Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det står Ordre på statusen min, har ikke pakken blitt sendt enda da? Bestilte Kabinett, strømforsyning og noe småtteri på mandag, men ser ikke ut som om det har blitt sendt enda. :(

 

Hadde håpet på å få dette før helga.. :p

 

Jepp, min sto som "Ordre" inntil jeg fikk mail nå om at den var sendt. Nå står statusen som "Betalt".

Lenke til kommentar
Fant ut av det med studentrabatten selv, den viser ny pris på varene så lenge du er logget inn! :fun:

 

 

Jo, men kravet for at prisene skal oppdatere seg er at man er på skolen :p Det er ikke du Mads. SKJERPINGS!

 

Ellers, så har jeg bestilt alle julegaver hos dustinhome.no så slapp unna billig i år.

Lenke til kommentar
Når det står Ordre på statusen min, har ikke pakken blitt sendt enda da? Bestilte Kabinett, strømforsyning og noe småtteri på mandag, men ser ikke ut som om det har blitt sendt enda. :(

 

Hadde håpet på å få dette før helga.. :p

 

Jepp, min sto som "Ordre" inntil jeg fikk mail nå om at den var sendt. Nå står statusen som "Betalt".

Hehe, fikk mail fra dustin home nå, akkurat da jeg leste dette. xD

 

Jaja, da er det håp likevel! :)

Lenke til kommentar

Når jeg er logget inn med studentkonto får jeg en annen forside der det står "Student" på et stort banner, og to mindre bannere der det står at det er studentrabatt på hele sortimentet og at det er fraktfritt (dette er helt tydelig på forsiden). Dette gjelder bare forsiden, alle andre sider ser helt normale ut (men med lavere priser).

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden?

Tar jeg ikke feil, så gjør du slik:

Kontrollpanel > Vis emner (under Abonnement) > Velg Dustin-emnet (checkbox til høyre) > Trykk avbryt abonnement med valgte nederst på listen

 

Tråden vil vises under Mine innlegg så lenge du poster der.

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg unsubcribe på denne tråden?

Tar jeg ikke feil, så gjør du slik:

Kontrollpanel > Vis emner (under Abonnement) > Velg Dustin-emnet (checkbox til høyre) > Trykk avbryt abonnement med valgte nederst på listen

 

Tråden vil vises under Mine innlegg så lenge du poster der.

 

 

Takk skal du ha :) du tok nok ikke helt feil nei.

Lenke til kommentar

Beklager hvis noe av dette står tidligere i tråden, den er blitt så lang:

 

- Jeg er student og ville endre kundekonto til studentkonto, sendte mail til Dustin og fikk svar av Henrik på rekordtid. Men et lite problem: alle prisene står nå som 0,- når jeg logger inn. Flott det, men siden jeg neppe slipper unna med 0 kr om jeg bestiller - hvordan fikser jeg slik at prisene oppdateres skikkelig?

 

- Når man skriver inn feil passord får man opp denne meldingen: "Innliggingen var mislykket

• Feilaktig brukernavn eller passord". Den første freudian slip'en er grei nok, men i den andre er riktig norsk "feil brukernavn eller passord". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...