Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2 PC til 299,-

Det er jo billig ihvertfall. :)

Billig..sjekk dette da :

post-12686-1258150830_thumb.jpg

Bedre enn dette får du ikke......

Kjøp det, send mail. Er du heldig får du maskina ;)

Jeg fikk en mus til kr 0,-

EDIT:

Da har jeg bestilt og sent en mail der jeg ber Dustin slette ordren om jeg ikke får den til kr 0,-! :tease:

Pris og betaling

Prisene på Dustin home AS' hjemmeside oppdateres i realtid og vises inklusive moms. Prisene angis i norske kroner, frakt kommer i tillegg på hver enkelt bestilling, i henhold til informasjonen nedenfor.

Dustin home AS forbeholder seg rett til å endre priser på hjemmesiden og på andre publikasjoner uten foregående varsel. Mellom Dustin home AB og kunden gjelder fastsatt pris om ikke annen avtale gjelder. Kunden kan betale med faktura eller med bankkort utstedt i Norge. Kjøper må være myndig og over 18 år. Ordrer leveres bare til adresser i Norge. Fakturering foregår via Dustin Home AS' samarbeidspartner Klarna AS, tidligere Kreditor Europe AS. Kunden samtykker i at det innhentes opplysninger fra offentlige kilder og kredittopplysningsbyråer som et ledd i kredittvurderingen. Kunden aksepterer ved å oppgi sin mailadresse at gjenpartsbrev sendes elektronisk til den oppgitte e-postadresse, alternativt sendes manuelt til kundens Folkeregistrerte adresse.

Leveranser som ikke hentes debiteres en avgift på 300 kr inklusive moms for å dekke de kostnader for frakt og administrasjon. Dette gjelder ikke for pakker som kunden har avbestilt før leveranse.

Ved ordre sendes en bekreftelse som tituleres bestillingsbekreftelse på e-post. Bekreftelsen utgjør informasjon om innholdet i bestillingen. I samband med at ordren ekspederes fra Dustin home AS' lager får kunden melding om at ordren er på vei, samt faktura.

Ved åpenbare feil, som såkalte forklaringsfeil eller lignende vedrørende pris eller den produktinformasjon som angis i bestillingsbekreftelsen eller fakturaen, har Dustin Home AS rett til å korrigere prisen eller informasjonen, hvorpå ny bestillingsbekreftelse og faktura sendes til kunden. Kunden har rett til å avbestille sin ordre uten kostnad dersom korrigeringene ikke aksepteres.

Lenke til kommentar

Dragonlove: Kunden har rett til å avbestille sin ordre uten kostnad dersom korrigeringene ikke aksepteres.

Så det er ikke noe problem for kunden ;)

EDIT: Regner neppe med å få maskinen til kr 0,- men hvis man ikke prøver blir det aldri noe gratis. Håper jeg får et svar på mail i morgen ;) Regner ikke med noen problemer!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

de har andre bra tilbud også da.

XEROX FASTE BLEKKTYPER SVART 4.200 SIDER TIL PHASE 860 kr 0.

BENQ VESKE TIL MP522 #KAMPANJE kr 0.

XEROX FASTE BLEKKTYPER 3XSVART 3K PHASER 850 kr 1.

IBM HARDDISK IBM 344MB 2«'' - FRU84G1195 kr 6.

IBM HARDDISK IBM 80MB L40SX - FRU95F4714 kr 6.

ikke store diskene men billig da :D

hadde ikke testet ordresystemet til dustinhome enda så vurderte den pcn til 0kr, fant ut siden asus hovedkort er den verdt prisen og slo til :p

kunne slått på stortrommen med et par 80mb disker for raid, men det er overkill

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Det beste er jo at dere annonserer det på forumet, og itilegg rett foran nesa på DustinHome.no.

Eneste sjansen for å få slike produkter er at de rett og slett sklir igjennom systemet. Feilprising er ikke akkurat uvanlig, og det er dessverre kun et fåtal som får igjennom sine ordre :(

Får nå bare håpe at de sender maskinene da!

Endret av atriC
Lenke til kommentar

Har en stygg følelse av at et tosifret antall folk har bestilt den. Vil tru en eller ingen av oss får den til så fin pris!

Er Dustin veldig sporty så gir de til alle, om det skjer vil jeg nok havne i et lite sjokk!

Førstemann til mølla er det noe som heter, håpe det var meg da xD

Lenke til kommentar
Synes det er ganske simpelt gjort mot Dustin å lage mye ekstrarbeid for dem, etter all den gode supporten de har kommt med her i forummet, synes det rett å slett blir for tåpelig, hvor mange ganger tidligere har ikke folk prøvd å kjøpe billige harddisker fra diverse Webmerc butikker?

Synes alle nettbutikker bør forvente slikt ved feilprisinger.

Blir litt dumt å leke onkel politi på grunn av slike småting... blir vel knapt noe som helst ekstraarbeid av noe slikt.

Edit:

Noe jeg lurer på er om hvis en nettbutikk hadde priset med en ekstra null og kunden betalte med kort og ikke sa noe, hadde de ringt og sagt fra selv?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Personlig har jeg litt moralske problemer med å bestille

varer ved slike åpenbare feil og trodde vel egentlig ikke

at noen andre ville prøve seg heller. Jeg sendte den ut på siden

ene og alene for å informere om feilen ettersom jeg vet

at en bruker her inne er ansatt i kjeden. I ettertid ser jeg

at det var lite smart ettersom butikken nå vil oppleve å få

masse tullebestillinger den vil måtte bruke tid på å behandle.

Vil derfor med dette beklage overfor butikken for at jeg kom

til skade for å varsle om denne feilen gjennom dette forumet.

Samtidig vil jeg oppfordre folk om å ikke sende inn flere bestillinger

på denne varen da dette ene og alene vil kunne føre til ekstra

arbeid for butikken som ingen av oss kunder egentlig er tjent med.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg litt moralske problemer med å bestille

varer ved slike åpenbare feil og trodde vel egentlig ikke

at noen andre ville prøve seg heller.

Å ja, for ett stooort moralsk dilemma du.... "ironi"

Saken er vel at det er vel INGEN som orventer å få den gratis uten at Dustin oppdager det men det er jo alltid lov å håpe på at Dustin faktisk velger å gi de bort likevel.

Ingen trenger å fortelle meg hvor dum man er som tror det, det er ingen som tror det men det er alltid lov å håpe. Man tror ikke man vinner i lotto heller men mange kjøper lodd likevel.

Lenke til kommentar
Å ja, for ett stooort moralsk dilemma du.... "ironi"

Ingen trenger å fortelle meg hvor dum man er som tror det, det er ingen som tror det men det er alltid lov å håpe. Man tror ikke man vinner i lotto heller men mange kjøper lodd likevel.

Hadde vært kult om alle butikkene du handler i hadde trekt mer enn de skulle, så var det for dem lov å håpe at du ikke oppdaget det :mrgreen:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...