Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Her er jeg med litt seint svar igjen, hvor skriver jeg under på at det er travelt i julestria? :)

*snip*

 

//Henrik Breivik

 

Seint svar er bedre enn ikke noe svar. Folk som ønsker raske svar på konkrete ting, bør sende mail etter min mening.

Og der får man svar raskt i min erfaring, kjempefornøyd med service til nå.

 

Norco 4020 er nå satt ned til 2599, så da blir det kanskje et par nye kabinetter på meg etter nyttår.

 

Ser det nå jeg og, kjekt. Får vel sende noen bestillinger i januar om prisen holder seg denne gangen ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede henvist 3-4 bekjente til Dustin som har kjøpt dyre skjermer og annet snaks derfra. Og ja man sender alltid e-post om det er noe man ønsker svar direkte på, andre ting kan hjelpe å lufte i tråden.

 

EDIT:

I dag fikk jeg forsendelsen fra Dustin i posten. Godt levert :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvordan er de ACE RAW DEAL+ 620W strømforsyningene? Er de stille,og holder de mål til en moderat gamer maskin? Tenker hovedsaklig på holdbarhet.

 

Er lite tester å finne på dem, men det er jo om regel ikke der man får info om holdbarhet. Har sett den bli omtalt ganske positivt på div. forum og har i hvert fall ikke sett noen som har klaget over at den har tatt kvelden. Men må samtidig innrømme at jeg ikke har lest veldig grudig heller da, siden PSUene deres ble litt i minste laget for min del. Til et moderat gamer-oppsett burde 620W holde i massevis fordet:)

Lenke til kommentar
Vil likevel påpeke en ting: Ved kampanjetilbud hadde det vært nyttig å vite førprisen, slik at man kan anslå hvor godt tilbud det egentlig er.

nyttig er det, men er også pålagt butikkene oppgi tidligere prisen ikke bare tilbud/kampanje/salg etc.

 

ser også min pene nye norco kasse var videresendt fra oslo i går, så da burde den bli omlastet i bergen i dag.

så går vel posten normalt julaften men stenger tidlig? isåfall får jeg hentet den på morgenen julaften :D

 

edit 23/12:

wEE pakkene omlastet bergen da er de hos min parodi i butikk i morra tidlig 10ish og rekker hente før alle tar ferie.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Hvordan er de ACE RAW DEAL+ 620W strømforsyningene? Er de stille,og holder de mål til en moderat gamer maskin? Tenker hovedsaklig på holdbarhet.

jeg kan skru den i maskinen og teste !?! :p

*edit*

testet maskien med den i, fungerer uten problemer, bråker ganske lite etter mine standarer + at den er billig, løp og kjøp(bestill? :p) ^^

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar
Sitter å skal bestille Windows 7 OEM nå og Sennheiser Pc 350 eller roccat kave. Hvilket av headsettene ville dere kjøpt? :wow:

 

Vet mange digger Roccat Kave og det er sikkert et bra headset men for min del gikk det i retur pga. jeg fikk vondt oppå hodet etter 30 min. bruk. Putene er nok så tynne og små. I tillegg veier det en god del og er litt klumpete. Mitt Koss-headset til 200-spenn i samme "utførelse" er langt mer behagelig å ha på for min del i alle fall. Har lest om en til som hadde/har akkurat samme problem som meg så jeg er i alle fall ikke enestående :p

Lenke til kommentar

Hadde vært utrolig flott om Dustin kunne fått på plass et system for handlelister slik Komplett har, slik at man enkelt kan sette opp handlelister for andre. Dustin har bare "favoritter", men det er jo ikke laget for at det kan postes på forumer og sånt (og eneste måten å få link du kan dele med andre er å sende e-post til vedkommende).

 

Gir ofte anbefalinger til oppsett som folk kan kjøpe på Dustin, men da må jeg linke til hvert enkelt produkt. Syntes det burde være mulig å få en "permanent" lenke til en av favorittene som kan brukes for å poste på forumer o.l. :)

 

Så slipper jeg å måtte linke til Komplett eller Prisguide.no sitt handlelistesystem ;)

Lenke til kommentar
Sitter å skal bestille Windows 7 OEM nå og Sennheiser Pc 350 eller roccat kave. Hvilket av headsettene ville dere kjøpt? :wow:

 

Vet mange digger Roccat Kave og det er sikkert et bra headset men for min del gikk det i retur pga. jeg fikk vondt oppå hodet etter 30 min. bruk. Putene er nok så tynne og små. I tillegg veier det en god del og er litt klumpete. Mitt Koss-headset til 200-spenn i samme "utførelse" er langt mer behagelig å ha på for min del i alle fall. Har lest om en til som hadde/har akkurat samme problem som meg så jeg er i alle fall ikke enestående :p

 

Må si Sennheiser pc 350! Du hører ikke hva folk rundt deg sier (de som er utenfor headsette t:P). Det har en tendens til å sitte litt stramt, men man kan ihvertfall regulere det litt. Jeg blir selv litt svett rundt øra når det er en god gaming session på gang, i og med at det er "skinn" rundt øreklokkene der.

 

Kan ikke annet enn å anbefale PC 350!

Lenke til kommentar

*masse stygge ord*

 

Fikk den nye tven i dag, sendte inn den første med låst pixel i går.

Og finner akkurat samme feil på denne, dvs, ikke midt på skjermen, men fortsatt en rød pixel som er låst.

 

Satt på program som kanskje klarer å løsne den, da tommelmassage ikke fungerte.

 

Er det virkelig så stor feilprosent på lcd tv'er? eller er det bare dustin som er uheldig med gråimporten?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt meg nye pc deler ifra dustinhome, la inn bestillingen i går kvell og de ble sendt i formiddag :) Så jeg er storfornøyd med det :)

 

De hadde ikke i7 920 inne på lager, rart synes jeg egentlig. Alle andre butikker har den. Så jeg bestilte den fra komplett. Gidder ikke og vente på "1-3 dager" vet aldri hva det betyr.

 

Og at dustinhome kan kalle prisen(2 149 kr) de har på 920'en for kampanje er beyond me, er jo ikke akkurat kjempe tilbud med tanke på hva de andre nettsjappene selger for.

 

https://prisguiden.no/produkt/100942

 

Men men, kjapp sending og mye og velge i skal de ha :) Fant ny vifte/kjøler til skjermkortet mitt der, de er utsolgt i alle andre norske nettsjapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...