Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

savner i5 oppgraderingspakke, bare funnet på komplett som er med ekkelt msi hk samt utsolgt :(

 

Kjøp komponenter separat ? Bedre det enn disse "jalla" pakkene.

bruker få noen prosenter i forhold til kjøpe de som enkeltkomponenter i de pakkene.

pcn jeg har nå synger på siste verset og må ha litt kos/oppmerksomhet før den tilslutt får startet opp :p

..........................

 

komplett bygger pcen for deg det gjør ikke dustin.

har kjøpt pc fra komplett en gang og etter kvaliteten på servicen på de retursakene jeg hadde med den må komplett betale meg ikke motsatt for at jeg skal ta imot ny pc derfra....

 

 

jeg har ikke så veldig mye å utsette på komplett.no selv om de har rotet litt

jeg måte bytte en psu for en slektning.

en annen gang hadde de sendt meg feil utgave av et skjermkort.

 

hvis man vil bestemme komponenten selv men hels vil slippe å sette den sammen selv da er Komplett.no den enste butikken jeg vet om som gjør det.

 

skal man kjøpe en pakke med løse komponenter for selv å sette dem sammen så er det vanligvis noen av komponentene man ville bytte ut. sånn så kan det være bedre å plukke det ut i løs vekt men da må man også vite hva som går sammen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Honnør og spørsmål til Dustin Home!

 

Skulle ha ny mus, og etter litt søking havnet jeg hos DH som hadde denne musa til hyggelig pris.

Den stod ikke som lagervare, men med en tlf. til dem fikk jeg besjed om at den skulle være på lager innen ca. en uke.

Bestillingen ble gjort og betalt 10/11. Musa skulle da sendes med en gang den kom inn på lager. Dagen etter får jeg en mail, med beskjed om at denne ikke kunne leveres før den 10/12.

Ny tlf. til DH dagen etter, og der møter jeg vennligheten sjøl.

Ingen problemer der nei, de kunne slette orden, eller jeg kunne bestille et annet prod.

Etter å ha søkt litt på forhånd hadde jeg havnet opp med denne musa/kontrollen. Da jeg skal bruke den på en HTPC mente jeg at dette skulle være et godt valg, noe han hos DH var enig i.

 

Men, det var jo en ganske stor pris differanse på disse prod. (210,-) så jeg regna med en faktura el. lignende på det beløpet.(som sikkert skulle skulle betales på forhånd)

Men neida, fordi jeg hadde forhåndsbetalt fikk jeg da den nye musa til samme pris...

Ehhh Musa, den ble levert på døra (uten at jeg hadde hverken betalt, eller bedt om det) den 14/11. :woot:

 

Så det blir nok flere ordere hos dem ja, sånn service og vennlighet er sjeldent, ikke bare på nettet. Men generelt

Så stor takk til dere på DH.

 

Så til spørsmålet:

 

Jeg, med flere er stadig på jakt etter holder/fester til mobiltlf. pda'er, og gps'er.

Ofte finnes det et dårlig utvalg, eller så er det så fælt, og klumpete at det ser ut som det er lagd med beina i fylla.

 

Denne bedriften lager holdere, fester, og lignende til det meste. Og det temmelig forseggjort også. (IMO)

Se på dette til TomTom f.eks.

Her hat du alt, strøm,tmc, og lyd til evnt. stereoen.

 

Er det noe mulighet for at dere kan ta inn noe av deres produkter???

Får ikke bestilt direkte fra dem som privatmann nemlig.

Firmaet heter Carcomm, og holder til i Nederland.

 

Hilsen fra en meget fornøyd kunde..

Endret av Brutus5
Lenke til kommentar
savner i5 oppgraderingspakke, bare funnet på komplett som er med ekkelt msi hk samt utsolgt :(

 

Kjøp komponenter separat ? Bedre det enn disse "jalla" pakkene.

bruker få noen prosenter i forhold til kjøpe de som enkeltkomponenter i de pakkene.

pcn jeg har nå synger på siste verset og må ha litt kos/oppmerksomhet før den tilslutt får startet opp :p

..........................

 

komplett bygger pcen for deg det gjør ikke dustin.

har kjøpt pc fra komplett en gang og etter kvaliteten på servicen på de retursakene jeg hadde med den må komplett betale meg ikke motsatt for at jeg skal ta imot ny pc derfra....

 

 

jeg har ikke så veldig mye å utsette på komplett.no selv om de har rotet litt

jeg måte bytte en psu for en slektning.

en annen gang hadde de sendt meg feil utgave av et skjermkort.

 

hvis man vil bestemme komponenten selv men hels vil slippe å sette den sammen selv da er Komplett.no den enste butikken jeg vet om som gjør det.

 

skal man kjøpe en pakke med løse komponenter for selv å sette dem sammen så er det vanligvis noen av komponentene man ville bytte ut. sånn så kan det være bedre å plukke det ut i løs vekt men da må man også vite hva som går sammen

skru sammen pcn er ikke kjernefysikk akkurat, så på oppgraderingspakker siden det bare er hk/cpu/ram som med unntak av msi (makes shit incorporated) er greie pakker.

sålenge ikke det er bygge et klassesett eller 2 like maskiner er pcbygging på kanten til morro :D

 

men av butikker som bygger for deg vil jeg si netshop og multicom er bedre enn komplett, siden du får velge komponenter fritt så betale et par hundrelapper ekstra for monteringen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Honnør og spørsmål til Dustin Home!

 

Skulle ha ny mus, og etter litt søking havnet jeg hos DH som hadde denne musa til hyggelig pris.

Den stod ikke som lagervare, men med en tlf. til dem fikk jeg besjed om at den skulle være på lager innen ca. en uke.

Bestillingen ble gjort og betalt 10/11. Musa skulle da sendes med en gang den kom inn på lager. Dagen etter får jeg en mail, med beskjed om at denne ikke kunne leveres før den 10/12.

Ny tlf. til DH dagen etter, og der møter jeg vennligheten sjøl.

Ingen problemer der nei, de kunne slette orden, eller jeg kunne bestille et annet prod.

Etter å ha søkt litt på forhånd hadde jeg havnet opp med denne musa/kontrollen. Da jeg skal bruke den på en HTPC mente jeg at dette skulle være et godt valg, noe han hos DH var enig i.

 

Men, det var jo en ganske stor pris differanse på disse prod. (210,-) så jeg regna med en faktura el. lignende på det beløpet.(som sikkert skulle skulle betales på forhånd)

Men neida, fordi jeg hadde forhåndsbetalt fikk jeg da den nye musa til samme pris...

Ehhh Musa, den ble levert på døra (uten at jeg hadde hverken betalt, eller bedt om det) den 14/11. :woot:

 

Så det blir nok flere ordere hos dem ja, sånn service og vennlighet er sjeldent, ikke bare på nettet. Men generelt

Så stor takk til dere på DH.

 

Så til spørsmålet:

 

Jeg, med flere er stadig på jakt etter holder/fester til mobiltlf. pda'er, og gps'er.

Ofte finnes det et dårlig utvalg, eller så er det så fælt, og klumpete at det ser ut som det er lagd med beina i fylla.

 

Denne bedriften lager holdere, fester, og lignende til det meste. Og det temmelig forseggjort også. (IMO)

Se på dette til TomTom f.eks.

Her hat du alt, strøm,tmc, og lyd til evnt. stereoen.

 

Er det noe mulighet for at dere kan ta inn noe av deres produkter???

Får ikke bestilt direkte fra dem som privatmann nemlig.

Firmaet heter Carcomm, og holder til i Nederland.

 

Hilsen fra en meget fornøyd kunde..

 

 

Det Tomtom Adapteret selger de i Norge:

 

http://www.expansys.no/d.aspx?i=177293

Lenke til kommentar
skru sammen pcn er ikke kjernefysikk akkurat, så på oppgraderingspakker siden det bare er hk/cpu/ram som med unntak av msi (makes shit incorporated) er greie pakker.

sålenge ikke det er bygge et klassesett eller 2 like maskiner er pcbygging på kanten til morro :D

 

men av butikker som bygger for deg vil jeg si netshop og multicom er bedre enn komplett, siden du får velge komponenter fritt så betale et par hundrelapper ekstra for monteringen.

 

jeg får undersøke det lit nærmere siden jeg ikke fant ut at det var noe som tyde på at de satt pc-en sammen for deg

nå er det en annen post som gir netshop pepper så jeg vet ikke hvor mye jeg skal stole på dem

Endret av datating
Fjernet endel quoting.
Lenke til kommentar

Dragonlove; Takk for den, den jeg har lett etter lenge

 

 

 

bIsk0p: Du finner dårlig erfaring med ALLE butikkene hvis du leter! Det er også lettere å finne folk som klager over dårlig erfaring enn de som roser god erfaring.

 

Det har du helt rett i, man burde være flinkere til å se det positive.

Lenke til kommentar
bIsk0p: Du finner dårlig erfaring med ALLE butikkene hvis du leter! Det er også lettere å finne folk som klager over dårlig erfaring enn de som roser god erfaring.

 

Det har du helt rett i, {b]man burde være flinkere til å se det positive.[/b]

 

Helt enig! Det er vel litt derfor vi har denne tråden? For å rose Dustin! ;D Jeg pleier alltid å se positivt på ting. Et eksempel: Amentio nektet å levere til bake mitt gamle hovedkort, jeg har god grunn til å kjøpe ny maskin! :D

Lenke til kommentar
bIsk0p: Du finner dårlig erfaring med ALLE butikkene hvis du leter! Det er også lettere å finne folk som klager over dårlig erfaring enn de som roser god erfaring.

 

Det har du helt rett i, {b]man burde være flinkere til å se det positive.[/b]

 

Helt enig! Det er vel litt derfor vi har denne tråden? For å rose Dustin! ;D Jeg pleier alltid å se positivt på ting. Et eksempel: Amentio nektet å levere til bake mitt gamle hovedkort, jeg har god grunn til å kjøpe ny maskin! :D

 

 

Oi, imponerende, hadde klikka i vinkel og tatt ett hyggelig besøk til den jeg snakka med i service e-post/tlf...

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Det kommer noe positit ut av dette da. Jeg får ny maskin, og jeg har donert retur nummer til Nopros og hans Prosjekt 0,- slik han kan krangle med Amentio for å få HK tilbake. Klarer han det, skal han få en E5300 av meg.

 

Kan forresten legge til. For min del, er det servicen etter kjøp som teller om butikken er god eller ikke. ALLE kan selge og levere en vare.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Man får aldri noe gratis (Selv om enkelte her inne tror så), att enkelte brukere forventer for mye av butikker har blitt en vanesak for butikkene. Dette kan slå svært negativt ut, slik som jeg tror det har gjort for deg bIsk0p, du blir nektet ditt gamle hovedkort fordi det sitter sure kundebehandlere bak pcen og får alt for mye dritt, rett i trynet, hver eneste dag.

 

Av en eller annen grunn så forstår jeg dem. Selv om alt blir helt feil, både for kunden og bedriften.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller si at det er forbrukerene som er alt for enkle. Det gjelder kanskje ikke brukerene på dette forumet da de kanskje vet rettighetene sine, men generelt.

 

Det er utrolig hvor mye dårlig kundebehandling som blir godtatt på grunn av at kjøper ikke vet hva de har krav på. Jeg har selv sittet på butikksiden av kunder med defekt produkter og vet at det til tider ikke er like lett å holde seg objektiv og blid ovenfor kunden. Men det er noe som kreves og jeg synes at butikker litt for enkelt kommer seg unna med dårlig kundebehandling.

 

Meen, skal ikke ta over tråden til Dustin med dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...