Prusk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I mangel av ord vil jeg bare få uttrykke et: OY! Ved reklamasjon skulle det vel egentlig bare mangle, men om det er tilfellet med angrefrist også høres det ut som en ekstraservice jeg aldri har hørt om før.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg skal iallefall prøve dere så fort anledning og priser tillater det! Neste på listen nå er Ati 5870, så får vi se når dere får disse inn. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Edit: Dustinhome har gitt tilbakemelding. Jeg stiller meg meget positiv til kundeservicen til Dustin. Endret 24. september 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har ikke prøvd noe. Selv ville jeg nok ringt før jeg dømte butikken nord og ned. Som DustinHome bruker også viste til, så står det faktisk på siden at man ikke har mulighet til åendre ordren på nett ved forhåndsbetaling. Så lenge dem er flinke til å ta telefonen (i motsetning til enkelte av konkurrentene i perioder), vil man nok få ordnet opp uansett. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Leste jeg riktig`? Helt utrolig om dere har en slik service! Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heisann! Yess, som sagt så legger vi mye i kundeservicen, men prøver jo hele tiden å holde oss konkurransedyktige på pris også. Billigst i hele verden kommer vi nok ikke til å være på alt, men i området i alle fall. Om man får en HDD 50kr billigere hos en liten konkurrent, så hjelper jo ikke det om ingen svarer på tele eller mail når disken takker for seg, eller hur? Ettersom jeg de 2 siste ukene har vært aleine på Dustin Norge KS/Salg, så har det ibland blitt litt kø, og når kong nikotin melder sitt inntog er jeg kansje borte 5-6 minutter. Men, på mandag får vi tilskudd fra Trøndelag, da er vi igang for fullt! AC-kjøleren er snart oppe på nettsiden, men HFX har våre distributører desverre sluttet å tilby. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Prisguiden har en veldig fin funksjon som tillater at du kan lage en handleliste i prisguiden og bare trykke på "kjøp varene hos..." linken og du blir automatisk sendt til nettbutikken med varene i handlevognen. Hadde det vært mulig å få en direkte "kjøp varene hos dustinhome.no" link i prisguiden? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vi sjekker opp det med prisguide, takk for tipset! Nå er følgende produkter lagt opp: Antec CP850W: http://www.dustinhome.no/pd_5010333570.aspx AC Freezer 7 PRO rev2: http://www.dustinhome.no/pd_5010333878.aspx Noctua NH-U12P SE2: http://www.dustinhome.no/pd_5010332532.aspx //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Eg vonar de kan vera ekstra "snille" med tilbod o.l. i byrjinga til kunder som handlar for meir enn ein viss sum. Dette vil truleg vera med på og overtyda dei om DustinHome.no, i staden for andre nettbutikkar som dei til vanleg heller ville vald. Kanskje de på kort sikt vil tape litt på det, men dersom de verkeleg overtyder kundane om at DustinHome.no er ein fantastisk nettbutikk å handle i kjem kunden heilt sikkert tilbake! Han vil kanskje då betale litt ekstra for den flotte servicen, de iallfall i følgje lovnadane, har! Dei aller fleste treng berre gode tilbod for å byte slik det er i dag, då det diverre er ein del nettbutikkar som har eit litt frynsete rykte. Skal sjølve (truleg) kjøpe meg ein I7-rigg, og har byrja å snusa litt på dykkar butikk. Dersom de gir meg eit knalltilbod, og yter god service skal det ikkje sjå vekk frå at eg "lirkar" av meg nokre gode skussmål i etter tid Gode service og hyggjelege (og aktive!) kundeveiledarar er etter mitt syn viktigare enn å spare 400 kroner på totalprisen. Truleg syns fleire det same som meg Men; for å vinne kunder og gode skussmål må de kapre kundar som er litt skeptiske til ein ny nettbutikk med kanonprisar. Lat kjøpsfesten byrja edit: Kjappe til å svara på e-post var dei iallfall Mottok svar før eg hadde sendt omtrent... Endret 24. september 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Slenger meg med her jeg også, da det virker som en konge butikk som jeg vet jeg kommer til å handle en del på Det jeg derimot har noen problemer med (og jeg håper det er flere enn bare meg som har) er diverse knapper på nettbutikken ved bruk av Opera? Jeg tenker da hovedsaklig på knappene under PC-er og tilleggsutstyr-menyen. Eksempler på knapper som ikke funker er: Datatilbehør, Kabler, Mus og tastatur, PC-komponenter, etc. Når jeg trykker på disse og venter lenge nok så kommer følgende javascript-feilmelding opp: <www.dustinhome.no>Sys.WebForms.PageRequestManagerTimeoutExeption: The server request timed out. Andre knapper som Lagring og Nettverk funker hver gang. Jeg har testet med både Vista og Ubuntu.. - Lars Lenke til kommentar
Foleson Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg handlet alltid hos komplett selvom de var dyrest. De hadde jo konge service. nå vet jeg ikke lengre hvor jeg skal handle... Hva er det Komplett har gjort med sin service som gjør at du ikke lengre handler der? Jeg handler kun der og er meget fornøyd. Ser nå at Dustin også bør være med i vurderingen fremover. Komplett var en katastrofe sommer/høst 2007 når de holdt på med lager-terminatoren sin. Store forsinkelser, nesten ingen informasjon, og den informasjonen som kom var direkte feil og grenset til bevisst løgn. Det var da jeg sluttet å handle der. De siste par årene har jeg handlet for et sted mellom 100K og 150K, noe som tidligere bare ville gått til Komplett, men jeg har boikottet dem siden den gang siden jeg følte at de opprådte uredelig. Jeg er veldig glad for at det kommer en ny aktør i markedet, og kan garantere at de skal prøves, og hvis de leverer varene så og si så skal jeg bli en god kunde Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan jeg legge inn ett forslag? Hva med å få med bilder ved siden av linken til varene deres? Dette ser mye bedre ut en dagens valg fordi; a) Man trenger ikke å trykke på linken for å se hva en vare er b) Man får ett lite "pusterom" mellom varene c) Dere har jo alt bilder av varene, ta de i bruk ellers gjentar jeg meg selv, utrolig...! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Slenger meg med her jeg også, da det virker som en konge butikk som jeg vet jeg kommer til å handle en del på Det jeg derimot har noen problemer med (og jeg håper det er flere enn bare meg som har) er diverse knapper på nettbutikken ved bruk av Opera? Jeg tenker da hovedsaklig på knappene under PC-er og tilleggsutstyr-menyen. Eksempler på knapper som ikke funker er: Datatilbehør, Kabler, Mus og tastatur, PC-komponenter, etc. Når jeg trykker på disse og venter lenge nok så kommer følgende javascript-feilmelding opp: <www.dustinhome.no>Sys.WebForms.PageRequestManagerTimeoutExeption: The server request timed out. Andre knapper som Lagring og Nettverk funker hver gang. Jeg har testet med både Vista og Ubuntu.. - Lars Du er diverre ikkje åleine med dette problemet. Opera er diverre dårleg egna til nettbutikkar og nettbankar då det er dårleg støtta, og ein får feilmeldingar titt og ofte. Opera til vanleg, Firefox til spesial tilfelle er iallfall mi løysning på problemet Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Men det er jo ikke noe tøft Det skal vel ikke være Opera sin jobb å tilpasse seg alle nettsider, men omvendt..? Er liksom litt å bite i det sure eplet når det ikke funker som det skal.. ...noe jeg har gjort mang en gang dessverre Så der har du ett lite tips du kan føre videre, Henrik - Lars Endret 24. september 2009 av Raptus_ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 "Forbedringsmelding" Det er slike karaktersettinger som gjør hele karaktersystemet ubrukelig. Dette kunne HW gjort noe med. Kanskje det skjer forbedringer om de noengang får skiikkelig konkuranse (nei, ikke Kelkoo etc.) Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Heisann! Takk for mange gode tilbakemeldinger, ber webmaster sjekke Opera vs Nettbutikk i morgen. Angående små bilder i produktlisten: //Henrik Breivik Endret 24. september 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ha! DustinHome.no is posting from home? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Btw: Chassis Kabinett, takk Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jøss, klarte jeg å se forbi den checkboxen der:P? Haha, jaja da skal jeg bestille meg tv fra dere til uken Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Vi har også veldig bra leverandørskontakter, og kan i prinsipp grave frem hvilket som helst produkt til en bra pris, deriblandt produkter som må taes inn fra USA. Dette er noe jeg anser som svært bra, ihvertfall vis det funker i praksis! Jeg regner med at det er mange Vannkjølingsentusiaster som forhåper seg på et mye bedre Vannkjølings-sortiment enn det er hos de Norske nettbutikkene ihvertfall *Hint* Endret 24. september 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå