Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD PHENOM II X4 945 3.0GHZ 2MB SOCKET AM3 BOX pix_transparent.gifinStock_small.gif 1 545 kr 88 kr/mån Köp »

AMD PHENOM II X4 945 3.0GHZ 6MB SOCKET AM3 BOX inStock_small.gif 1 584 kr 90 kr/mån Köp »

 

Dette finner jeg på nettsiden deres, og den nederste er oppgitt til 125watt strømforbruk, mens den øverste er oppgitt til 95w.

Derimot hos AMD, så finnes det kun en 945, med 2MB l2 cache, 6MB l3 cache, og 95 watts strømforbruk...

Er det mulig å få noen klarhet i dette?

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Jeg google nummerene, og det er feil, det er ikke black edition. Eneste forskjell er at den ene bruker mer strøm, og lavere maks temperatur.

Ikke uvanlig at de presser ned strømforbruket på en prosessormodell litt inn i produksjonen. Mao er det dumt å kjøpe 125W-varianten med mindre du får den til en veldig mye bedre pris. Lavere TDP er alltid bra.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bare skjønte ikke hvorfor den med høyere TDP skulle ha høyere pris, at det er oppgitt forskjellig cache-mengde ble jo enda mer missvisende.

Nå bestiller jeg den på 95 watt i hvert fall.

 

EDIT:

Da får jeg testet dustinhome+posten sin leveringstid også, kanskje jeg rekker å få den til i morgen :)

post-89820-1259156897_thumb.png

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Ser nesten sånn ut.

 

Dustin er skummelt kjappe på epost btw, jeg brukte hele 10 minutter i dag på å fikse en ordre (3 eposter sendt, 3 mottatt). Det er bare til å ta av seg hatten og spise den.

 

Det er en ting jeg lurer på dog, i ordreoversikten kan man 'revidere' en vare. Mener de ikke 'anmelde' i betydningen 'skrive omtale'? Jeg ser at det står 'recensera' på svensk, og da virker det som det er en glipp i oversettelsen.

Lenke til kommentar
Og da kom pakken. Den ble bestilt 18.11...

 

Blir nok å prøve Dustin neste gang, ja.

 

Hvis du bestilte etter arbeidstid den 18.11, så er det 5 virkedager. Jeg tror du har litt urealistiske forventinger til nettsjapper generelt, og ikke minst Posten.

 

Til sammenligning er ordren min hos DustinHome fra torsdag ikke sendt enda.

Lenke til kommentar
Ja, jeg bare skjønte ikke hvorfor den med høyere TDP skulle ha høyere pris, at det er oppgitt forskjellig cache-mengde ble jo enda mer missvisende.

Nå bestiller jeg den på 95 watt i hvert fall.

 

EDIT:

Da får jeg testet dustinhome+posten sin leveringstid også, kanskje jeg rekker å få den til i morgen :)

 

2009-11-25 20:00 Stockholm Sorterad

2009-11-25 17:29 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

I stockholm nå? Da er den nesten garantert her i morgen :D

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...