Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antakeligvis får han ikkje studentrabat men Dustin bør sette eit standpunkt med studentrabaten.

 

Studentrabaten er for studenter som studere på høgskule eller universitet. Om du studere på VGS (Videregående skole) er du ELEV ikkje student.

 

Eg meine Dustin må stå litt hardt på den retningslinjen, Den gode dei gir til studentane skal ikkje elever få bruke. Eg er sjølv VGS elev og skal ikkje ha den god-en dei gir til studentane. Vist det er sån at dei gir da til elever sitt eg med ein litt uggen følelse vertfall når eg har nett bestilte var til nesten 18-20k og har ikkje motatt rabat fordi at dustin ikkje holder sine eigne retnlingslinjer og kan ikkje informere kundene om kva dem har krav på.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Antakeligvis får han ikkje studentrabat men Dustin bør sette eit standpunkt med studentrabaten.

 

Studentrabaten er for studenter som studere på høgskule eller universitet. Om du studere på VGS (Videregående skole) er du ELEV ikkje student.

 

Eg meine Dustin må stå litt hardt på den retningslinjen, Den gode dei gir til studentane skal ikkje elever få bruke. Eg er sjølv VGS elev og skal ikkje ha den god-en dei gir til studentane. Vist det er sån at dei gir da til elever sitt eg med ein litt uggen følelse vertfall når eg har nett bestilte var til nesten 18-20k og har ikkje motatt rabat fordi at dustin ikkje holder sine eigne retnlingslinjer og kan ikkje informere kundene om kva dem har krav på.

 

 

Who cares ? Alltid greit med å få billigere. De som studerer med høyskole og universitetet. Hvorfor er de så mye bedre enn oss som " lærer " på videregående skoler ? Er jo samma shit ..

Lenke til kommentar

Samme grunn studenter på universitet og høyskoler får studentrabatter på så mye forskjellige ting. Folk som går på vidergående bor som regel hjemme og de som ikke gjør det mottar støtte fra lånekasse og foreldre. Mens folk som tar høyere utdanning er notorisk kjente for å ha en crap økonomi slik at de blir nødt å velge blandt billigere butikker. Dustinhome skaper gode relasjoner med studenter som er god PR og de tjener en slant på at folk velger de. Vidergående elever kjøper selvfølgelig ting fra nettbutikker de og men de er ikke så avhengige av sine penger for å ha nok til mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Usjameg. La nå stakkaren få glede av rabatt:) Ser ikke noe grunn til at vi skal være smålige når han har vært "heldig" å fått sikra seg den. Han har aldri skjult at han går vgs, så hvorfor dustin gir han studentrabbat får være opp til de å avgjøre og ikke oss. (er selv student og bor i eget hus og dårlig råd osv osv osv.)

Lenke til kommentar

Eg har ikkje noko i mot at personen har fått rabat, men er i mot at Dustin gir studentrabat når det står på retningslinjene for studentrabat at du må studere på høgskole eller universitet. Eg er sjølv elev og skulle gjerne hat den rabaten, men nei eg har ikkje spurd siden det står på "svart og kvitt" at eg ikkje skal ha rabat. Når folk får rabat sjølv om dei ikkje er student vert den informasjonen misvisande og det hørest ut som det er opp til om personen i kundeservice telefonen har ein bra dag eller ikkje.

 

Vist det er sån at Dustin vil gi studentrabat til elever bør det vere oppført på siden deres og ikkje opp til selgeren har ein god dag eller ikkje.

Lenke til kommentar
jeg vil også ha rabatt pga jeg jobber på en VGS -.-

når alle andre skal få det vil jeg også haaa!

 

(kan innholde ironi)

 

Selv om jeg ser ironien, så blir det rimelig forskjellig om du jobber eller går på VGS/Høyskole...

 

Når det gjelder om det er opp til kundebehandleren eller rettningslinjene til Dustin som bestemmer om VGS elever får studentrabatt. Jeg synes ikke det er urett ferdig at de som prøver, legger kortene på bordet, får rabatten mens de som ikke prøver ikke får.

 

Noe dere kanskje vil merke litt senere i livet er at du kommer ingen vei, får ingenting, uten å prøve ;) (kanksje litt gammalmannsnakk, men sant er det)

Lenke til kommentar

Hehe, sjølsagt kjem man ingen veg uten og prøve, men at folk får rabat fordi dei tok opp telefonen og ringte synest eg forsatt ikkje er rettferdig. Sjølsagt alle kan ringe inn og høre "no problemo" men når eg ser det så åpenbart at eg ikkje skal ha studentrabat ser eg ikkje ein løsning og ringe inn og klage til kundebehandleren. Men når likevel folk ringe inn og få den studentrabaten sitt eg desverre med eit stort spørsmål om kva Dustin meine angånde studentrabaten og derfor prøve eg og få eit svar ut av dem via denne tråden.

Lenke til kommentar

Hva med att denne tråden splittes i to?

 

En for spørsmål til Dustin home (Å kun det) og en tråd der vi kan diskutere alt mellom himmel og jord som har med Dustin home å gjøre(Slik denne tråden har blitt).

 

Tror det blir mye enklere for dustin og svare på de spørsmål vi måtte ha da. Kanskje de kommer tilbake litt oftere da det ikke vil ta en time og lese igjennom alle postene.

Lenke til kommentar

Det er jo en stor fordel på sikt med gode studentrabatter. Nemlig det å få inn masse folk som tar høyere teknisk utdanning i kundebasen. Den typen som legger igjen titusenvis av kroner i året hos sin favoritt data/nett/tv/lyd/gadgetry-butikk, når de først blir ferdig med studiene og kommer seg ut i jobb.

Lenke til kommentar
Hva med at spørsmål til Dustinhome rettest til Dustinhome og ikke et tilfeldig internettforum?

 

Tilfeldig og tilfeldig.

 

En god grunn til att spørsmål stilles her inne er at almene spørsmål gjerne blir spurt om mange ganger. Om folk gidder å sjekke tråden først så sparer det dustin masse tid! Som igjen er penger! Simple as that :)

Lenke til kommentar

Synes godt det kunne bli lagt en egen tråd med faktisk informasjon hvor all små snakk blir holdt fri for. Grunnen til at de større trådene blir ubrukelige når det gjelder informasjon henting er at de blir for store. Hvem gidder å se igjennom 70(1397 innlegg) sider for å se om Dustin sender spill som brev?

 

Dette igjen genererer enda mer poster (må spørre på ny for n'te gang) som gjør tråden enda større og mindre oversiktlig..

Lenke til kommentar
synest det virker mer praktisk bruke søk enn lese gjennom 70sider, men det er jo bare meg..

 

Søkefunksjonen på dette forumet er like mye verdt som håra mine som aldri får se dagslys.. Selv ikke når jeg søker på spesifikke navn på tråder klarer den å finne noe. Jeg må bruke google faktisk.. Dessuten kan svaret blitt skrevet på en måte man ikke søker på.

 

Det med første post krever jo at trådstarter faktisk tar ansvar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...