ignoreme Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har kun positive ting å si om måten Dustin lever pakker på. De kjører dem rett til terminalen i olso. Så om jeg bestiller før 3 en dag har jeg den klokken 16:00 dagen derpå (Bor i østfold) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 bah, liker ikke at student tilbudet ikke gjelder vgs elever :/ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du er IKKE en student som elev på videregående. Så det Dustin gjør er helt riktig. ~ Mortis Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du er IKKE en student som elev på videregående. Så det Dustin gjør er helt riktig.~ Mortis hvorfor får jeg da STUDENT rabatt andre steder da ? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 fordi veldig mange steder tilbyr studentrabatter til vgs selvom de ikke egentlig er inkludert som student. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 VGS elever får stipend, slutt å klage over at dere må betale for porto Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Er selv VGS elev og skjønner ikke hvorfor studenter har mer bruk for rabatter enn oss elever, men det er no forsåvidt greit. Bare sørg for at vi senere får det samme edit: senere, altså når vi er studenter men, dere har gått glipp av tre bestillinger på over 300kr fra meg bare i november/desember pga frakten på 100,-. Med spill og andre små varer gjør at deres flotte priser blir ikke fullt så flotte pga frakten. Håper dere finner en løsning snart, og gratulerer med pristesten! Endret 15. desember 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Da var julegaven til meg selv bestilt, høydepunktene er vel de 2 under. LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD Sennheiser HD 650? Ble også et par hdmi kabler, tvkort med hdmi ut, litt mer minne og veggoppheng. Både kabler og veggoppheng hadde en helt latterlig lav pris, noe folk bør tenke over. Jeg ser frem til å kunne henge tven på veggen uten å bruke 1k ekstra i et skikkelig oppheng. Kostet meg totalt 9k inkl frakt, veldig fornøyd med prisen totalt sett. Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på at HD650 skal komme inn igjen på lager ifra fjernlageret. Edit: Et spørsmål til noen ifra DustinHome om de er innom. Det er ikke noe info angående veggoppheng på den tven, men på kviteringen jeg fikk på mail nå, sto det så fint LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD + WALLMOUNT 5010367311 3 992,00 3 992,00 På websiden står det kun: Medfølgende tilbehør Fjernkontroll, Fot Ikke at de 140 spenna jeg bruker på det veggfestet jeg bestilte er så farlig, og gjerne et veggfeste som passer meg bedre med tanke på veggen det skal brukes på. Men er det tilfelle at det er med veggfeste, burde det vært med som info på websiden også. Men så lenge det er vanlig vesa200 standard, har jeg en annen skjerm jeg kan bruke det på evt, om ikke brodern har bruk for det. Endret 15. desember 2009 av lain Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da var julegaven til meg selv bestilt, høydepunktene er vel de 2 under.LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD Jøss, godt tilbud, spørs om ikke tven min blir byttet ut... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da var julegaven til meg selv bestilt, høydepunktene er vel de 2 under.LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD Jøss, godt tilbud, spørs om ikke tven min blir byttet ut... Nesten så jeg tar meg råd til en TV på soverommet (som er vegg-i-vegg med stua), selv om jeg ikke har noe TV-signaler.. Meen, må vel kanskje begrense meg, har ikke satt inn noe på BSU'n heller.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da var julegaven til meg selv bestilt, høydepunktene er vel de 2 under.LG 42LH3000 42# LCD-TV FULL-HD Jøss, godt tilbud, spørs om ikke tven min blir byttet ut... Ja, det skal vist være en veldig nice tv, gleder meg til å få den i hus. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 noen som har fått meg seg hvor lang tid det tar fra bestilling til en pakke er på stokke omlastnings terminal ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det følger med veggfeste med alle våre TV-apperater frem til jul. Jeg har nå delt opp ordren, slik at vi ettersender HD-650. wee, raskt og fin support fra dustin. Og noe å legge merke til for de som evt vurderer ny tv. (veggfeste) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da har jeg lagt inn min første ordre hos Dustin og ser frem til å motta varene . Stort sett småvarer til 900,-. Eneste som er litt synd er at Dustin ikke har opsjon å sende eks. minnepinner og slike småting som brev om man bare skal ha en liten sak. Flotte priser på kabler, så det ble noe av det også . Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Eneste som er litt synd er at Dustin ikke har opsjon å sende eks. minnepinner og slike småting som brev om man bare skal ha en liten sak. Det må jeg si meg enig i. Benytter meg ofte av komplett.no til småtjafs nettopp av den lave portoen man får ved brevpost! Endret 15. desember 2009 av phax Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 skal selv legge en ordre på ca 2000 nå julegaver til meg og andre folk Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Phax: Ja, slike smale pappkonvolutter er mer enn godt nok for å beskytte en del små varer og går som brevpost. Slik eks. filmer sendes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fjernet 19 off-topic innlegg. Skulle helst ha splittet det ut, men da ville det bare blitt seende merkelig ut. Ta gjerne den diskusjonen i egen tråd, men her blir det bare støy for de som vil lese og diskutere Dustin Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. En god jul til dere alle. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Selv om endel sikkert er uenige med meg, er jeg egnetlig veldig fornøyd med frakt ifra DH. Er ikke så mange andre butikker som kjører flat frakt. Her er det enten 100 eller 500 kroner. Kanskje de taper noen småsalg på det, men tror de som bedrift tjener på det akkurat pga de slipper de småsalgene. Seff, jeg kjøpte ikke modern warfare 2 hos DH pga 100 spenn i frakt, da jeg like gjerne kunne plukke det opp i butikken til like pris som det var med frakt ifra dem. Men hadde jeg hatt behov for noe annet, evt hatt litt viljestyrke, hadde det blitt mer senere i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er selv VGS elev og skjønner ikke hvorfor studenter har mer bruk for rabatter enn oss elever, men det er no forsåvidt greit. Når du blir student demrer det nok for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå