Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pakken ble betalt på torsdag, men står fremdeles bare "EDI Created" på trackingen. Betyr det at den ennå ikke er kommet til fraktfirmaet i Sverige?

 

Sjekka sporingen på Posten.no?

 

EDIT: Henrik, hvordan ligger dere an i forhold til 60->80mm (eller større) trakt?

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Heisann,

 

 

Vi hadde i helgen en liten systemfeil, som gjorde at noen produkter ble lagt opp for 0 kr på siden vår.

 

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varene ut gratis, og ordren vil bli tatt bort.

 

Beklager det inntrufne.

 

 

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik

neinei trenger ikke sende varene ut gratis, skal betale portoen jeg!

Lenke til kommentar
Heisann,

 

 

Vi hadde i helgen en liten systemfeil, som gjorde at noen produkter ble lagt opp for 0 kr på siden vår.

 

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varene ut gratis, og ordren vil bli tatt bort.

 

Beklager det inntrufne.

 

 

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik

neinei trenger ikke sende varene ut gratis, skal betale portoen jeg!

 

Sjerp deg da. Det var gøy mens det varte, feilen er oppdaget nå må Dustin bruke tid på å gå igjennom ordrene som er gjort for å rette opp. Om du betaler porto hjelper Dustin lite, hvis de i det hele tatt har fortjeneste på frakt, så er den forsvinnende liten og varene ville derfor i praktisk bli sendt ut gratis.

Lenke til kommentar
i forhold til de andre nettbutikker jeg har vært borti virker det mer som de går i tap på portoen, la til norco kassen for og se hvor mye porto og den kom opp som 99.

sist jeg kjøpte kabinett franett butikk var det vel 180kr for en mindre pakke.

Tror 99 kr er maks pris de tar nesten, CDON tar jo ikke mer enn 29 uansett hva du bestiller.

Lenke til kommentar
Heisann,

 

 

Vi hadde i helgen en liten systemfeil, som gjorde at noen produkter ble lagt opp for 0 kr på siden vår.

 

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varene ut gratis, og ordren vil bli tatt bort.

 

Beklager det inntrufne.

 

 

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik

neinei trenger ikke sende varene ut gratis, skal betale portoen jeg!

 

 

Haha, du må jo være så dum å tro at de kom til å sende det ut siden du la det i handlekurven, har ikke noen annen forklaring på det jeg. :p

Lenke til kommentar
Heisann,

 

 

Vi hadde i helgen en liten systemfeil, som gjorde at noen produkter ble lagt opp for 0 kr på siden vår.

 

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varene ut gratis, og ordren vil bli tatt bort.

 

Beklager det inntrufne.

 

 

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik

neinei trenger ikke sende varene ut gratis, skal betale portoen jeg!

 

 

Haha, du må jo være så dum å tro at de kom til å sende det ut siden du la det i handlekurven, har ikke noen annen forklaring på det jeg. :p

nah sende det ut forventet ikke jeg, men fikk testa ordresystemet og hvor fort mailen kom med at det var feilprising :)

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Ble veldig mange sider å gå igjennom her etter helgens eskapader, så akkurat nå har jeg ikke så veldig mange svar på spørsmål etc som har kommet inn, beklager dette.

 

Til å begynne med, det som skjedde på fredag var en systemfeil, som gjorde at noen produkter ble satt til 0kr. Vi skal sikre oss mot denne typen feil fremover.

 

Når det gjelder eventuellt fremtidige feil av denne typen, så setter vi heller pris på en mail til oss slik at vi kan ordne opp i feilen raskt, da er også sjangsen for en lønn for strevet til stede.

 

Som det ble idag, etter at en bruker postet bilde her, og flere fulgte opp med prisfest, så var vi nødt til å gå igjennom samtlige ordrer som var lagt i helgen, og sjekke hver og en. Dette igjen resulterer i lengre svarstider på mail og telefon.

 

Jeg vet at feilen lå på vår nettside og i våre systemer og vi har sikkert bare godt av litt å gjøre, men likevel, litt unødvendig var det.

 

En vis mann sa engang: Jeg er ikke sint, jeg er skuffet! ;)

 

Passer også på å takke de som prøvde å roe ned det hele :)

 

@Cruzader: Du får gjerne svare på mailen, istedet for å poste det på forumet. Litt enklere å se ordrenummer m.m. da. T3100 er forøvrig utgått.

 

skal se om jeg får gått igjennom tråden senere og svart på spm som er kommet inn.

 

Ha en flott dag videre! :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

så ganske like ut og praktiske, er i klasserom etc så høytaleren med bryteren står oppe på veggen så ikke alle når.

 

"Creative designed the wired remote with a holder for your MP3 player, so you can keep it within reach for ease of control."

fjernkontrol med ledning er eneste som varer i over 2dager på en skole også :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...