Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Sendte mail i går kveld for å få omgjort konto til studentkonto og fikk svar nå. Utmerket svartid på epost, som folk her har sagt. Hadde ikke forventet noe før 10-11->

 

Litt irriterende at man må ha kontoen registrert på skolen sin epost selv om man har verifisert at man er student. Får ikke satt opp automatisk videresending på den, så må gjøre det manuelt

 

Stemmer forøvrig ikke at det er rabatt på hele sortimentet, desverre- skulle ha to ting, ene var samme pris mens andre (MW2) var -22 kr. Men klager ikke, dette er topp, dustin kommer garantert til å bli eneste butikken jeg bruker fremover pga gratis frakt.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er litt, men ikke på alt- se edit over. Noen ting er det fin rabatt på, skal se om jeg kan poste noen eksempler.

 

@Dustin/Henrik: Noen update på Grado SR60? Ser de er nede på 463 kr med studentrabatt! Men fortsatt ingen på lager

 

EDIT: relativt lite det var avslag på. Klager ikke, gratis porto er meeer nok for min del, men @Dustin er dette normalt eller en bug? Ser det står at avslaget varerierer ettersom profitten på det, men meste jeg har sett hittil er akkurat samme pris

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen eksempler:

 

Produkt - pris u/student - pris student

Jays Q-jays ørepropper - 1024 - 969

Shure SE530 ørepropper - 2834 - 2203

Shure SE530PTH ørepropper - 3294 - 2470

Call of Duty: Modern Warfare 2 - 449/449/229 (x360/ps3/pc) - 427/418/299

INTEL X25-M 80GB 2.5# SATA/300 SSD MLC 34NM - 1869 - 1808

ASUS EEE PC 1101HA 1.33 2GB/250 BT 11.6"W7HP SVART - 3799 - 3517

Lenke til kommentar
Mye å hente som student? Vet ikke om jeg orker å stresse med studweb mail. Synes den er så dårlig... :)

 

Bruk IMAP eller POP til å koble opp mot studweb i epostklienten din.

 

 

Ninjahamster: Du risikerer vel å bli ferska, regner jeg med.

 

 

Det er bare til å ta av seg hatten for DustinHome.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg sendte med bilde av studentbevis når jeg konverterte konto, men tror ikke det er nødvendig. Burde vel egentlig være det så folk ikke misbruker tjenesten

 

 

EDIT: oppfordring/forespørsel til dustin:

Om mulig, godt studenttilbud på en ekstern dvd til netbook (ala http://www.dustinhome.no/pd_5010315607.aspx ) hadde vært ypperlig, om marginene tillater det

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Hallai!

 

Beklager mitt fravær, var litt hektisk i går!

 

@Biskop: Det er autokalibrering med en mic man holder i øyrehøyde ja. (Som sony selv sier på sidene: It is ultra super amazingly superb epicly brilliantly biblically fast and easy. Mangler ikke på adjektiv i alle fall). ;)

 

@Ninjahamster: Vi matcher den, send meg en mail med kundenummer så fixer jeg.

 

@Itspersonal: It's personal now ;). Takker for det! Vi skal få det på plass så fort det går, venter på systemoppdatering og avtale med Posten.

 

@TJ-Nome; forhåpentligvis denne uken. Texas Instruments fikk driftsstopp, og misset på produksjonen av DMC-chipper. Men, vi fikk in 10 forrige uke, så det er på gang iaf!

 

@Mreinha: Klart de gjør, gjort lenge. ;)

 

@Demogorgon: Flere tilbud på gang. Mye fint til jula ute for OK priser nå forresten =).

 

@Theo343: Ikke 26, men 27". http://www.dustinhome.no/pd_5010166694.aspx

Angående avbestilling, så står det i bekreftelsesmailen hvor man kan maile, men helt rett at kunden selv bør kunne gjøre dette. Har svart på samme spm tidligere, vi innventer en storoppgradering av systemet hvor dette forhåpentligvis er med.

 

@Mreinha: Flimzes har et poeng, vi er ganske romslige når det gjelder prismatching ;). Mailadressa mi finner du herunder.

 

@Glenn: Vi garanterer ikke 100%, mye kan skje fra leverandør til oss. Dessverre blir det forsinkelser iblandt, men techdata sier de får den inn den 8/12.

 

@Nasciboy: Søkemotor er under oppbygging :). Man kan sortere listene på Produsent og pris, rett overfor produktlisten.

 

@Dredg: Forespørsel sendt til Produktavd.

 

LCH: Korrekt, jeg gjør ganske mye, bland annet forum og KS/Order, :)

 

@CptØdegård: Ikke fått noen endelig bekreftelse der, ifølge leverandøren var det "ett helv.. att få dom över från US". Men , de løser det nok :).

 

Angående Studentrabatt: Der har vi satt et tak på marginen, tror det er 6 eller 8%, uten å være helt sikker. DVS att produkter med lave marginer, som for eksempel en Core I7 920 har ikke rabatt (den tjener vi 20kr på per salg). Produkter med høyere marginer, settes automatisk ned til taket.

Pluss da fri frakt på pakker, som alltid er bra :)

 

//HB

Lenke til kommentar

Gratis frakt er et kjempetilbud, ja! Jeg registrerte nettopp en konto, og var litt usikker på om den var blitt opprettet som en studentkonto, så jeg la en skjerm i handlevognen og gikk til kassen for å sjekke. Kjempekjekt hvis man bare skal ha en ting. Stusset litt over at jeg ikke fikk noen bekreftelsesmail på at jeg var blitt registrert som studentkunde, og at jeg ikke måtte bekrefte mailadressen ming (type aktiverings-ink).

 

I tillegg burde det stå et eller annet sted på kundesiden at man er studentkunde, så man slipper å bli forvirret. :p

 

Spørsmål: Kan jeg senere bytte tilbake til den vanlige epostadressen min? Kjekt å ha alt kjøps-relatert samme sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Henrik, er mulig den er registrert- ser ingen link for betaling. Det jeg stusset over var at den mangler fakturanummer og står som "ordre" istedetfor "betalt" på ordrehistorikk-oversikten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...