Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Har dere forskjøvet levering på Intel X25-M (80GB) igjen?! :(

 

Hvor lang er leveringstiden på Intel X25-M vanligvis, hvor mange får dere vanligvis inn om gangen og hvor mange er forhåndsbestilt fra dere nå?

 

Ser blant annet Amentio og Datakjeden har ETA om 2 dager (i tillegg har de senket prisen med 100-lappen..).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hai!

 

Takker bIskOp igjen for svar i tråden :)

 

Intel X25 er blitt veldig populær, og det er mange munner som skal mettes. Vi jobber hele tiden med å få inn så mange som mulig, og så fort som mulig.

Dessverre blir det slik iblandt at vi går tom, leverandørene går tomme, og da velger vi å endre beregnet leveringstid, i stedet for å jukse på lagerstatus :). Intel produserer i høygir, og jeg tror og håper vi skal få inn mengder før jul.

 

Vi har 149 stk (!) som er reserverte, og har bestillt 1249 disker, fra flere leverandører.

 

Så tidligere at folk lurte på status på Studentrabatt, kommer tilbake med status på denne litt senere idag.

 

//HB

Lenke til kommentar
Så tidligere at folk lurte på status på Studentrabatt, kommer tilbake med status på denne litt senere idag.

Herlig at dere sjekker muligheten for dette!

 

Jeg regner med at den eventuelle prosenten kommer til å variere mellom produktene, ihvertfall når det gjelder det langsiktige aspektet. Forhåpentligvis er dette gjennomførbart, så får vi også benytte oss av noen frynsegoder svenskene tar for gitt :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig (som i at man trykker refresh på sporingen hele tiden, ikke i at leveransen var uventet treg) mottatt min Asus Eee 1005HA! Den hadde beste batteri, hvis det er nyttig for noen å vite.

 

Noen som har prøvd å dra av Energy Star, Intel Atom og Windows 7-klistermerkene? Jeg synes PCen er finere når den er helt svart enn når den ser ut som ryggsekken til en 7-åring.

Lenke til kommentar

Har lagt merke til en veldig artig ting;

 

Før så florerte forumet av linker til enten komplett.no eller prisguiden, dette har forandret seg. Jeg ser att stadig flere linker både til forslag av nye pcer, anbefaling av butikker samt enkelt deler nå linkes til dustinhome.no !

 

Artig og se att dere lykkes dustin :)

Fortsett det gode arbeidet så vil det nok fortsette!

Lenke til kommentar
Har lagt merke til en veldig artig ting;

 

Før så florerte forumet av linker til enten komplett.no eller prisguiden, dette har forandret seg. Jeg ser att stadig flere linker både til forslag av nye pcer, anbefaling av butikker samt enkelt deler nå linkes til dustinhome.no !

 

Artig og se att dere lykkes dustin :)

Fortsett det gode arbeidet så vil det nok fortsette!

 

Akkuratt grunnen til at jeg bruker dustin som eksempel, er at prisguiden er noe dritt nå! Helt umulig å bruke når man skal sette sammen handlekurver, selv enkelt produkter er vanskelig å linke til. Komplett tror jeg aldri jeg har brukt, så det er vel grunnen til at de heller ikke blir brukt for å sette opp forslag.

 

Kan nevnes at jeg er litt vane menneske og Dustin kom akkuratt nå prisguiden gikk under.. heldig med timing :p

Lenke til kommentar

Hvis de får det inn, vil nok prisen ligge som hos de andre 4500-4900,- Om de får det på lager med det første spørs veldig! Det er problemer hos fabrikken som produsere 40nm brikkene (som HD5xxx-serien(Eller bare HD58xx og HD59xx?) og kommende GT300 er basert på) Dette gjør at det er lite kort å oppdrive.

 

Jeg mener å ha lest at fabrikken har ordnet problemene og er i full produktsjon igjen.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Intel i7 vet jeg ikke helt når kommer på lager, har et intrykk av at intel sitter litt fast i SSD akkurat nå. De er bestillt i alle fall.

 

@Cecolon: Om det fremdeles ligger igjen lim etter at du drar av klistremerkene, ta da en klut med litt matolje og gnikk på limet, da går det bort med en gang :)

 

HD5970: Same procedure as last year, james. De kommer når AMD/TMC upper produksjonen sin til et tilstrekkelig nivå. Frem til da kommer de inn puljevis :)

 

Grado SR60-80 kommer til å ta litt tid, importøren får dem ikke over fra US of A kjapt nok, mer info kommer så fort vi har det.

 

Studentrabatten er på plass fra første Desember. Da med noe reduserte priser på enkelte varegrupper, og fri eller redusert frakt :)

 

//HB

Lenke til kommentar
Studentrabatten er på plass fra første Desember. Da med noe reduserte priser på enkelte varegrupper, og fri eller redusert frakt :)

GREAT :dribble:

 

Angåande 5850; de har datoar frå alt i slutten av november til byrjinga av desember... Er det truleg at de får inn noko som helst før 01.12? Per no er det det einaste eg manglar før ordren blir send :( Som alle veit er det jo ein fordel å ha eit skjermkort i PC-en. Dei eg har liggjande heime no er diverre ikkje brukande :cry:

 

Dersom du hadde hatt noko forventa leveringstidspunkt på denne hadde eg blitt særs glad!

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...