Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som eg ikkje treng å vere redd for lang levering på skjermen eg skal bestille til helgen :=)

Har opplevd posten kan vere veldig treig, vertfall når varene kjem i kaos postterminalen i Oslo og skal vegen mot vestlandet eller nord. Men ser ut som Sovehest var heldig og sats på at dustin vertfall gjer alt i deres makt med at leveringstiden blir minst mulig.

Lenke til kommentar
Ser ut som eg ikkje treng å vere redd for lang levering på skjermen eg skal bestille til helgen :=)

Har opplevd posten kan vere veldig treig, vertfall når varene kjem i kaos postterminalen i Oslo og skal vegen mot vestlandet eller nord. Men ser ut som Sovehest var heldig og sats på at dustin vertfall gjer alt i deres makt med at leveringstiden blir minst mulig.

Ja, dette er helt klart noe ikke Dustin kan noe for. Min vare stod det 1-3 dager på, men ble sendt ut allerede dagen etter.

Lenke til kommentar
Det har vel blitt nevnt før at den norske siden til Dustin ligger litt bak den svensker og prisguiden finner produktet fra den svenske elns.. Mulig jeg husker feil nå :hmm:

det er norske dustin i prisguide, men produktene er gjemt bort, og de pleier å vises i den svenske delen tidligere en i den norske sikkert fordi de må trykke på godkjen for norske kunder osv :p

Lenke til kommentar

Har bestilt deler til ny pc idag, og ville jo selvfølgelig hatt den til helgen, men går vel aldri. Går ikke posten på fredager og lørdager? Får vel den på mandag-tirsdag. Likte ikke helt at Dustin bare har lager i Sverige, det blir en ekstra dag bare der. Håper dere flytter til Norge etterhvert.

Lenke til kommentar

Posten sender pakkar fredag - laurdag ja, men den går etter mine erfaringar ikkje mellom omlastingsterminalar. Den kan f.eks gå frå Oslo til ditt lokale postkontor, men den kan ikkje gå frå Oslo til ein anna omlastingsterminal, t.d. Bergen.

Snakkar berre av eigne erfaringar, men har høyrd andre seia det same så det kan stemme ;)

Lenke til kommentar

Det var faktisk det jeg lurte på ja, pakken min går gjennom en omlastingsterminal i Kr.Sand etter Oslo når den er kommet fra Sverige. Jeg har vel egentlig samme erfaringer at når den må gjennom omlastingsterminal så hopper den over helga. Hmm burde vel nesten heller valgt postkontor i Kr.Sand for å kunne hentet den der. Men man får ikke noe valg til det på Dustin.

Endret av Ody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...