Prusk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dustin, hva driver dere med? X25-M utsatt til 7.12.? Jeg antar jeg er rundt nummer 60 i "rekken", og kan vel ikke regne med å få disken da heller? *Bare legge til at TV, hjemmekinoanlegg og netbook alt er på vei, så når de først får varene på lager går det unna* Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 @bIsk0p: Eg har allereie vurdert det, men trur eg skal ta meg ein tur rundt på "bygda" å høyra om nokon har eit kort eg kan låne Budsjettet er allereie så sprengd at eg ikkje kan ta meg råd til noko meir. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Intel X25 er blitt veldig populær, og det er mange munner som skal mettes. Vi jobber hele tiden med å få inn så mange som mulig, og så fort som mulig.Dessverre blir det slik iblandt at vi går tom, leverandørene går tomme, og da velger vi å endre beregnet leveringstid, i stedet for å jukse på lagerstatus . Intel produserer i høygir, og jeg tror og håper vi skal få inn mengder før jul. Vi har 149 stk (!) som er reserverte, og har bestillt 1249 disker, fra flere leverandører. //HB Med andre ord får de 1249 disker. 149 disker er reservert Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 et 8800GT koster 2-300,- Det er vel en time på byn elns Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mreinha: De har bestilt så mange disker fra flere leverandører, sannsynligvis for å være sikker på at de får inn så snart så mulig. Jeg tviler sterkt på at de får inn alle på første varslede dato. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Studentrabatten er på plass fra første Desember. Da med noe reduserte priser på enkelte varegrupper, og fri eller redusert frakt //HB Må man vente til da med å ta kontakt for å få endret kundestatus? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hehe, det er mulig å oppdrive slike priser brukt, men de blir stort sett revet bort relativt fort. De andre toppkortene i 8000-serien har ellers sinnsvake priser brukt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er student, men siden jeg ikke får støtte fra csn, eller har fått sånt studentkort (studentkåren her er såå trege) Kan du likevel hjelpe meg med å få studentrabatt? jeg studerer da i sverige. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Heisann, @Tosha0007: Har ikke noe dato på den ennå, har bestillt inn 3 stk. Når det gjelder produkter med status "Ikke på lager", så ser jeg egentlig ikke noe mer enn det som står på siden. Der det finnes leveringsdato, står det rett over prisen på produktet. @Sovehest: Beklager dette, men det er litt ute av vår kontroll. Uansett vor mye vi truer, ber, gråter og maser på leverandør, så finnes det ikke nok disker, det er dessvere ikke noe vi kan gjøre så mye med. @CptØdegaard: Yep, vi må opprette kundetype også, med alle rette instillingene. For kunder som allerede er registrert holder det med å maile oss, for nye kunder blir det en egen registrering for studenter. @Flimzes: Send meg en mail, med kundenummer i svenske Dustinhome, samt hvor og hva du studerer, så skal jeg se om jeg får fikset det //HB Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tenkte berre eg skulle nytta høvet til å skryta over svartida på E-post. Per i dag har eg aldri måtte venta lenger enn 5 arbeidstimar på svar frå DustinHome, noko som er særs imponerande sett opp mot kva andre presterar. Rekorden er til no 2 minutt frå eg sende e-posten til eg mottok svaret Send: 1*/11-2009 13:29 Mottatt: 1*/11-2009 13:31 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor sender du de epost om du ikke trenger hjelp? Gjør bare til at de som virkelig trenger hjelp ikke får det like raskt Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 No er eg ikkje heilt med atriC, men kvar kom det fram at eg ikkje trong hjelp direkte frå Dustin? Eg sende e-post om dei kunne slå saman to ordrar, og sidan eg forståleg nok ikkje vil leggja ut all personleg info på eit diskusjonsforum val eg å sende ein e-post. Var det feil så gjerne fortel meg kva eg kan gjera neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spørs om kundeservicen holder seg når dustin blir større i norge da Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 No er eg ikkje heilt med atriC, men kvar kom det fram at eg ikkje trong hjelp direkte frå Dustin? Eg sende e-post om dei kunne slå saman to ordrar, og sidan eg forståleg nok ikkje vil leggja ut all personleg info på eit diskusjonsforum val eg å sende ein e-post. Var det feil så gjerne fortel meg kva eg kan gjera neste gang Virker på meg som om du sendte de eposter bare for å teste farta :!: Beklager Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 @Sovehest: Beklager dette, men det er litt ute av vår kontroll. Uansett vor mye vi truer, ber, gråter og maser på leverandør, så finnes det ikke nok disker, det er dessvere ikke noe vi kan gjøre så mye med. Til og med riktig rekkefølge for hvordan det pleier å gå også jo Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan forøvrig opplyse om at andre butikker med ETA (Amentio, Datakjeden osv) 23.11 på X25-M, ikke har fått dette bekreftet. De sitter likevel på litt kortere liste over reservasjoner (får kanskje inn færre også?). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spørs om kundeservicen holder seg når dustin blir større i norge da Ser egentlig ikke noe grunn til det, så lenge man har ett bra system på kundedatabasen osv.. så burde det gå greitt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dere har ikke vurdert å gjøre som svenske avdelingen gjør og få twitter konto da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spørs om kundeservicen holder seg når dustin blir større i norge da Ser egentlig ikke noe grunn til det, så lenge man har ett bra system på kundedatabasen osv.. så burde det gå greitt. Trolig vil nok ikke nivået væe like høyt, men hvis de merker at veksten blir stor at de to som sitter på supporten nå ikke holder, kommer nok dustin til å utvide avdelingen Tviler ikke på at det kanskje kommer et norskt kontor hvis det viser seg lønnsomt. Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Studentrabatt fra 1 desember... Argh jeg som hadde planlagt å bestille snarest. Sånn ca hvor mye vil man tjene på studentrabatten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå