dredg Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Har dere mulighet til å ta inn Razer Mako høytaler settet til en konkurransedyktig pris? http://prisguide.audiovisuelt.no/produkt/1...5&cat_id=11 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Har dere mulighet til å ta inn Razer Mako høytaler settet til en konkurransedyktig pris? http://prisguide.audiovisuelt.no/produkt/1...5&cat_id=11 Har sett etter noe å erstatte mine Logitech z-10, men har vært lite å oppdrive, og "vanlig" sub kasse har jeg ikke vært interissert i. Men dette her virker jo utrolig lovende. Koster noen kroner, men virker jo som real kvalitet så da er jo ikke pris det viktigste. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Ja jeg er svært betatt av disse da de virker som en utmerket blanding av form og funksjon, men jeg synes 2600-2800 er mer enn nok for et 2.1 lydanlegg. Skal bli morsomt med THX lyd på skrivebordet, håper bare jeg kan kjøpe de fra Dustin http://hd.engadget.com/2008/02/13/razer-ma...-on-and-review/ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Ja jeg er svært betatt av disse da de virker som en utmerket blanding av form og funksjon, men jeg synes 2600-2800 er mer enn nok for et 2.1 lydanlegg. Skal bli morsomt med THX lyd på skrivebordet, håper bare jeg kan kjøpe de fra Dustin http://hd.engadget.com/2008/02/13/razer-ma...-on-and-review/ Klart, du kan jo finne 2.1 til 199kr og, men da får en jo en blekkboks med en hammer og sinna nisse i...... Men om man kan få disse billigere en 2699, så gjør det jo ikke noe. Men prisen er ikke så avskrekkende at jeg har latt de fare. Driver å leser litt tester nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Er prisen på pixmania feil eller er det bare butikken som gjør at dere overser deres pris helt? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 prisen ser ikke riktig ut, men jeg ville nok fortsatt skippet pixmania om den var riktig. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 bIsk0op, det er vel strengt tatt svært få folk på diskusjon.no som kjøper noe av verdi som man kan trenge en retur på fra pixmania. (Det er en grunn til att de er alt for billige). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vet at pixmania ikke er en butikk å handle hos, men bare lurte på om det var det som var grunnen til at deres pris ble oversett .. =) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vet at pixmania ikke er en butikk å handle hos, men bare lurte på om det var det som var grunnen til at deres pris ble oversett .. =) Useriøse butikker du ender opp med moms og annen dritt så blir ting ikke så billig uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 MVA er inkludert i prisen hos pixmania. Sjekk infoen din før du poster piss. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Grunnen til jeg ikke bruker pixmania lengre er på grunn av jeg har opplevd svært dårlig leveringstid på lagervarer. Tok 3 uker før jeg fikk et headsett. Tror de sender det meste fra Frankrike. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 MVA er inkludert i prisen hos pixmania. Sjekk infoen din før du poster piss. Da denne var ny, tok jeg å bestilte noen for en test. Regna med det fungerte som de svenske sjappene gjør at prisen som står er det du betaler. Da endte jeg opp med å betale for varen og frakt. Så fikk jeg norsk moms og tollbehandlingsgebyr. Varen ble omtrent dobbel så dyr da jeg som en test ikke bestilte noe dyrere greier. Varen fungerte heller ikke, og retur ble foretatt med utførsel osv, men så aldri til noe refusjon heller. Og butikken har vel ikke ubegrunnet fått en masse dårlig omtale heller vil jeg tro. Hva de har endret i ettertid kan ikke jeg forholde meg til. Når de har gjort en kunde missfornøyd med kjøpet, så ble det med den gangen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Back to Dustin Home. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 MVA er inkludert i prisen hos pixmania. Sjekk infoen din før du poster piss. Da denne var ny, tok jeg å bestilte noen for en test. Regna med det fungerte som de svenske sjappene gjør at prisen som står er det du betaler. Da endte jeg opp med å betale for varen og frakt. Så fikk jeg norsk moms og tollbehandlingsgebyr. Varen ble omtrent dobbel så dyr da jeg som en test ikke bestilte noe dyrere greier. Varen fungerte heller ikke, og retur ble foretatt med utførsel osv, men så aldri til noe refusjon heller. Og butikken har vel ikke ubegrunnet fått en masse dårlig omtale heller vil jeg tro. Hva de har endret i ettertid kan ikke jeg forholde meg til. Når de har gjort en kunde missfornøyd med kjøpet, så ble det med den gangen. Det har endret seg ja, var sak om det en gang i tiden Angående Dustin, er det litt suspekt at det har blitt mindre og mindre aktivitet fra dem i tråden her. Går vel samme veien som med komplett og netshop. Skal ikke forretsen studentrabatt være på plass i morra? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 De svarer fortsatt svært raskt på mail om du sender inn til dem.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Angående Dustin, er det litt suspekt at det har blitt mindre og mindre aktivitet fra dem i tråden her. Går vel samme veien som med komplett og netshop. Skal ikke forretsen studentrabatt være på plass i morra? Tja, i det siste har jo diskusjonen i denne tråden gått på helt andre ting enn det som kan være relevant for Dustin å svare på. Det blir i tillegg mye svada å lese, forventes det at de skal bla gjennom masse OT-poster for å se om det dukker opp noe som angår Dustin? Vi bør skjerpe oss litt, så kan vi heller håpe at de tar opp aktiviteten igjen Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Æsj, søren å. Ene pakka min har endret leveranse tidspunkt til 18 desember, skulle liksom helst hatt det dagen før. Er kun Win7 som står i rest. Dog trur jeg faktisk også DVDromen er rest selv om den ikke står som det Den andre ser det derimot lysere ut for, ikke noe mere rest. Forventet lev dato 2 desember... EDIT: Da var pakke med lev dato 2 desember sendt Endret 30. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Angående Dustin, er det litt suspekt at det har blitt mindre og mindre aktivitet fra dem i tråden her. Går vel samme veien som med komplett og netshop. Skal ikke forretsen studentrabatt være på plass i morra? Er det ikke bare én person som står for alle postene og personlige meldingene her på forumet, da? Jeg er 90% sikker på at det er samme karen som tar seg av kontaktepost fra norske kunder. Studentrabatt skal i teorien være på plass 1.desember, jeg mener du har rett der. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Vi kan ikke forvente svar fra en butikk på forumet. Det er bare veldig god service det! Siden de er nyetablerte så må de jo opparbeide seg et godt rykte. Vi får bare håpe at servicen osv vil holde mål også i fremtiden. Fortsetter svar tiden på mail å være så rask som nå er det ikke noe problem. Kundemassen er vel ikke så utrolig stor enda, så noe lengre svartid på mail utover er nok normalt, men de har jo gode marginer nå så det lover bra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Hehe, ser noen tok poenget mitt fra en av mine foregående poster Forøvrig enig med L O G I M A N (Faen for et forumnavn ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå