Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte slette en diskusjon mellom to brukere, da den ene redigerte vekk innholdet i sine innlegg. I den sammenheng vil jeg instendig be om at man ikke gjør slik, vi har slått på ubegrenset tid for å redigere innlegg fordi vi stoler på at brukere benytter den funksjonen til den hensikt den har; å redigere vekk evt. skrivefeil eller legge til informasjon i publisert innlegg. Om det blir utbredt trend at brukere sletter innholdet i sine innlegg så vil vi bli tvunget til å slå på tidsbegrensning, noe vi ikke ønsker. Bare som et lite førjulstips :)

 

Reaksjon på moderering kan dere gjøre på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Eit merknad med min handel oss Dustin var at lerret vart sendt som PNL og vart desverre holdt igjen oss posten pga. Mål/vekt var utan for PNL pakke.

 

Ellers ingen problem uten posten klare sjølvsagt "miste" ein av koli... Tok meg 3 dager ekstra, Dei kom heim med lerrete men, la det tilfeldigvis i snøen. Det var ikkje ein glad kunde som satt i telefonsamtale med posten.

 

Dustin skal få poeng får kjapp respons på tlf, sån som ein seriøs bedrift skal vere! Vist eg ser vekk fra problemet med posten er eg ein veldig fornøyd kunde.

Lenke til kommentar

Få inn tollpost som alternativ, alltid strålende :)

 

Har en ting å klage på. Alle ting jeg bestilte i min ordre forsikret jeg meg om at var på lager. Et til to døgn senere er plutselig en av varene ikke på lager lenger og min ordre holdes tilbake.

Jeg skal revidere ordren nå, men slikt er desverre et irritasjonsmoment. Det er 3.5 døgn siden jeg bestilte og hadde i grunn sett for meg rask forsendelse.

 

EDIT:

Hmm jeg trodde det nye feltet "revidere" betydde å endre og fjerne varer som eks. holder igjen hele ordren. Men så vel var det ikke. Ok jeg får sende en mail :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Delvis det samme skjedde med ene tingen jeg bestilte Theo, sendte mail og fikk bekreftet fjernlager 1-3 dager (mandag), nå må jeg vente til 29. før de tror de har dem på lager igjen. Klarer meg greit uten nye høretelefoner til da, og må sies at tv'en og det andre jeg bestilte var på døra etter bare et par dager, så er godt fornøyd sånn alt i alt.

 

Bare synd det er småting som at lageret ikke er "bra nok" oppdatert. Så kommer spørsmålet, hvor oppdatert er bra nok, vi krever jo gjerne at 1:1 status imellom lager og webside, men dette vil gjerne skape endel kostnader, kostnader vi som kunde ikke ønsker å ta. Så såfremt det blir en vane, så tar jeg heller lavere pris over 1:1 sync av lagerbeholdning.

 

Sucks når det slår til, det må sies.

 

Edit: Skulle også si at de fiksa det om til 2 ordre etter en liten mail, raskt og effektivt, så alt som var på lager av min ordre gikk ut døra hos dem få minutter etterpå.

Endret av lain
Lenke til kommentar
Få inn tollpost som alternativ, alltid strålende :)

 

Har en ting å klage på. Alle ting jeg bestilte i min ordre forsikret jeg meg om at var på lager. Et til to døgn senere er plutselig en av varene ikke på lager lenger og min ordre holdes tilbake.

Jeg skal revidere ordren nå, men slikt er desverre et irritasjonsmoment. Det er 3.5 døgn siden jeg bestilte og hadde i grunn sett for meg rask forsendelse.

 

EDIT:

Hmm jeg trodde det nye feltet "revidere" betydde å endre og fjerne varer som eks. holder igjen hele ordren. Men så vel var det ikke. Ok jeg får sende en mail :)

Alternativ til posten er alltid bra, særlig når man får henta pakka på dagligvare butikker som rimi som har oppe fra 07:00 til 23:00! ;)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg gjort noen oppklaringer med Dustin og ordren min er forhåpentligvis på vei ut i dag :). 3 dager logistikkforsinkelse (ikke posten) overleves.

 

En annen ting som er viktig å fremheve her.

1. Velger du å utsette betalingen med faktura som betaling sendes ordren om alle varer er på lager.

2. Velger du å utsette betalingen med kort som betaling holdes ordren igjen inntil du har betalt.

 

Viktig forskjell som det er fort gjort å missforstå i bildene/sidene mens man bestiller.

 

EDIT:

Ordren er nå på vei og sendt. Når man først fikk ryddet opp i missforståelsen gikk ting ganske fort. Takker :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
hmm NORCO SERVER 4U RACKMOUNT CHASSIS RPC-4020 levrandøren skrudd opp prisen der eller?

ser det plutselig er dyrere enn det nyere 4220.

har utsatt ørten ganger bestille til nå som jeg har penger til et par nye disker også så er det gått opp i pris :(

 

Reagerte jeg på også, hadde egentlig planer om å få bestilt 2 stk på nyåret. Men ser ut som at det kanskje ikke blir et alternativ likevel.

 

Synd egentlig, da den gamle modellen (4020) dekker mine behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...