silkshade Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bestilte et skjermkort, en 640GB disk de kjørte kampanje på, samt en billig strømforsyning derfra før helgen. Fikk en mail i dag om at de hadde leveringsproblemer på 640GB disken, men at de kunne bytte den med en 1TB disk til samme pris (399,-) om det var i orden for meg. Kjempegod kundeservice, og jeg er veldig imponert over at de tok kontakt selv for å tilby meg et bytte kun en virkedag etter at jeg hadde bestilt. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 COOLER MASTER SILENT PRO ATX12V 2.3 600W er ikke spesielt stille er den: "Lydnivå 177db" Link regner med det skal stå 17 =) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vel, min mail har de ikke svart på, slutt å snike i køen! Bestillte varer forrige mandag, og de har ligget på omlastingssentralen her i trondheim siden fredag morgen. Vet at dette ikke er dustins skyld, men skriver på sidene at levering skal skje innen 1-3 dager, og det har vi bikka nå, selv på den mest konservative regnemåten. Kjedelig å måtte vente 7 dager på det du glemte å bestille på forrige ordren, når alt er klart for ny PC ellers . Det at de skriver at levering skal skje innen 1-3 dager betyr jo ikke annet enn at de sender pakken innen 1-3 dager. Mange nettbutikker skriver jo dette, noen går faktisk så langt til å si at varene leveres samme dag, men dette betyr jo ikke at du har dem i stua samme dag. Men at varene pakkes og leveres til posten/tollpost osv som så skal levere pakken til deg. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Poenget er jo at du skal skru den på, sprenge begge trommehinnene og så ødelegge hørselen slik at du ikke hører noen verdens ting. Blir ikke mer silent pro en det. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ny bestilling lagt inn! Elsker att dere kjører pakkene til Oslo, det betyr att jeg har fått 3/4 pakker på kun 2 dager! siste kom på 3 dagen! Helt utrolig Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bestilte et skjermkort, en 640GB disk de kjørte kampanje på, samt en billig strømforsyning derfra før helgen. Fikk en mail i dag om at de hadde leveringsproblemer på 640GB disken, men at de kunne bytte den med en 1TB disk til samme pris (399,-) om det var i orden for meg. Hmm. Kanskje jeg får samme tilbud om jeg bestiller 2-3 X25-M 80GB. (Opp til 160GB).. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bestilte et skjermkort, en 640GB disk de kjørte kampanje på, samt en billig strømforsyning derfra før helgen. Fikk en mail i dag om at de hadde leveringsproblemer på 640GB disken, men at de kunne bytte den med en 1TB disk til samme pris (399,-) om det var i orden for meg. Hmm. Kanskje jeg får samme tilbud om jeg bestiller 2-3 X25-M 80GB. (Opp til 160GB).. Haha, lykke til! Men trur ikke den går Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor lang tid bruker dustinhome på å sende ut varer? Bestillte en lagervare derfra igår kveld og ordren har ennå ikke rørt seg så vidt jeg kan se. Hvis målet er å konkurrere med komplett så har de jo litt å hente på hurtigheten hvertfall.. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Mine to bestillte lagervarer er heller ikke kommet forbi ordre status og jeg bestillte og i går. Men, gratis frakt så 1 dag behandlingstid kan jeg tåle Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Wut, gratis frakt? Måtte betale 99,- her. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Studenter får gratis frakt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ah, okei. Ja da kan de somle med studentene sine ordre og prioritere oss som betaler for oss! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du må nok forvente at det er en del pågang i desember uansett. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror kanskje de er litt udnerbemmanet om de ikke hadde forventet hopetall med nordmenn som skal handle til jul Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er den største nettbutikken i sverige, så de har nok en hel del å gjøre, så jeg syns rett og slett det er urimelig å kreve å få pakken sendt samme dagen i desember, dette gjelder da alle nettbutikker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Desember eller ikke, en såpass stor nettbutikk bør klare å få pakken ut iløpet av 24 timer. Men men, skal ikke klage ennå. Bare den blir sendt imorgen så er jeg fornøyd. Var mest nysgjerrig på å høre hva som var normal utsendelsestid for de. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå har det skjedd et par ganger jeg har bestilt ifra f.eks komplett også at varene ikke blir sendt i løpet av et par dager. Grunnen kan variere, men er noe som tidvis skjer, men ut ifra det meste av respons her inne, er det ikke vanlig ifra dustinhome heller. Man kan ikke dømme en nettbutikk ut ifra et tilfelle, men håpe at folk rapporterer både positive og negative ting over tid, så man kan få en oversikt, om ikke helt riktig (da folk klager mer enn de skryter) så tilnærmet. Og hadde ikke hardware prøvd å fucke helt opp prisguiden (se versjon 2.0) så kanskje det hadde vært enklere å få lagd seg noen handlekurver m.m. igjen snart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Og hadde ikke hardware prøvd å fucke helt opp prisguiden (se versjon 2.0) så kanskje det hadde vært enklere å få lagd seg noen handlekurver m.m. igjen snart.Enten så har de en halv billigkoder i India med kun en finger og Parkinsons i kodeteamet, eller så er det historiens værste prosjektlederinnsats som hr skylden. Man kunne lurt på om de helt manglet prosjektleder, men et fravær er ikke i stand til å drite seg ut og kjøre et prosjekt i grøfta. Og det har noen helt klart gjort i denne saken. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen spesielt gode tilbud hos dem nå utenom julelista som har stått der en ukes tid? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 posten har jo tregere leverings tid i desember da ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå