hean Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sånn ca hvor mye vil man tjene på studentrabatten? Tusen millioner, rundt der... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 3ukers levering ca de norco 4020 kassene var? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Dustin: Bekreftet dato på disse? Kingston M-Series Edit: Legge til frakttider til Bergen. Bærbar PC (frakt 99), sendt fra Dustin 16.11, klar til henting på posten i dag. TV (Frakt 499), sendt fra Dustin 17.11, levert på dør i kveld (!!) Endret 19. november 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bestilte en laptopveske fra Dustin, som ble sendt ut kjapt. Men den har nå vært på postterminalen i Oslo i over 2 døgn (kom ditt 17.11. 08:39). Posten er faen meg sørgelig treigt som vanlig. Håper de også snart kan få en tollpost mypack avtale som blant annet komplett har. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ser ut som eg ikkje treng å vere redd for lang levering på skjermen eg skal bestille til helgen :=) Har opplevd posten kan vere veldig treig, vertfall når varene kjem i kaos postterminalen i Oslo og skal vegen mot vestlandet eller nord. Men ser ut som Sovehest var heldig og sats på at dustin vertfall gjer alt i deres makt med at leveringstiden blir minst mulig. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ser ut som eg ikkje treng å vere redd for lang levering på skjermen eg skal bestille til helgen :=) Har opplevd posten kan vere veldig treig, vertfall når varene kjem i kaos postterminalen i Oslo og skal vegen mot vestlandet eller nord. Men ser ut som Sovehest var heldig og sats på at dustin vertfall gjer alt i deres makt med at leveringstiden blir minst mulig. Ja, dette er helt klart noe ikke Dustin kan noe for. Min vare stod det 1-3 dager på, men ble sendt ut allerede dagen etter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når jeg bestilte TV, så ble den bestilt på torsdags kveld, og klar til henting i Stavnager tirsdag. Bestilte nye deler på mandag, de var klar til henting i går (posten rota litt..) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 HD 5970 korta mangler på dustinhome.no men er på prisguide.no og på dustinhome.se Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det har vel blitt nevnt før at den norske siden til Dustin ligger litt bak den svensker og prisguiden finner produktet fra den svenske elns.. Mulig jeg husker feil nå Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det har vel blitt nevnt før at den norske siden til Dustin ligger litt bak den svensker og prisguiden finner produktet fra den svenske elns.. Mulig jeg husker feil nå det er norske dustin i prisguide, men produktene er gjemt bort, og de pleier å vises i den svenske delen tidligere en i den norske sikkert fordi de må trykke på godkjen for norske kunder osv Lenke til kommentar
Ody Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har bestilt deler til ny pc idag, og ville jo selvfølgelig hatt den til helgen, men går vel aldri. Går ikke posten på fredager og lørdager? Får vel den på mandag-tirsdag. Likte ikke helt at Dustin bare har lager i Sverige, det blir en ekstra dag bare der. Håper dere flytter til Norge etterhvert. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Posten sender pakkar fredag - laurdag ja, men den går etter mine erfaringar ikkje mellom omlastingsterminalar. Den kan f.eks gå frå Oslo til ditt lokale postkontor, men den kan ikkje gå frå Oslo til ein anna omlastingsterminal, t.d. Bergen. Snakkar berre av eigne erfaringar, men har høyrd andre seia det same så det kan stemme Lenke til kommentar
Ody Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det var faktisk det jeg lurte på ja, pakken min går gjennom en omlastingsterminal i Kr.Sand etter Oslo når den er kommet fra Sverige. Jeg har vel egentlig samme erfaringer at når den må gjennom omlastingsterminal så hopper den over helga. Hmm burde vel nesten heller valgt postkontor i Kr.Sand for å kunne hentet den der. Men man får ikke noe valg til det på Dustin. Endret 19. november 2009 av Ody Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dersom den er i Oslo i dag skal du ikkje sjå vekk frå at den er i Kristiansand i morgon, og på ditt lokale postkontor på laurdag Eg vonar at det same skal skje med min pakke, at den er i Bergen i morgon, og i min forvaring på laurdag! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tror pakkene blir fraktet mellom omlastningsterminalene, men de blir ikke registert inn, og evt sendt videre, før neste arbeids dag. Lenke til kommentar
Ody Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Dessverre er den ikke i Oslo før imorgen. Jeg bestilte idag skjønner du. Endret 19. november 2009 av Ody Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Brukte Amentio denne gang, mye pga at Dustin desverre har så lite på lager. Makan til treg behandling ... neste gang blir det en annen butikk som får pengene mine. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Brukte Amentio denne gang, mye pga at Dustin desverre har så lite på lager.Makan til treg behandling ... neste gang blir det en annen butikk som får pengene mine. Ja, for amentio har jo et enormt lager... det er bare grossistlager det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 PS: Når det gjelder hurtigheten på frakten, så har det ingenting med Dustin å gjøre, det er Posten eller et annet firma de bruker. Stort sett de fleste sender ut samme dag hvis du bestiller før kl 15 00 (Host: Ikke nevn Multicom ). Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) jeg er fornøyd med dustin:) Fikk pakken min ganske raskt 5/5 Endret 19. november 2009 av jajamensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå