jo en kunde som har sjekket LG eller Samsung sin pikselgaranti i Norge føle seg bra snytt, hvis det er den dårligere (eller ikke-eksisterende) pikselgarantien i Samsung/LG Tsjekkia som gjelder?

Er det forøvrig noen som har linker til/info om de store produsentenes pikselgaantier i Norge? Lg sine garanti-sider har sagt "The warranty information is beeing updated! Please check again tomorrow!" i fem dager nå..

Lenke til kommentar

Ble nok bare gjort klar ... varene går ut samtidig når posten i sverige kommer å henter de. Slik er det vel hos de fleste :)

Men må bare få si hvor fantastisk fornøyd jeg er med dustinhome , helt klart min nye handleplass.

En ting som irriterer meg, det er søkefunksjonen på dustin, den er rett og slett tragisk. Noen ganger opplever jeg at siden også går uhorvelig tregt.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg kom på ang gråmarkedsdiskusjonen:

-De sier det er produsentens pikselgaranti som gjelder. Da må jo en kunde som har sjekket LG eller Samsung sin pikselgaranti i Norge føle seg bra snytt, hvis det er den dårligere (eller ikke-eksisterende) pikselgarantien i Samsung/LG Tsjekkia som gjelder?

Er det forøvrig noen som har linker til/info om de store produsentenes pikselgaantier i Norge? Lg sine garanti-sider har sagt "The warranty information is beeing updated! Please check again tomorrow!" i fem dager nå..

Jeg fikk svar på mail ifra LG i dag, så litt usikker på hvordan jeg skal tolke det.

Hi

Our pixelpolicy on your modell as its a full hd is that we dont allow any dead or faulty pixels at all. I havent heared that we have got problems with any current modells and pixels so I belive that you have just been verry unlucky.

Regards

LG Support

Men jeg får en bedre samsung skjerm, fri frakt, og fri retur av den med feil, så jeg er egentlig bare happy.

Om jeg kommer til å velge LG eller noe annet neste gang, er et bedre spørsmål.

Lenke til kommentar

Dustin home, Har akkurat bestilt en del komponenter fra de, men glemte og sende forespørsel om å gjøre om kontoen min til "studentvennlig".

Jeg sendte mail etter bestilling og spurte om de kunne endre på dette.

Fikk svar med en gang, og ikke nok med det. De betalte meg også tilbake penger som jeg ikke ville ha betalt som studentbruker.

Meget fornøyd så langt. Virker som en meget seriøs HW forhandler.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Bestilt en del fra Dustin og må så langt si at butikken virker meget serviceinnstilt. Rett før jul fikk jeg delt opp en ordre som tok litt lenger tid, det var ikke noe problem. Bra priser for studenter har de også, svarer fort på mail. Så lenge medarbeiderne fortsetter å være like dedikerte, beholder de meg som kunde. Utmerket konkurrent til Komplett så langt :) Må jo selvsagt se hva som skjer hvis jeg får problemer med en vare og ting må tas på garanti.

Det jeg ønsker er litt større vareutvalg og strømforsyninger fra Seasonic. Hadde heller ikke skadet om websida lastet noe raskere. Virker litt som sirup iblant når man blar gjennom menyene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...