Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv VGS elev og skjønner ikke hvorfor studenter har mer bruk for rabatter enn oss elever, men det er no forsåvidt greit. Bare sørg for at vi senere får det samme :thumbup:

 

edit: senere, altså når vi er studenter :)

 

men, dere har gått glipp av tre bestillinger på over 300kr fra meg bare i november/desember pga frakten på 100,-. Med spill og andre små varer gjør at deres flotte priser blir ikke fullt så flotte pga frakten. Håper dere finner en løsning snart, og gratulerer med pristesten! :yes:

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Da var julegaven til meg selv bestilt, høydepunktene er vel de 2 under.

LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD

Sennheiser HD 650?

 

Ble også et par hdmi kabler, tvkort med hdmi ut, litt mer minne og veggoppheng.

 

Både kabler og veggoppheng hadde en helt latterlig lav pris, noe folk bør tenke over.

Jeg ser frem til å kunne henge tven på veggen uten å bruke 1k ekstra i et skikkelig oppheng.

 

Kostet meg totalt 9k inkl frakt, veldig fornøyd med prisen totalt sett.

 

Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på at HD650 skal komme inn igjen på lager ifra fjernlageret.

 

Edit:

Et spørsmål til noen ifra DustinHome om de er innom.

Det er ikke noe info angående veggoppheng på den tven, men på kviteringen jeg fikk på mail nå, sto det så fint

LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD + WALLMOUNT 5010367311 3 992,00 3 992,00

På websiden står det kun:

Medfølgende tilbehør Fjernkontroll, Fot

Ikke at de 140 spenna jeg bruker på det veggfestet jeg bestilte er så farlig, og gjerne et veggfeste som passer meg bedre med tanke på veggen det skal brukes på. Men er det tilfelle at det er med veggfeste, burde det vært med som info på websiden også.

 

Men så lenge det er vanlig vesa200 standard, har jeg en annen skjerm jeg kan bruke det på evt, om ikke brodern har bruk for det.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt inn min første ordre hos Dustin og ser frem til å motta varene :). Stort sett småvarer til 900,-. Eneste som er litt synd er at Dustin ikke har opsjon å sende eks. minnepinner og slike småting som brev om man bare skal ha en liten sak.

 

Flotte priser på kabler, så det ble noe av det også :).

Lenke til kommentar
Eneste som er litt synd er at Dustin ikke har opsjon å sende eks. minnepinner og slike småting som brev om man bare skal ha en liten sak.

 

Det må jeg si meg enig i. Benytter meg ofte av komplett.no til småtjafs nettopp av den lave portoen man får ved brevpost!

Endret av phax
Lenke til kommentar

Fjernet 19 off-topic innlegg. Skulle helst ha splittet det ut, men da ville det bare blitt seende merkelig ut. Ta gjerne den diskusjonen i egen tråd, men her blir det bare støy for de som vil lese og diskutere Dustin :)

 

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. En god jul til dere alle.

Lenke til kommentar

Selv om endel sikkert er uenige med meg, er jeg egnetlig veldig fornøyd med frakt ifra DH.

Er ikke så mange andre butikker som kjører flat frakt. Her er det enten 100 eller 500 kroner.

Kanskje de taper noen småsalg på det, men tror de som bedrift tjener på det akkurat pga de slipper de småsalgene.

 

Seff, jeg kjøpte ikke modern warfare 2 hos DH pga 100 spenn i frakt, da jeg like gjerne kunne plukke det opp i butikken til like pris som det var med frakt ifra dem. Men hadde jeg hatt behov for noe annet, evt hatt litt viljestyrke, hadde det blitt mer senere i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Er selv VGS elev og skjønner ikke hvorfor studenter har mer bruk for rabatter enn oss elever, men det er no forsåvidt greit.

 

Når du blir student demrer det nok for deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...