Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Det er noen mennesker som er rare. Her lovprises en nettbutikk og deres 2 ansatte opp i skyene fordi de yter enestående service - faktisk laaaaangt over det de har plikt til (og ikke gi meg det preiket om kjøpelystne kunder bla. bla - må forvente bla., bla. osv).

Noen mennesker er tydeligvis slik at de skal ha både i pose og sekk - og klarer man å utnytte noens feil, ja da blir det jo enda bedre.

Hipp hurra for dere - I salute you.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen mennesker er tydeligvis slik at de skal ha både i pose og sekk - og klarer man å utnytte noens feil, ja da blir det jo enda bedre.

Hipp hurra for dere - I salute you.

Mens andre ikke skjønner noe...

 

De som handler utnytter ikke feil for som sagt er det jo ingen som tror man får en gratis PC men kanskje de håper Dustin er snill og gir ett bedre tilbud eller noe til de som har handler men så klart ikke får den gratis.

 

Føles som om dere misforstår med vilje for å sverte de som har bestilt mest mulig... ingen som ser noe moralsk med det da. Det gjør jeg og det synes jeg er MYE verre enn å bestille en PC feilpriset til 0 kroner.

 

Edit:

Halleluja!!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Må holde med dere som syntes det blir for dumt å bestille den pcen for 0 kroner. Dustinhome yter ekstremt god service her på forumet, dette fortjener de rett å slett ikke! Hadde det vært fks Amentio så ja, go ahead (tilfeldig valgt nettbutikk som jeg helt ærlig kan si att jeg hadde prøvd det på) prøv. Men Dustin som gjør det de kan og litt til for att vi skal få det vi vil ha, skjerp dere.

 

Som det ble sagt over her, de som har fått litt vil gjerne ha mer, mye mer.

 

Det er rett å slett naivt å tro att Dustin kommer til å gi dere (Ja for de selger ikke noe for 0,- kroner) pcen. De er ett firma og trenger fortjeneste for å overleve.

 

Men men, klart alle vil ha en pc gratis, kanskje dere burde sende de en Epost og spørre om å betale 1,- krone for den? Da har de i vertfall solgt varen, hvem ville ikke ha likt å kjøpt en pc for 1 krone?

 

Skammelig :ermm:

Lenke til kommentar
Noen mennesker er tydeligvis slik at de skal ha både i pose og sekk - og klarer man å utnytte noens feil, ja da blir det jo enda bedre.

Hipp hurra for dere - I salute you.

Mens andre ikke skjønner noe...

 

De som handler utnytter ikke feil for som sagt er det jo ingen som tror man får en gratis PC men kanskje de håper Dustin er snill og gir ett bedre tilbud eller noe til de som har handler men så klart ikke får den gratis.

 

Føles som om dere misforstår med vilje for å sverte de som har bestilt mest mulig... ingen som ser noe moralsk med det da. Det gjør jeg og det synes jeg er MYE verre enn å bestille en PC feilpriset til 0 kroner.

 

Edit:

Halleluja!!

tja jeg la inn bestilling men oddsen for og få pc tror jeg er heller lav ja, selvom det ikke hadde skadet siden pcn atm synger på siste verset :p

men fikk testa ordresystemet og snart hvor raskt de sender ut den desverre feilpriset mailen.

savnet muligheten for velge hvilket postkontor du vil ha den utlevert på, post i butikk jeg hører til suger samt ligger usentralt.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
håper ikke dustin blir nye nettshop

 

 

Hva som er galt med dem da?

 

Selv har jeg bare gode erfaringer med Amentio, Komplett, MPX, Netshop osv... har aldri hatt dårlig erfaring med en eneste Norsk nettbutikk faktisk, bortsett fra Elkjøp og trege utsendelser.

 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i det andre sier om disse nettbutikkene.

 

Dustinhome har jeg også god erfaring med, nå har jeg riktignok bare handlet 1 ordre der foreløpig da men.

Lenke til kommentar
savner i5 oppgraderingspakke, bare funnet på komplett som er med ekkelt msi hk samt utsolgt :(

 

Kjøp komponenter separat ? Bedre det enn disse "jalla" pakkene.

bruker få noen prosenter i forhold til kjøpe de som enkeltkomponenter i de pakkene.

pcn jeg har nå synger på siste verset og må ha litt kos/oppmerksomhet før den tilslutt får startet opp :p

 

de utrolig raske folkene hos skattvest har enda ikke klart behandle ferdig skatten min som skulle være klar i juni som var øremerket ny pc :( så vil helst ha det billigst mulig men samtidig opp til i5 når først oppgradere.

ellers blir det låne en laptop fra jobb til de har klart behandle og betale ut skatten, noe som hadde blir smertefult skulle ha bare en skjerm.

 

komplett bygger pcen for deg det gjør ikke dustin.

har kjøpt pc fra komplett en gang og etter kvaliteten på servicen på de retursakene jeg hadde med den må komplett betale meg ikke motsatt for at jeg skal ta imot ny pc derfra....

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
bruker få noen prosenter i forhold til kjøpe de som enkeltkomponenter i de pakkene.

 

Det er tryggest å summere opp prisene for å sjekke dette selv. Jeg så på prisene på et par oppgraderingspakker fra komplett for 1-2 uker siden. Jeg regnet på den jeg kunne tenkt å kjøpe, og kom frem til at pakken kom på ca. 100 kroner mer enn summen av komponentene. Komponentene hadde nok blitt billigere uten at prisen på pakken hadde blitt justert.

Lenke til kommentar
håper ikke dustin blir nye nettshop

 

 

Hva som er galt med dem da?

 

Selv har jeg bare gode erfaringer med Amentio, Komplett, MPX, Netshop osv... har aldri hatt dårlig erfaring med en eneste Norsk nettbutikk faktisk, bortsett fra Elkjøp og trege utsendelser.

 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i det andre sier om disse nettbutikkene.

 

Dustinhome har jeg også god erfaring med, nå har jeg riktignok bare handlet 1 ordre der foreløpig da men.

 

Uten å kunne vite hva larsingedude mente, så tror jeg kanskje han refererer til det at Netshop var utrolig mye mer serivce innstilt før, og at de også begynte med å være veldig aktive på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...