Nizzen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Får dere tatt inn Enermax PSU tro? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kommer dere til å ta inn DFI-hovedkort en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ja takk til Enermax PSU og DFI hovedkort. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Yes, he is posting from home sometimes, klarte ikke la være Enermax og DFI skal vi sjekke opp i. Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker? MVH Henrik Breivik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Når får dere inn HD 5850 kort? Ser dere har fått lagt dem inn på Prisguiden, men jeg får opp at produktet ikke finnes når jeg trykker på link til dere fra Prisguiden. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vannkjøling! Er det mulig for dere å ta inn de merkene som faktisk er bra? -compression fittings -radiatorer (fra thermochill, Feser, xspcs, swiftech) -pumper (laing DDC f.eks..) -vannblokker (fra de forskjellige store leverandørene, koolance, danger-den,heatkiller osv Dette var de navnene jeg kom på nå ^_^ Etter hva jeg har sett, så er det ikke særlig mange butikker i norge som selger vannkjølings utstyr som er av BRA kvalitet + at det blir dyrt å handle i utlandet med toll mva og høy frakt. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei Kan du sjekke når Sapphire sitt 5870 kort er på lager. Er ikke langt unna kjøp her, så sant jeg ikke må vente i evigheter. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heisann! Sapphire 5870 ventes inn 2009-10-05 /HB Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har et tråløst Logitech Wave m/mus, men har ødelagt mottakeren. Logitech har ikke lenger denne i sin tilbehørs-butikk. Fant den på logitech usa, men de sender bare til usa. Kan dere kanskje hjelpe? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg sjekker angående mottager. Dagens kjedelige nyheter: Vi får ikke tak i Dfi eller Enermax enn så lenge, dessverre. En kollega av meg ser over vannkjølingsløsninger nå //HB Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fått noe feedback ang HFX produktene da? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heisann! Det står på forrige side, vi får desverre ikke tak i demk lengre //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er HD5850 forventet å ankomme samme dato som HD5870? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker? Hehe, det er altfor mye å nevne egentlig, da Vannkjølingsutvalget (foreløpig) i Norge er direkte tragisk. Men Feser, Thermochill, Koolance, EK Waterblocks, Laing, Swiftech og ikke minst Bitspower, er noe ihvertfall jeg ønsker å se Et annet spm: Ser det er noen som nevner at dere ikke har lager i Norge, vil det si at vi evt må betale Mva-avgifter fra dere? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 HD5850 har vi ikke fått leveransedato på ennå. Nei, vi er et Norsk firma, og har egen momskonto. Ingen tollavgifter tilkommer. MVA er inkludert i prisen (25%), og betales inn av oss Henrik Breivik Lenke til kommentar
*M* Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Noen mulighet for at dere kan ta inn SteelSeries 7G tastaturet (norsk layout)? Har et par Steelseries ting jeg ønsker å bestille og dere har alt bortsett fra tastaturet. Endret 25. september 2009 av *M* Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dustinhome kommer til å gå konk om de skal kjøpe inn alle ønskene deres gutter/jenter Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hepp! Steelseries 7g norsk er på vei opp på webben Neia, går helt fint, det er ikke alle produkter vi legger opp som kjøpes inn. Om en kunde etterlyser et spesielt produkt, så blir det først lagt opp på siden, deretter bestiller man inn etter behov //HB Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker? Hehe, det er altfor mye å nevne egentlig, da Vannkjølingsutvalget (foreløpig) i Norge er direkte tragisk. Men Feser, Thermochill, Koolance, EK Waterblocks, Laing, Swiftech og ikke minst Bitspower, er noe ihvertfall jeg ønsker å se Helt sant at vannkjølingsutvalget i norge for tiden SUGER for å være ærlig. Det står mye respekt av dustin, hvis dere klarer å få inn alle disse store merkene + alle ting som folk spør om på tråden her! ps! har allerede fått respekt for dere/deg som er SÅ aktiv og flink til å svare på folks spørsmål! Dere vil garantert få meg som kunde i nærmeste fremtid Endret 25. september 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei. Kommer dere til å ta inn harman/kardon AVR 660, og hva vil den i tilfelle koste? (Denne er lansert relativt nylig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå