Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg finner er følgende (om manglende miljøgebyr):

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=580105

 

http://www.forbrukerombudet.no/index.gan?i...030&subid=0

 

"Enkelte lovbrudd

Forbrukerombudet benyttet aksjonen til å se nærmere på 22 norske og utenlandske nettbutikker. Etter den første gjennomgangen har Forbrukerombudet tatt opp en sak med én norsk nettbutikk, Komplett.no.

Komplett oppgir prisene på enkelte varer eksklusiv miljøgebyr; en praksis som er i strid med markedsføringsloven med forskrift. Se brev til Komplett her. "

Lenke til kommentar
Att de har manglende før priser har jeg alt sagt ifra om til dustin. De lovet og ordne det med en gang, men ser ikke ut til att noe har skjedd.

 

Les lengre bak i tråden så finner dere innlegget.

Jeg bryr meg ihvertfall lite om hva ting kostet før. Det som betyr noe er hva det koster nå og hvor konkurransedyktig prisen er i forhold til andre nettbutikker i det øyeblikket jeg tar handlekurven til kassen.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Førpriser skal vises på siden. Vi har sendt saken til de som bygger webbsystemet, for å få dette på plass på flere varer enn idag, enten som beløp, eller i %, litt avnhengig av.

 

Miljøgebyret blir en annen nøtt å knekke, den må jeg nesten sjekke opp. Er ikke engang sikkert at vi betaler det, ettersom vi sender alt fra Sverige.

 

//HB

Lenke til kommentar

To tips:

- Innloggingen er noe spesiell, og det fungerer dårlig å lagre passord i Opera. For meg hadde det vært mye bedre med diskrete innloggingsbokser på siden hele tiden, istedet for noe som popper opp og krever museklikk og styr.

- Det reklameres med opptil 10,5 timers batteritid for 1005HA, samtidig med prisen til en med lavere batteritid. Dette bør vurderes fjernet, for å slippe skuffede/sinte kunder :)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte bestille varer fra DustinHome som de har på lager. Jeg har ikke brukt DustinHome før. Er de ala Amentio som speiler andre lagre, eller har de eget lager? Hvor sender de fra? Hvor lang pleier leveringstiden å være? Takk.

 

Lageret befinner seg i Sverige etter det jeg vet. Pakken blir sendt fra Sverige med lastebil en gang på ettermiddagen trur jeg, rett til Oslo.

Sendingen tar tar etter det jeg har erfart ikke noe lenger tid enn i fra andre norske nettbutikker som komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...