Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når det står Ordre på statusen min, har ikke pakken blitt sendt enda da? Bestilte Kabinett, strømforsyning og noe småtteri på mandag, men ser ikke ut som om det har blitt sendt enda. Hadde håpet på å få dette før helga.. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Las et innlegg på forige side om at studenter får gratis frakt. Korleis lar dette seg gjere? Kan ikkje huske å komme over noke "kryss av om du er student" noken plass vertfall... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du må bruke studentmail (Eks. [email protected] eller [email protected]) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 står godt forklart om du trykker på studentbanneret hos dustin.... http://www.dustinhome.no/student Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan ser man eventuell studentrabatt? Bare å hive i handlekurven? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når det står Ordre på statusen min, har ikke pakken blitt sendt enda da? Bestilte Kabinett, strømforsyning og noe småtteri på mandag, men ser ikke ut som om det har blitt sendt enda. Hadde håpet på å få dette før helga.. Jepp, min sto som "Ordre" inntil jeg fikk mail nå om at den var sendt. Nå står statusen som "Betalt". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ingen som har funnet noen spesielt gode tilbud som er verdt å nevne? U2410 vet vi alt om Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Fant ut av det med studentrabatten selv, den viser ny pris på varene så lenge du er logget inn! Endret 9. desember 2009 av Hotvedt Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fant ut av det med studentrabatten selv, den viser ny pris på varene så lenge du er logget inn! Jo, men kravet for at prisene skal oppdatere seg er at man er på skolen Det er ikke du Mads. SKJERPINGS! Ellers, så har jeg bestilt alle julegaver hos dustinhome.no så slapp unna billig i år. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når det står Ordre på statusen min, har ikke pakken blitt sendt enda da? Bestilte Kabinett, strømforsyning og noe småtteri på mandag, men ser ikke ut som om det har blitt sendt enda. Hadde håpet på å få dette før helga.. Jepp, min sto som "Ordre" inntil jeg fikk mail nå om at den var sendt. Nå står statusen som "Betalt". Hehe, fikk mail fra dustin home nå, akkurat da jeg leste dette. xD Jaja, da er det håp likevel! Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når jeg er logget inn med studentkonto får jeg en annen forside der det står "Student" på et stort banner, og to mindre bannere der det står at det er studentrabatt på hele sortimentet og at det er fraktfritt (dette er helt tydelig på forsiden). Dette gjelder bare forsiden, alle andre sider ser helt normale ut (men med lavere priser). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden? Det å skrive i den var iallefall ikke et sjakk trekk! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden? Det å skrive i den var iallefall ikke et sjakk trekk! Har fulgt med i denne tråden en stund, men det er så mange svar og jeg gidder ikke at innboksen blir nedsyltet hver gang noen svarer. Jeg har alikevel tråden under mine innlegg. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden? Tar jeg ikke feil, så gjør du slik: Kontrollpanel > Vis emner (under Abonnement) > Velg Dustin-emnet (checkbox til høyre) > Trykk avbryt abonnement med valgte nederst på listen Tråden vil vises under Mine innlegg så lenge du poster der. Endret 9. desember 2009 av Mathias-S Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden? Tar jeg ikke feil, så gjør du slik: Kontrollpanel > Vis emner (under Abonnement) > Velg Dustin-emnet (checkbox til høyre) > Trykk avbryt abonnement med valgte nederst på listen Tråden vil vises under Mine innlegg så lenge du poster der. Takk skal du ha du tok nok ikke helt feil nei. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå fikk jeg alle disse innleggene i mailen, hva med å ta slik i support forumet og ikke her? Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Beklager hvis noe av dette står tidligere i tråden, den er blitt så lang: - Jeg er student og ville endre kundekonto til studentkonto, sendte mail til Dustin og fikk svar av Henrik på rekordtid. Men et lite problem: alle prisene står nå som 0,- når jeg logger inn. Flott det, men siden jeg neppe slipper unna med 0 kr om jeg bestiller - hvordan fikser jeg slik at prisene oppdateres skikkelig? - Når man skriver inn feil passord får man opp denne meldingen: "Innliggingen var mislykket • Feilaktig brukernavn eller passord". Den første freudian slip'en er grei nok, men i den andre er riktig norsk "feil brukernavn eller passord". Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ville sendt ny mail hvor du sa i fra om alt står med 0,-. Har selv studentkonto og prisene er riktige her. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kan godt være at du er en såpass god student og får alle varer til 0 NOK på første ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå