Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at det er på plass innen 3 dager hvis det står det.

Hadde minst 2 produkter i forige bestilling som var 1-3 dager. ble sendt etter 3 dager den :)

 

Har nå fått bygget meg en maskin som funker top med komponenter bestilt fra Dusin!

Blir bra når skjermkort kommer på lager. HD5870 er ikke feil...

Lenke til kommentar
Liker prisene i nettbutikken, men skulle vært gratis frakt for studenter på videregående skole også, da hadde jeg nok brukt dustin eksklusivt (hvis de selger varen that is).
Disse bor i større grad hjemme hos mor og far enn de som går på universitet og høyskoler, ergo forstår jeg at de har gjort et skille her.

 

Men jeg har fortsatt ikke fått svar på om det kun gjelder norske universiteter og høyskoler? Det er mange norske statsborgere som studerer på en eller annen måte hos utenlandske skoler.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
^Ser den. Men da blir jeg nok å handle hos norske nettbutikker med mindre Dustin er veldig mye billigere på det jeg skal ha.

 

DustinHome.no er jo norskt, men velger å ha et felles lager i sverige som er billigere i forhold til å ha et i norge i tilleg.

MAO norske regler og lover gjelder, am i right?

 

Du virker jo über skeptisk :p

Lenke til kommentar
^Går vel kjappere å bestille fra en Norsk nettbutikk (med lager i Norge)?

 

Edit: Er bare litt irritert fordi jeg ikke får gratis frakt :p

 

DustinHome sender lastebil(er) med varer til Oslo hver kveld i uka, am i right?

Min erfaring er at det tar like lang tid fra sverige som fra norge, og jeg bor sentralt i østlandsområdet der posten går forholdsvis kjapt. Aldri opplevd at det tar mer enn 3 dager med ordinære pakker sendt med Posten.

 

Vær takknemlig for at frakten er 99,- faste fine kroner så lenge det ikke er så alt for store ting man bestiller. Skulle jeg bestilt fra komplett eller netshop hver endte gang hadde det blitt 20 kroner her og 50 kroner der ekstra i forhold til DustinHome.

Lenke til kommentar

Dustinhome er veldig mye billigere på det meste, kanskje ikke om man bare kjøper en ting, men blir jo fort minst 10 ting.

 

Sjekket bare noen vifter og kjøling samt viftekontroll jeg bestilte nå, 400 kroner billigere enn komplett på en ordre som på dustin endte på 1500 kroner + 99 i frakt mot altså 1900 på komplett + 12* i frakt.

 

Når det gjelder utkjøring av biler tror jeg de går før klokken 15:00 mandag-fredag da pakkene mine har ligget på vent siden 15:** fredag ;)

 

Men dustin tar telefonen innen 3 minutters ringetid, noe som ingen andre nettbutikker jeg har vært borte i gjør. (Pcutstyr gjorde det frem til 2007/2008 når de begynte og slite økonomisk).

Lenke til kommentar

Useriøst eller bare en glipp? Diger annonse øverst på hw sin hovedside for en 15" bærbar til under 3500 (Dell Vostro 1015). Når man klikker og kommer til Dustin heter det "produktet er utgått og kan ikke bestilles".

Endret av ols
Lenke til kommentar

Jaja, når de tømmer lager fjerner de produktet fra sortimentet når det blir tomt. De har en "vi tømmer lageret for Dell bærbare" kampanje om du ser på sidene deres.

 

Ergo er det ikke en selvfølge at dette er et produkt de ikke hadde på fredag eller torsdag. Men det kan også bare være en feil i linken, greit å vite mulige "feilårsaker".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Du er ELEV, ikke student.

det varierer veldig fra firma til firma, synest student "tittelen" starter bli litt utvannet.

f.eks microsoft og adobe lisenser får du kjøpt studenslisens og blir regnet som student som vgs elev.

studentkort på buss/båt får du hos de fleste som vgs elev, hadde selv studentkort i bergen gjennom hele vgs.

 

at såpass mange går utover regne student som kun høyskole/universitet får nesten de som tilbyr til høyskole/universitet til og se litt kjipe ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...