Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å som jeg elsker Dustin!

 

Kl. 12.17 sender jeg mail hvor jeg spør om 2 varer kan legges til min eksisterende ordre. Kl. 12.20 kommer et svært hyggelig svare om at det er greit og at varene er lagt til. Jeg betaler så for ordren ca kl. 12.30 og 16.16 blir varene sendt fra Dustin, VAKKERT!

Lenke til kommentar
Ser Dustin vant pristesten denne gang..
Synd hw-nettverkets prisguide har vist en gang for alle at det er drevet av latterlig udugelige idioter, etter det katastrofale forsøket på pridguide 2.0 som i skrivende stund er så dårlig, og mangler så mange funksjoner/detaljinfo å sorte på i forhold til 1-er at det er en drålig vits.

 

 

Relevansen i forhold til innlegget ditt var altså at jeg er redd de testene der blir mindre og mindre verdt etter hvert som prisguiden støver ned og blir glemt (dersom de er heldige).

 

Vet at dette svaret kommer et par dager for sent, men syns likevel det er viktig å understreke at denne testen er god, og Dustin Home er vinneren :)

 

 

Etter hvert som prisguiden støver ned? Det står da tydelig i artikkelen, side 3 at prisguidens priser ikke er brukt, men varene hentes manuelt fra butikkens egne sider.

 

Prisene til de aktuelle varene hentes manuelt inn fra butikkenes egne sider, altså ikke via Prisguiden.
Lenke til kommentar
Hva skjedde med den Sony Vaio bærbaren som var her for noen dager siden? Fikk lyst på den :(

Alt for få Vaio PCer i Norge. Kunne nesten blitt den kule i gjengen for en gangs skyld..

Sony selger ikke Vaio i Norge. Den lå nok bare der fordi den er en del av det svenske vareutvalget.

Lenke til kommentar

Står jo spesifikt på Dustinhome.no:

Her kan du som studerer ved universitet eller høyskole registrere deg for å få:

 

* Studentrabatt på hele sortimentet*

* Unike studenttilbud

* Alltid fraktfri leveranse. OBS! Gjelder ikke for leveranse på pall!

 

Om du allerede er ordinær kunde hos Dustin home, vennligst kontakte vår kundetjeneste på [email protected] i stedet for å registrere deg her. Du kommer til å få bekreftelse på registrering til den mailadressen du har angitt.

 

Meeeen, var inne på facebook siden deres og så at en person som jeg antar er M4sta fikk beskjed om å kontakte kundeservice og da antagelig fikk en sweet deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...