Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål.. kunne sikkert mekket egen tråd, men siden det gjelder DH så tar jeg det her:

 

Har DH (eller tilsvarende butikker) lov til å trekke beløpet FØR varen er sendt når man betaler med kort? Har vært ute for at Amentio har gjort dette før, og nå har det samme skjedd med DH. Det er mildt sagt kjipt å betale 8k for en vare hvor leveringstiden blir utsatt gang på gang.

Merkelig. Da jeg bestilte en vare som ikke var på lager i går, fikk jeg valg mellom å betale med en gang, eller å få varsel når varen var på lager for så å betale før bestilling. Proft. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver mye rart uten å tenkte deg om Theo343... Min Samsung 40" kostet 7000 med pixelgaranti for et halvt år siden. Det er en svært bra TV som har vunnet mange tester. Da er 5000 slettes ikke umulig slik prisene er idag.

 

Edit: skriveleif

 

Edit 2: Det er denne hvis du måtte lure: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391094

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
En TV til under 5K med markedets sjeldneste og helt klart dyreste garanti? Jada. Mulig skiten er så billig produsert at de hiver på pixelgarantien for syns skyld siden de regner med å tape minimalt uansett.

 

... du betviler at en TV til 5k kan være bra med pixelgaranti. Derfor dro jeg inn min TV. Jeg har ikke sagt noe som helst at du har omtalt min TV men dro den frem som et eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
med mindre du går på skole i 1980 er det vel ikke noe problem videresende derfra?

 

De hadde nok litt mer avansert system i 1980 enn den fronterdriten vi har >.>

 

Btw, de som har studentrabatt, her er noe festlig: søk på deltaco og sorter etter pris. ENJOY! Aldri sett maken til prisforskjell. Har 20 varer elns i handlekurven nå xD

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål.. kunne sikkert mekket egen tråd, men siden det gjelder DH så tar jeg det her:

 

Har DH (eller tilsvarende butikker) lov til å trekke beløpet FØR varen er sendt når man betaler med kort? Har vært ute for at Amentio har gjort dette før, og nå har det samme skjedd med DH. Det er mildt sagt kjipt å betale 8k for en vare hvor leveringstiden blir utsatt gang på gang.

Merkelig. Da jeg bestilte en vare som ikke var på lager i går, fikk jeg valg mellom å betale med en gang, eller å få varsel når varen var på lager for så å betale før bestilling. Proft. :)

Shit! Det sa du det. Ved nærmere ettertanke fikk jeg samme valget. Valgte sikkert førstnevnte da. Sånn går det når det er evigheter siden man bestilte :(

Lenke til kommentar
Første skikkelige erfaring med dustinhome.no fikk jeg i romjulen. Skulle bygge en spillpc til en kompis.

 

Bestilt lørdag 26 desember på kvelden i 22-23 tiden. Ordre ferdig og sendt(klargjort til sending) søndag 27 desember. Pakken kom til nord i nordland torsdag 31. desember. Hadde sagt til kompisen min at pc garantert ikke ville komme før etter nyttår. Positivt overrasket. Ellers fungerte alt og alt tilsvarte vår ordre.

Jeg bestilte 22" BenQ skjerm og ett Fatal1ty headset samme dagen. Pakka var i Kr. Sand på siste onsdagen i fjord:D

Hadde regna med at den kom i år jeg :p

Bestilte noe fra komplett samme dagen, det kommer i morra...

Lenke til kommentar

Kom over følgende:

http://www.testfreaks.com/monitors/philips...ws/?include=all

 

I skrivende stund finner man på den siden at en eller annen som kaller seg Dustin Home (jeg beskylder ikke Dustin for å stå bak!) har spammet 4 user reviews med karakteren 10 og teksten "fan va bra, vilket köp".

 

Klikker man på "Read Full Review" blir man til og med redirected til produktets side på dustinhome.se. Man kunne lure på om noen her i realiteten (isåfall høyst utilsiktet, vil jeg tro) har betalt for villedende lenker.

 

Produktrangeringen på TestFreaks er ihvertfall tydeligvis ikke mye verdt.

Lenke til kommentar
Kom over følgende:

http://www.testfreaks.com/monitors/philips...ws/?include=all

 

I skrivende stund finner man på den siden at en eller annen som kaller seg Dustin Home (jeg beskylder ikke Dustin for å stå bak!) har spammet 4 user reviews med karakteren 10 og teksten "fan va bra, vilket köp".

 

Klikker man på "Read Full Review" blir man til og med redirected til produktets side på dustinhome.se. Man kunne lure på om noen her i realiteten (isåfall høyst utilsiktet, vil jeg tro) har betalt for villedende lenker.

 

Produktrangeringen på TestFreaks er ihvertfall tydeligvis ikke mye verdt.

 

Om du ser under reviews på dustinhome, så ser du at noen har skrevet akkuratt den tilbakemeldingen på dustinhome, akkuratt som folk kan skrive tilbakemeldinger på komplett.no, og en bug har sikkert ført til at den har havnet der 4 ganger.

Lenke til kommentar
Deltaco HDMI kabel til 50 kr inkludert frakt. Får håpe den er noe tess.

Den 5 metern min jeg kjøpte for 95 kr hos dustin funker perfekt ^^

Ble *litt* lang man klager ikke så mye da den gamle jeg hadde var for kort (1 meter og kosta 150kr)

 

Maks uflaks :D

 

 

Er fornøyd med dustin jeg, utmerket ny nettbutikk

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er vel helst at testfreaks konsoliderer "reviews" fra andre sider inn på sin side. Slike prissammenlikning/user review sider har sjelden noe innhold selv, de bare koder noe som henter info fra andre steder. Ser ikke akkurat ut som side er verdt å betale for å havne på :p

Lenke til kommentar

@Dustin: er det noen sjanse for at dere kommer til å ta inn Samsung SpinPoint M7 Enhanced HM321HI? Det er ny 2.5" single platter 320GB 2.5" harddisk fra Samsung :dribble: Ingen butikker i Norge har den listet såvidt jeg kan se, men den ser ut til å være tilgjengelig i Europa ellers :hmm:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
har nå gitt siste backplatene i norco kassen min sparken etter enda en tok fyr :|

sto i bygging av raid så etter 5-6timer luktet det plutselig noe infernalsk svidd.

 

målte strømforsyningen som var innenfor standarden på alle verdier.

 

Fytti helvete har du putta 230v rett inn på kretskortet?

Lenke til kommentar

nei det var koblet på en standard molex på 12v rail, har målt railen og den gir 12,1v som er innenfor standard.

siden samme komponenten har røket på flere seperate backplates antar jeg det er en dårlig batch av den komponenten som ikke takler såpass mye spenning som den skal.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...