Foleson Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Er skuffet. Sendte en mail til [email protected] på mandag med noen enkle spørsmål ang. laptoper de selger og har enda ikke fått svar. Saken haster og i dag må jeg bestille 3 stk dyrere laptoper fra en annen leverandør Endret 4. desember 2009 av Foleson Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis det haster, burde du vel kanskje ringe i stedet? Telefonnummer står på Dustins sider: http://www.dustinhome.no/DynamicPage.aspx?...amp;pageID=1900 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sett at jeg bestilte et kabinett og cpu kjøler fra Dustin i går ettermiddag, betalt med kredittkort. Hvor lang tid tar det før jeg har pakken på postkontoret? er det reelt å si i morgen? ser ikke at det har skjedd noe med pakken enda, annet enn at betalingen er registrert da. Normalt sett hvis du har bestillt varen før 15.30 så vil pakken bli fraktet til Oslo i løpet av natten. Det har vanligvis tatt opp til et døgn til Oslo, og deretter vanlig post frakt videre. Det har i mitt tilfelle tatt ca. 3 dager fra dustin til Bergen, og ca. 2 dager fra dustin til Stavanger. Bergensere har noe klamme fingre også tydligvis... Endret 4. desember 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Foleson Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis det haster, burde du vel kanskje ringe i stedet? Telefonnummer står på Dustins sider: http://www.dustinhome.no/DynamicPage.aspx?...amp;pageID=1900 Arbeidsredskapet mitt er datamaskinen. 95% av kommunikasjonen med leverandører, etc. gjør jeg på email da dette er det absolutt mest effektive. Det er naturlig å forvente svar fra en leverandør i løpet av en langt kortere tid enn en arbeidsuke på enkle spørmål i forbindelse med et produkt. Jeg sitter ikke og ringer opp alle som ikke svarer, det har jeg ikke tid til. Jeg bestiller fra de som svarte på spørsmålet i stedet. Hvis ikke man svarer på email, så er det rart at man oppgir en emailadresse i første omgang. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jøss, fikk med Dirt 2 sammen med i7 ! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Skaffer dere MSI live! diva med forsterker kortet har dere et nytt kjøp fra meg. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx...N82E16813130206 sammen med en athlon 240e snakker vi HTPC. de hadde det på komplett for noe under 1800 IIRC. leser bare godord om lydkvaliteten. Endret 4. desember 2009 av Demogorgon Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jøss, fikk med Dirt 2 sammen med i7 ! Fått med Dirt 2 jeg og, sammen med masse hardware. Hente på butikken i morgen. Var bare tilfeldig at jeg fant ut at de hadde lagt med det. På ordren sto det bare et produktnr ikke noe skrift. Men fikk endret ordren litt, da fikk jeg en ny bekreftelse på mail, der sto det Dirt 2. Demogorgon: Trur ikke Dustin tar inn MSI Var noe om det tidligere i tråden Endret 4. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 hmm de har bare å gjøre et untak for dette kortet Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jøss, fikk med Dirt 2 sammen med i7 ! Fått med Dirt 2 jeg og, sammen med masse hardware. Hente på butikken i morgen. Var bare tilfeldig at jeg fant ut at de hadde lagt med det. På ordren sto det bare et produktnr ikke noe skrift. Men fikk endret ordren litt, da fikk jeg en ny bekreftelse på mail, der sto det Dirt 2. Demogorgon: Trur ikke Dustin tar inn MSI Var noe om det tidligere i tråden Har du sjekka DiRT 2 introen, hva er den første logoen du ser?! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har du sjekka DiRT 2 introen, hva er den første logoen du ser?! Skrev at jeg ikke har hentet det, kommer til post i butikk i dag Men jeg har det fra før på PS3 ja How did you know? Er det ikke codemasters logoen? Endret 4. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hvordan er det jeg faktisk reserverer ett produkt?! Noen som kan hjelpe meg med det? ~ Mortis Endret 4. desember 2009 av Mortis Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan er det jeg faktisk reserverer ett produkt?!Noen som kan hjelpe meg med det? ~ Mortis Sån jeg har skjønt det, bestill det men ikke betal? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Såpass enkelt ja! Reservert meg en Intel 80GB SSD, da de har inne på lager! :!: Regner med at de ikke sender før varen er betalt? ~ Mortis Endret 4. desember 2009 av Mortis Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Du har 14 dager elns til å betale for ordren blir slettet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Lurer på om jeg får med Dirt 2 om jeg kjøpe Dell U2140 og litt småtteri? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Den følger med i disse produktene fra Intel Så tviler på att du får det fra dell u2140 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror på nissen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Det verste jeg vet er å sitte å oppdatere pakkesporing til posten og for andre dagen på rad bare se att pakken er registrert men ikke mottatt hos posten Jeg som hadde planene klare med overclocking og kos i helgen, jau jau får vel vente til neste helg da! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Den følger med i disse produktene fra Intel Så tviler på att du får det fra dell u2140 eller følger det med noen kort i ATI Radeon HD 5800/5700 serien Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som har prøvd et produkt med 1-3 dagers leveringstid? Jeg skal kjøpe meg HD650 men har dårlig erfaring med mindre etablerte nettbutikker og denne 1-x leveringstid før de får den inn på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå