bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Passord hos Fokus også :> Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Hei lure kortid dere får inn igjen OPTOMA HD200X PROJEKTOR FULL-HD Har nett bestilt men må vente på projektoren kjem :=) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Komplett.no spionerer på dustinhome.no: Endret 28. november 2009 av Mreinha Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) kasta en del penger på dustinhome både selv og PC'n jeg bygde for en kompis. grei levering for det meste, en del tull med rambrikkene førte til kompensasjon fra dustin til kompisen i form av win 7 type lovlig. gromt det, omdømmebygging er ikke billig, men det virker. blir flere skjermer fra dustin fremover, men må jeg få si at dere må være rausere med tilbudene deres. de gangene jeg har vært innom har det vært tilbud på mye dill og drit - lite hardware. (Dell U2410 er et fantastisk stykke skjerm!) Endret 28. november 2009 av Demogorgon Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Bestilte U2410 med prosjektoren glede meg til dei kjem :=) Ser ut som eg blir ein glad kunde med Dell U2410 testet skjermen par dage siden og det var rett og slett strålande! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hittil lagt igjen borti 15 lapper hos dustinhome denne høsten, på filserveroppgradering og litt annet. Tenkte jeg skulle drøye litt før jeg la inn erfaring på diskkjøp, så jeg fikk sjans til å (forhåpentligvis) oppleve hvordan de er på retur, men diskene har ikke tatt kvelden på litt over en måned, så da får det være. + i boka for: - service (rask og god respons på mail feks) - rask sending (noen dager før lovet på diskene, geniale greier) - bra priser - i boka for: .. ingenting spesielt! - Bortsett fra at POSTEN kan gå og suge lut, det er en mager trøst at dustin får varene til Oslo dagen etter bestilling, når posten så bruker TRE dager fra Oslo til Siljan - en strekning på 12 mil. Her har Posten noe å rydde opp i! Endret 29. november 2009 av Wibla Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hittil lagt igjen borti 15 lapper hos dustinhome denne høsten, på filserveroppgradering og litt annet. Tenkte jeg skulle drøye litt før jeg la inn erfaring på diskkjøp, så jeg fikk sjans til å (forhåpentligvis) oppleve hvordan de er på retur, men diskene har ikke tatt kvelden på litt over en måned, så da får det være. + i boka for: - service (rask og god respons på mail feks) - rask sending (noen dager før lovet på diskene, geniale greier) - bra priser - i boka for: .. ingenting spesielt! - Bortsett fra at POSTEN kan gå og suge lut, det er en mager trøst at dustin får varene til Oslo dagen etter bestilling, når posten så bruker TRE dager fra Oslo til Siljan - en strekning på 12 mil. Her har Posten noe å rydde opp i! skjer a homie, lenge siden sist Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Kom deg på efnet, så kan vi prate drit Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Dustin: Klarer dere å skaffe en 7200i Plustek Optifilm, og hva vil den i så fall koste? (Ser de ligger på rundt 2100 hos Pixmania, men den butikken står ikke på min liste over godkjente forhandlere...) Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 På tracking event står det "EDI Created". Det har stått det samme i 2 dager nå, har ikke produktene blitt sendt enda? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Nei, det betyr at varene ikke er registrert inn i Oslo ennå. Dette har mye å gjøre med at de to siste dagene er lørdag og søndag........ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Bestilte U2410 med prosjektoren glede meg til dei kjem :=) Ser ut som eg blir ein glad kunde med Dell U2410 testet skjermen par dage siden og det var rett og slett strålande! Denne så fabelaktig ut. Finnes den i 26" også? Hva er normalpris på 24"? Vurderer å bruke min Dell 2405 som vertikalskjerm og kjøpe en ny som hovedskjerm. Litt sånn som dette med unntak av skjermen til høyre. ATI Eyefinity technology is ideal for multimedia applications; it allows you to keep several ‘palettes’ or ‘panels’ open while you edit images or videos. Jeg et greit inntrykk av Dustin men ved min første erfaring med Dusting fant jeg et forhold synes jeg er over middels kritikkverdig: Når man har bestilt så kan man ikke kansellere ordren før den går til plukking, man må sende en e-post til en adresse som var vanskelig å finne. Jeg brukte mye tid på å finne ut hvordan jeg kansellerte ordren. Det virker noe merkverdig for meg at en nettbutikk ikke har enkel mulighet for kansellering av ordre før den går til plukking! Man kan heller ikke på noen måte endre ordren før den går til plukkeing, dette er meget svakt av en nettbutikk i 2009/2010. Jeg håper dere endrer dette. Det som dog skal sies i positiv forstand er at ordren ble kansellert morgenen etter, dog er jo det også en selvfølge. Endret 29. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Nei, det betyr at varene ikke er registrert inn i Oslo ennå. Dette har mye å gjøre med at de to siste dagene er lørdag og søndag........ Søndag er i dag, m.a.o fredag og lørdag Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hvor lenge varer kampanjen på DELL U2410 ULTRASHARP? Vurderer den sterkt, men har den ikke HDCP støtte? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jo, men om du bestillte ordren din torsdag, så ble den shippa fredag, men ikke ankommet inn i systemet i Oslo fredag kveld. Altså har det skjedd mye fredag med tanke på transport, selv om det ikke står i systemet ^^ Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Dell U2410 skal ha HDCP-støtte i følge Dell.com. Extensive Connectivity: Enhance sound and picture quality with HDMI, Display Port and DVI-D digital connector with high-bandwidth Digital Copy Protection (HDCP) Ready. Composite and component connections, 4 USB ports and a media card reader allow easy connection of peripherals like cameras and game consoles. Endret 29. november 2009 av Mathias-S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Takker, da er det bare å gå i tenkeboksen. Jeg må nesen ha nytt skjermkort HD5870 med eyefinity også siden jeg da blir sittende å kjøre 3 skjermer med min LG 37" TrueHD. I den sammenheng er denne skjermen perfekt siden den har DP som kreves for en 3. skjerm på Eyefinity. EDIT: Det står at Dell skjermen har IPS panel, mens denne HP skjermen har H-IPS panel, er ikke sistnevnte bedre? However, not only has HP brought the latest revision of this panel technology (H-IPS, an evolution of S-IPS) to market at around £400, it has packed its monitor with more features and connections than you have any right to expect at this pric Endret 29. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Så vidt jeg husker så er H-IPS en teknikk for å gjøre S-IPS billigere, og mindre strømkrevende, men ikke heeelt like bra bilde (men det er visst ikke store forskjellene det er snakk om) Endret 29. november 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) IPS Super TFT IPS year 1996, Wide viewing angle 100/100Base level Most panels also support true 8-bit per channel color. These improvements came at the cost of a slower response time, initially about 50 ms. IPS panels were also extremely expensive. H-IPS Horizontal IPS H-IPS year 2007, Improves contrast ratio by twisting electrode plane layout. Also introduces an optional Advanced True White polarizing film from NEC, to make white look more natural. This is used in professional/photography LCDs. http://en.wikipedia.org/wiki/TFT_LCD Ergo må vel Dell skjermen bruke noe annet enn den eldste IPS? S-IPS? Super-IPS S-IPS year 1998 Color shift free 100/137 IPS has since been superseded by S-IPS (Super-IPS, Hitachi Ltd. in 1998), which has all the benefits of IPS technology with the addition of improved pixel refresh timing. NB! I følge denne listen bruker U2410 H-IPS og ikke IPS som er en alvorlig feilinformasjon selv på Dell sine sider. U2410 [9] 24 H-IPS LM240WU4-SLB1 http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_monitorsDet er jaggu ikke lett å bli klok på informasjon som forbruker. Hadde jeg stolt blindt på dette ville jeg valgt HP sin skjerm. Endret 29. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 S-IPS har gjennomgått oppgraderinger jevnlig siden den kom i 98 (akkurat som "all" annen hardware) Det er godt mulig at det også er en vanlig IPS som har blitt opgpradert (det finnes sikkert patenter rundt S-IPS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå